Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui! Vanha kaveri jostakin ala-asteelta on pyytänyt kaveriksi fb:ssä, bannaanko?

Vierailija
01.04.2011 |

Työskentelee verohallinnossa....

Ihmettelinkin, että kun olin mennyt naimisiin ja saanut uuden sukunimen niin mistä tämä ihminen tiesi mikä mun uusi sukunimi on ja halusi pyytää fb kaveriksi vaikka olen viimeksi puhunut hänen kanssaan ala-asteella, enkä edes silloin ollut mikään hyvä kaveri.

Sitten huomasin, että tyyppi työskentelee verohallinnossa. Sillä on varmaan pääsy kaikkiin mun tietoihini ja sitä kautta on stalkannut kaikki vanhat koulukaverit fb kavereikseen...

Huiiiiiiiii ku pelottavaa :( Pitäiskö mun bannata koko tyyppi?

Mitä se minusta oikein haluaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja askarrella foliohattu kans!

Vierailija
2/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä ei varmaan muuta tekemistä olekkaan siellä kun stalkata vanhoja kavereita XD XD XD

Alkaa varmasti julkaista myös verotietojasi sivullasi jos hyväksyt!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt jos ihan sisäpiirin tietoa haluat, niin eipä niitä ihmisiä sieltä "kaikista tiedoista" voi lähteä etsimään, ellei se liity omiin työtehtäviin. Kaikista hauista jää jälki ja jos epäilet, niin voit pyytää selvittämään, kuka on tietojasi katsonut.

Vierailija
4/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukaverin uusi sukunimi, ja pyytää fb kaveriksi vaikka ei ole puhunut kyseisen ihmisen kanssa 20 vuoteen yhtään mitään.

EIkä mulla veroissani ole mitään salattavaa. Mutta olen vain ymmälläni.

Vierailija
5/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukaverin uusi sukunimi, ja pyytää fb kaveriksi vaikka ei ole puhunut kyseisen ihmisen kanssa 20 vuoteen yhtään mitään.

Kyllä mä ainakin tiedän ihan yhdentekevien ihmisten nykyisiä sukunimi. Mulla on hyvä nimimuisti. Lapsuuskaupungin lehdestä luen kasteilmoituksia, joissa usein mainitaan äidin vanha sukunimi. Vanhempani ovat kovia juoruilijoita ja tuntevat paljon ihmisiä. Äiti sitten selostaa 25 vuotta vanhojen luokkakavereiden tekemisiä ihan kuin ne minua kiinnostaisivat.

Vierailija
6/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tiedän ihan yhdentekevien ihmisten nykyisiä sukunimi. Mulla on hyvä nimimuisti. Lapsuuskaupungin lehdestä luen kasteilmoituksia, joissa usein mainitaan äidin vanha sukunimi. Vanhempani ovat kovia juoruilijoita ja tuntevat paljon ihmisiä. Äiti sitten selostaa 25 vuotta vanhojen luokkakavereiden tekemisiä ihan kuin ne minua kiinnostaisivat.

Jo 15 vuotta sitten. Minun vanhempani eivät tunne tuon uuden fb kaverini vanhempia eivätkä he varmasti minun vanhempiani.

Minusta tai lapsistani ei ole ollut mitään kaste tai hääilmoituksia paikallisissa lehdissä. Menin naimisiin nykyisen mieheni kanssa jo 7 vuotta sitten. Eli sukunimen vaihdoskaan ei ole uusi juttu. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia yhteyksiä lapsuuskaupunkini aikaisiin kavereihini. En ole ollut heistä kiinnostunut, eivätkä he minusta... kunnes nyt. Ja vielä sellainen ihminen, joka ei ole ollut minun kaverini edes lapsuudessa. Miksi nyt sitten?

Vierailija
7/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeltäni oli hänen asiakkaansa kysynyt, että etkos sinä ole se "Maija Virtasen" veli. Naisen poika oli käynyt yhtä aikaa yläastetta isossa koulussa rinnakkaisluokallani. Veljen kanssa mietittiin, miten nainen saattoi tietää meistä mitään, kun mitään yhteyttä ei ollut. Tiesin pojan juuri ja juuri nimeltä koulussa, en koskaam vaihtanut sanaakaam hänen kanssaan. Nainen tiesi myös uuden sukunimeni, vaikka olen vaihtanut asuinpaikkaa ja mitään lehti-ilmoituksia ei ollut.

