Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtä aikaa rakastunut kahteen mieheen?

Vierailija
01.04.2011 |

Voiko noin ollakaan? Vielä jokin aika sitten olisin sanonut, että ei todellakaan. Mutta nytpä vain olen itse juurikin sellaisessa tilanteessa, etten enää yhtään tiedä, missä mennään.

Olen onnellisesti naimisissa. Miehen kanssa kaikki toimii, niin arki, seksi kuin oma aikakin. Elämä on tasapainoista ja kaikki on hyvin. Ja silti mielessä kummittelee toinenkin mies. Tunnettu on työkuvioista viitisen vuotta. Ensimmäiset ihastuksen oireet astuivat kuvaan kolmisen vuotta sitten. Kuluneen vuoden aikana on käynyt enemmän kuin selväksi, että tunne on jo pitkään ollut molemminpuolinen. Mutta mutta... Olemme siis molemmat varattuja ja perheellisiä.

Minusta tuntuu, etten enää tiedä, kuka olen. Saatika, että tietäisin, mitä haluan. En suinkaan halua tehdä hallaa nykyiselle perhe-elämälleni. Tiedän olevani naimisissa elämäni miehen kanssa. Mutta sitäkin enemmän tilanne hämmentää. Miksi haikailen toista, kun kaikki on muuten niin hyvin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selvästi polyamorisia taipumuksia. Voisitko kuvitella, että sopisitte miehenne kanssa, että heilat olisivat OK? Ihmisellä ei ole vain rajattua määrää rakkautta, jossa rakkaus yhtä ihmistä kohtaan olisi toiselta pois. Polyamorisuus on yleistymään päin Suomessa. Toimiakseen se vain edellyttää avoimuutta, paljon puhetta ja pelisäännöistä sopimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla