Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suloinen vauva tuossa Vauva lehden kannessa, katselee

Vierailija
01.04.2011 |

uteliaana kuvajaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin iso pää mut muuten kiva!

Vierailija
2/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän ihmetyttää kun Vauvan kannessa on aina hyvin runsashiuksisia vauvoja, vaikka todellisuudessa sellaisia on vauvoista varsin harva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli mulla muuten tänään hoidossa.

Ipana näyttää ihan enkeliltä, mutta on melkoinen riiviö :D Jos vaan on vahtimatta sekunninkin, niin ehtii tekemään vaikka mitä.

Nappasi ikkunalaudalta mun basilikaruukun ja heitti lattialle, kun siivosin niitä multia niin sillävälin oli avannut siivouskaapin oven, löytänyt avatun kissanhiekkapussin ja kaateli onnellisena hiekkoja lattialle. Olin ihan ryyd, kun kaveri lopulta tuli hakemaan lapsen :D

Vierailija
5/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein siroja. Kavereilla taas on ollut isopäisiä lapsia.

Vierailija
6/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta pojat ovat järjestään niin älyttömän suloisia ja toivoisin niin omaa poikaa.

Vierailija
7/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon tuota kattellu ja aatellu, että miksiköhän tuo on musta vastenmielisen näkönen.

mutta oon huomannu, että en ole mikään lapsirakas ihminen. Harvat vauvojen/pienten lasten kuvat on musta suloisia

Vierailija
8/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on maaliskuun kaks plus-lehden kannessakin ihanan näköinen poikalapsi!!

Ihan tulee vauvakuume taas ,kun katselee vauvelia!

Vierailija
9/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä ei kovinkaan suloinen

Vierailija
10/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä olisit mun vauvasta=) Kaljuista puheenollen,tietääkö kukaan minkä ikäinen Martina Aitolehdon lapsi on? Ihmettelin kun sillä ei vieläkään tunnu kasvavan kuin pientä valkoista nukkaa päässä et miten voi olla kun eikös sen pitäis jo 2 v.täyttää???

Vierailija
11/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yllättäen sellaiset vauvat miellyttävät silmää :) Liian isopäinen ja pullea minustakin.

Vierailija
12/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk tomeran oloinen, inana poika.

Vierailija
13/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun hän oli vielä lapseton, hän arvosteli mielellään toisten lapsia. Varsinkin hiuksettomat, pulleat, tosi suloisetkin vauvat eivät kelvanneet, kun olisi pitänyt olla paksut tummat hiukset ja isot tummat silmät.

Oli kuulemma kauhean näköistä jos vauva on "valkoinen plösö".

Nyt hänellä on itsellään 7 kk ikäinen, juuri sellainen vauva joita ennen kauhisteli. Pullea michelin-ukko, ei juuri yhtään hiuksia, vaaleat pienet silmät, ei minkäänlaisia silmäripsiäkään. Vaan eipä enää ole kuulunut puhetta mistään plösöyksistä. Se omahan on maailman kaunein, suloisin, osaavin ja älykkäin pikku-piltti =D

Vierailija
14/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää liehuvalta liekinvarrelta eli Riitta Uosukaiselta. :D

Ei vaan, onhan vauvat aina ihania vaikka näyttävät milloin keltäkin. :)

Vierailija
15/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menimme keskustaan.Siinä auton perällä rattaissa istui noin 8 kk ikäinen poikvauva. Voi sanoa silloin nuorena, että ei ollut mielestäni suloinen vauva, kaljupää hirveän pyöreät posket. Mutta vanhempien ilmeistä päätellen maailman suloisin. jotain vauvankieltä puhui plääp,plpäät, Oli hauska katsoa niiden vanhempien ilmeitä, kun katsoivat toisiaan niin onnellisinä. Mekin saatiin omasta mielestä maailman suloisin tyttövauva.

Vierailija
16/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiustenkasvusta tuli mieleen, että yhdellä meidän tytöistä hiukset alkoivat kasvaa kunnolla vasta vähän yli 3v. Nyt neiti täyttää pian 9v. ja hänellä on vyötärölle ulottuvat upeat hiukset, joiden paksuutta kampaajakin viimeeksi ihasteli. Ja me kun luultiin, että tytsi jää kaljuksi! :0)

Vierailija
17/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sirohko sopusuhtainen kaunis pitkäripsinen päivittyneen värinen poika:) (siis iho semmoinen tummahko kuten isällään, ihan siis "valkolainen") kirkkaan siniset silmät. tumma tukka.

kaikki hurmaantuvat. on vaan niin ihanaa kun on poika. ja että hän on vielä noin kaunis:)

Vierailija
18/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nähtiin miehen kaa lindexillä viikko sitten tosi *piip* tyttövauva rattaissa. näinhän ei saa sanoa, enkä ois sanonutkaan, mut mies nolona kotona kysyi että olikos se tyttövauva siellä jotenkin *piip*. sanoin nolona et joo munkin mielestä.

ja tosiaan eka kerta kun hymyilen vauvan nähdessäni TEKOhymyä...

kamalaa, oon kamala...

t: poitsuvauvan äti. vauvaa pyydetty malliksi, mutta en halua häntä sellaiseen:)

Vierailija
19/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää munkin mielestä jotenkin vastenmieliseltä. Se edellinen kansi oli kylläkin ihana, ehkä siksi että oli ihan saman näköinen kuin minä pienenä. Paksut, pitkät mustat hiukset jne...

Toi tän hetken kuvan pikkupoju näyttää jotenkin tyhmältä, itserakkaalta ja ärsyttävältä... en kyl tarkkaan tiä et miksi.

Vierailija
20/23 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tulee aina mieleen ne Lindgrenin Kattokassis-ohjelmat. Pelkäsin oikein sitä Kassista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan