Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kaverit menköön kotiinsa koulun jälkeen, EI MEILLE kiitos.

Vierailija
25.03.2011 |

ja sama pätee omiin lapsiini. Kotiin heti koulun jälkeen. Sitten välipala ja läksyt tehdyksi. Hieman lepoa ja sitten voi mennä kavereiden kanssa tai kaverit tulla meille.

Ja kunhan häipyvät kotiinsa sitten ajoissa illalla, sekä syövät kotonansa myös.

Ja sama pätee omiin. Ajoissa kotiin. ja vain kotona ruokaillaan.

Jos kaveri yökylään tulossa, sitten tarjotaan ruokaa yms. Muuten ei.

Näin meillä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suoraan koulusta kotiin valipalalle ja läksyjä tekemään. Joskus aikaisemmin läksyt tehty kaverin luona ja jälki oli sen mukaista. Kouluarvosanat on parantunut huomattavasti kun rauhoitettiin iltapäivät ja läksyjen teko. Kavereiden kanssa ei vaan malta tehdä niitä huolella ja illalla on jo väsynyt ja keskittyminen herpaantuu.

Vierailija
2/3 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ekaluokkalaiseni kävi noin kerran viikossa muutaman kuukauden ajan kaverilllaan vielä IP:n jälkeen leikkimässä eli oli siellä noin 16-17.30. Minusta hän olisi kyllä voinut tulla mieluummin silloinkin suoraan IP:stä kotiin (koska muutenkin hänellä on jo kahtena päivänä illalla harrastuksia), mutta kaveri kysyi aina minultakin nähdessään, että milloin lapseni voi taas tulla heille. He asuvat lähempänä koulua kuin me, joten meille lapset eivät koskaan tulleet leikkimään. Nyt lapseni mainitsi, että hän ei enää saa mennä kaverilleen IP:n jälkeen. Kysyin, onko hän käyttäytynyt jotenkin huonosti tms. mutta ei hän osannut sanoa. Minulle sopii enemmän kuin hyvin, että hän tulee kotiin aina suoraan. Olen itse nyt äitiyslomalla ja olen sanonut, että lapsi voisi tulla jo koulusta suoraan kotiin, mutta hän haluaa välttämättä mennä IP-kerhoon leikkimään, joten menköön sitten.

Vanhempi lapseni käy noin kerran viikossa kavereillaan koulun jälkeen. Hän on kauempana koulussa ja matkaan menee bussilla puoli tuntia, joten hän ei oikein voin tulla ensin kotiin ja mennä sitten takaisin koulun viereen kavereille. Olen kuitenkin jutellut kavereiden vanhempien kanssa ja heille on ok, että lapseni tulee koulusta suoraan heille joskus.

Meillä käy isomman lapsen kavereita noin pari kertaa kuussa ja pienemmän ei koskaan, joten silloin kuin kavereita on, tarjoan oikein mielelläni ruokaa ja saavat olla monta tuntia, mutta toivon, että ennen kuin meille tullaan, pitää aina soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun jälkeen lapselle tekee hyvää rauhoittua ja tehdä läksyt rauhassa, syödä rauhassa välipala jne. Ilman mitään hälinää. Sitten voi mennä kavereiden kanssa. Ja kotona syödään AINA, ellei joku poikkeustilanne (kuten juuri yökylä tms). Meidän perheessä arvostetaan perheen yhteistä ruokahetkeä ja sen takia en todellakaan katso sitä hyvällä, jos joku tarjoaa lapselleni ruoan ilman lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi