Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi vauvanvaatteen

Vierailija
02.04.2011 |

Pesi sitten sukulaisen virkkaaman ihanan vauvantakin pyykkikoneessa. Kutistui pilalle. Pelastusvinkkejä? Ei taida olla. Mua ottaa niin päähän. En kestä katsoa sitä takkia enkä ukkoa. Vittu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään arvosta sinua eikä lasta sen vertaa, että vaivautuisi pesemään pyykin oikein. Ajattele, olet kantanut suloista palleroa kohdussasi 9kk, olet kärsinyt, kestänyt ja iloinnut. Olet imettänyt, nukuttanut, valvonut ja kantanut. Ja mikä on vaivan palkka? Mieshän näyttää selvästi, ettei uhrauksillasi ole ollut mitään arvoa ;(

Vierailija
2/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa kuvitella että miehesi pesi sen tahallaan väärin, sinun kiusaksesi. Se oli varmasti vahinko. Valitettavasti takkia ei voi vauvalla pitää jos se on liian pieni, mutta säästä se muistoksi tai nukenvaatteeksi :) itse olen säästänyt kaikki pienimmät vauvanvaatteet nukeille ja nyt kun lapsi on isompi on kiva kun voi pukea omia vanhoja vaatteitaan nukkevauvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa kuvitella että miehesi pesi sen tahallaan väärin, sinun kiusaksesi. Se oli varmasti vahinko. Valitettavasti takkia ei voi vauvalla pitää jos se on liian pieni, mutta säästä se muistoksi tai nukenvaatteeksi :) itse olen säästänyt kaikki pienimmät vauvanvaatteet nukeille ja nyt kun lapsi on isompi on kiva kun voi pukea omia vanhoja vaatteitaan nukkevauvoille.

Ja sitten ostat uutta lankaa ja pyydät jonkun neulomaan uuden. Ja elämä hymyilee jälleen =)

Ja yksi neuvo: Jos mies pesee teillä pyykkiä enemmäkin, pistät sellaiset vaatteet muualle odottomaan pesua jotka ei kestä normaalia pesua.

Vierailija
4/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tuosta kannata suuttua! meillä rouva pesi äitinsä virkkaaman neuleen 30asteessa ja kutistu.sitte hoksas että ois pitäny pestä ilman linkousta.vahinkoja sattuu paremmissaki piireissä.

Vierailija
5/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostuttamalla sen ja höyryraudalla silittämällä, ja varovaisesti(!) venyttelemällä.

Vierailija
6/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan vielä tuota kostuttamista ja venytystä. Jos ei toimi, ei auta kuin tehdä uusi vastaava. Se vaan oli tavallaan perintökalleus, sisko olisi varmaan halunnut omalle vauvalleen kun aika koittaa. Ymmärrän tietysti että se oli vahinko. Itku vaan meinasi päästä kun näin sen kittanan.

ap

Vierailija
7/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä taas. Älkää naiset valittako kun miehet ei tee kotitöitä.. Tässä taas tulos!

Vierailija
8/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä taas. Älkää naiset valittako kun miehet ei tee kotitöitä.. Tässä taas tulos!

Opetelkaa perusasiat niin ei tule sanomista. Samat kotitaloustunnit on molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi