oma ketju: näimme Lindexillä *piip* vauvan :/ anteeks...
anteeks
mut nähtiin miehen kaa lindexillä viikko sitten tosi *piip* tyttövauva rattaissa. näinhän ei saa sanoa, enkä ois sanonutkaan, mut mies nolona kotona kysyi että olikos se tyttövauva siellä jotenkin *piip*. sanoin nolona et joo munkin mielestä.
ja tosiaan eka kerta kun hymyilen vauvan nähdessäni TEKOhymyä...
kamalaa, oon kamala...
t: poitsuvauvan äti. vauvaa pyydetty malliksi, mutta en halua häntä sellaiseen:)
Kommentit (15)
en juo alkoa:)
tuli vaan NIIN PAHA MIELI omasta itsestä että voinkin ajatella noin:( en vaan ois uskonut itsestäni. ajattelin hakea täältä "vertaistukea", siis että en oiskaan ainut ja sairas ja kamala...
meillä on sekä (piip)tyttö, että (piip) poika lapsi.
sun viestistä tajua hölkäsen pöläystä?
Siis oliko jutun pointti et su mies sano piip, vai että sulla on poika, vai että olit lindexillä, vai että näit tyttövauvan? MIKÄ PIIP?? Mihin tarvit vertaistukea? Mullakin on poika, siinä voin tukea :D
sensuroi itseään nyt niin tehokkaasti, ettei tuosta tekstistä tajua yhtään mitään..
Siis oliko jutun pointti et su mies sano piip, vai että sulla on poika, vai että olit lindexillä, vai että näit tyttövauvan? MIKÄ PIIP?? Mihin tarvit vertaistukea? Mullakin on poika, siinä voin tukea :D
mun mies on malli ja pojastakin saattaa tulla :DD
mä näin kaverini kaa kerran stokkalla *piip*vauvan, oli oikeasti ihan piip, mutta se oli oikeastaan tosi ihana piip, se oli ainoa kerta jolloin olen nähny vauvan, joka piip. Sitä vauvaa piti oikeen kääntyä katsomaan. Ja se että se oli piip teki siitä niin ihanan. Piip
Voi piip mikä aloitus. Ja tätä asiaa ap on siis hautonut mielessään jo kaksi viikkoa? Ei piip...
t: poitsuvauvan äti. vauvaa pyydetty malliksi, mutta en halua häntä sellaiseen:)
Koko viesti oli ihan piipin sekava ja sitten tämä viimeinen lause kruunasi sen.
Näin ei voi oikeasti sanoa, kuin joku 17v tai sitten tosiaan yksinkertainen ja lapsellinen ihminen.
Ja siis tarkoitan tällä tuota asennetta. Ihmetellään jonkun vauvan rumuutta ja sitten vielä loppuun pitää kehaista, kuin oma vauva on ihan Malli aihesta -voi luoja.
AP:lle sanoisin, älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Olen nähnyt useammankin kerran kuinka erittäin suloisesta vauvasta/taaperosta on kasvanut aivan tavis jopa hönön näköinen koululainen ja taas oudon ei kauniin vauvan varttuvan erittäin kauniiksi nuoreksi naiseksi.
mun mies on malli ja pojastakin saattaa tulla :DD
kyllapa ma oon nyt niin kade ;-) vihreana taalla kirjoittelen, mun mies on kuin seinasta revitty ja lapset samaa muottia....
APRILLIA!!! siis hei malli, voiko tyhmempaa ammattia olla. Enka ole yhtaan kade. Kokeilin tata mun esikoisen kanssa, yhden kuvauksen, se riitti. Kiitos ja kumarrus
kännissä jo tässä vaiheessa iltaa. :) Oli niin älyvapaa toi sun teksti, että mä tulin jo ihan hyvälle tuulelle. Mut hei, hyvä että käytte kaikenlaisissa paikoissa, kuten Lindexillä ja näette erilaisia ihmisiä, se tekee teille selvästi oikein hyvää ja antaa ajateltavaa pitkäksi aikaa!