Vierailija
8/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin ovat pystyneet lukemaan sen...ei sen kummempaa.

Jo 15 vuotta sitten. Minun vanhempani eivät tunne tuon uuden fb kaverini vanhempia eivätkä he varmasti minun vanhempiani.

Minusta tai lapsistani ei ole ollut mitään kaste tai hääilmoituksia paikallisissa lehdissä. Menin naimisiin nykyisen mieheni kanssa jo 7 vuotta sitten. Eli sukunimen vaihdoskaan ei ole uusi juttu. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia yhteyksiä lapsuuskaupunkini aikaisiin kavereihini. En ole ollut heistä kiinnostunut, eivätkä he minusta... kunnes nyt. Ja vielä sellainen ihminen, joka ei ole ollut minun kaverini edes lapsuudessa. Miksi nyt sitten?

Vierailija
9/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tää tyyppi tunne mun muista fb kavereitani. Niin kuin jo aikaisemmin sanoin, niin en ole ollut missään yhteydessä kehenkään lapsuuden kaupunkini aikaisiin ihmisiin.

Ja miten se on voinut mitään juoruja lukea kun ei ole ollut mun fb kaverinani ennen naimisiin menoani, tai edes pitkään aikaan sen jälkeen.

Minkälaiset ihmiset tietää toisten asioista niin paljon. Jopa vuosikymmenien takaisten ihmisten asioista!

Vierailija
10/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä ei varmaan muuta tekemistä olekkaan siellä kun stalkata vanhoja kavereita XD XD XD

Alkaa varmasti julkaista myös verotietojasi sivullasi jos hyväksyt!!!

tekemistä siellä olekaan kuin päivittää statuksia ja kommentoida muiden tekemisiä. En yhtään ihmettele eikö olisi aikaa myös stalkata.

Vierailija
11/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakokouksen tms. tapaamisen järjestäminen, siis porukan kokoaminen vastaavantyyppistä tarkoitusta varten? Nimen hän on voinut saada selville mistä vain, varmasti myös työpaikkansa järjestelmistä.

Itselläni on parikymmentä ala- tai yläasteaikaista fb-kaveria, joiden kanssa en ole ollut muutoin tekemisissä 25 vuoteen. Vaikka teillä ei ole yhteisiä fb-kavereita, voi hyvin olla, että hänellä on omana kaverinaan iso liuta koulutovereitasi.

Vierailija
12/15 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasto koko fb:ssä on ollut löytää juuri noita vanhoja koulu- ja kirjekavereita!

Vierailija
13/15 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakokouksen tms. tapaamisen järjestäminen, siis porukan kokoaminen vastaavantyyppistä tarkoitusta varten? Nimen hän on voinut saada selville mistä vain, varmasti myös työpaikkansa järjestelmistä.

Itselläni on parikymmentä ala- tai yläasteaikaista fb-kaveria, joiden kanssa en ole ollut muutoin tekemisissä 25 vuoteen. Vaikka teillä ei ole yhteisiä fb-kavereita, voi hyvin olla, että hänellä on omana kaverinaan iso liuta koulutovereitasi.

On pyytänyt kaveriksi jo pari vuotta sitten. Aikaa olisi ollut järjestää luokkakokous jo monta kertaa.

Vierailija
14/15 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasto koko fb:ssä on ollut löytää juuri noita vanhoja koulu- ja kirjekavereita!

Ymmärrän kyllä juuri vanhat koulukaverit mutta en sellaisia "koulukavereita" joiden kanssa ei ole ollut edes silloin ala-asteella varsinaisesti kaveri! Siis, että tyyppi on kuulunut ihan eri porukoihinkin. Esim. itse kuuluin nössöjen porukkaan ja tää tyyppi kovisten porukkaan.

Miksi tällainen ihminen haluaa nyt pitää minuun yhteyttä?

Vierailija
15/15 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan siks, että oot ihan pihalla ja sulta menee sen takii yöunet.

Tai se on tullu uskoon, ja haluu pyytää enne kuolemaansa pahat teot anteeks. Et pääsee Pietarin portista sisään.

....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi