Naiset - onko tähän ratkaisua???
Hei,
Minulla on ongelma, johon aidosti haluaisin kommentteja, koska asia ahdistaa minua. Mikäli tästä aiheesta on keskusteltu täällä aiemmin, pahoittelen.
Ongelmani on se, että miehelläni on ohut (ympärys n. 11 cm) penis ja synnytyksen (vuosi takaperin) jälkeen tuo on tuntunut yksinkertaisesti aivan liian pieneltä. En ennen synnytystäkään varsinaisia täyteyden tunteita tuolla saanut, mutta orgasmin kuitenkin silloin tällöin. Nyt tilanne on kuitenkin toivotn ja myös mieheni on sanonut, että hänenkin tuntoherkkyytensä on vähentynyt.
Kysyisin nyt yksinkertaisesti, voinko saada paljon puhutulla jumpalla (ajastuskin työlästyttää) emättimeni vielä siihen kuntoon, että mieheni eli tuntuisi joltain?
Kiitos paljon asiallisista vastauksista!
Kommentit (13)
No, itselläni tilanne on sellainen, että omalla miehelläni on myös hyvin ohut penis (ylivoimaisesti ohuin kaikista kumppaneistani). Olen myös synnyttänyt (kahdesti). Ja nautin seksistä nyt enemmän kuin koskaan! Saan myös hyvin helposti emätinorgasmeja, joita aiemmin sain vain paksulla elimellä.
Eli kaksi faktaa: 1) jumpalla todellakin voit vaikuttaa teidän molempien nautintoon ja 2) myös ohuella peniksellä pärjää hyvin.
Tämä ei ole mitää faktaa eikä absoluuttinen totuus.
EI TOIMI KAIKILLA. MENIKÖ SE SINNE JAKELUUN JO VAI EI??? olet varsinainen minäminäminä tyyppi. Minulla toimii niin kaikilla toimii, voi perkeleen ämmä.
Eli kaksi faktaa: 1) jumpalla todellakin voit vaikuttaa teidän molempien nautintoon ja 2) myös ohuella peniksellä pärjää hyvin.
että penis yltää pohjaan. Miksi? Koska ilman sitä tunnetta en pysty saamaan orgasmia! Tämä ei tarkoita että pitäisi olla 25cm hirviö housuissa, omalla miehelläni on n. 15cm joka riittää paremmin kuin hyvin, jos asento on oikea.
Olisi vain kannattanut aloittaa jumppa jo raskausaikana.Käy mittauttamassa lihaksistosi,mikäli tarvetta voi tehdä ns.kiristyskeikkauksen.Leikkauksen jälkeen ei voi alatiesynnyttää koskaan,se kandee muistaa.Huom! joku tossa jo kilahtikin,jumppa ei kiristä lihaksia tasolle jossa ne ei ole koskaan ollutkaan.
Jumppa auttaa mikäli lihakset oli kunnossa ennen synnytystä. ... Huom! joku tossa jo kilahtikin,jumppa ei kiristä lihaksia tasolle jossa ne ei ole koskaan ollutkaan.
Totta kai jumpasta on hyötyä, vaikka ennen synnytystä ne alapään lihakset olisi ollut ihan surkeassa kunnossa. Pikemminkin sanoisin, että erityisesti silloin! Minulla on nyt kahden synnytyksen jälkeen paremmassa kunnossa alapään lihaksisto kuin ennen lapsia, koska en koskaan ennen lapsia treenannut lantionpohjan lihaksia. Nyt treenaan, ja mies sanoo että on parempi kuin ennen lapsia. Toki jos en käytä niitä lihaksia, on emätin löysempi, mutta mikä niitä estää käyttämästä, nyt kun ne kerran toimivat. ;)
että lihakset ovat kunnossa. Siellä on muitakin kudoksia kuin lihakset. Synnyttämätön on tiukka sen takia, että sieltä ei ole tullut 10 cm paksua jöötiä ulos.
Huom! joku tossa jo kilahtikin,jumppa ei kiristä lihaksia tasolle jossa ne ei ole koskaan ollutkaan.
Mikäs siinä, jos lihasten käyttö tulee tiedostamatta seksin aikana, eikä se häiritse seksistä nauttimista. Joillakin voi häiritä, jos pitää koko ajan pinnistellä ja on pitkä yhdyntä.
Toki jos en käytä niitä lihaksia, on emätin löysempi, mutta mikä niitä estää käyttämästä, nyt kun ne kerran toimivat. ;)
Tämä ei ole mitää faktaa eikä absoluuttinen totuus.
EI TOIMI KAIKILLA. MENIKÖ SE SINNE JAKELUUN JO VAI EI??? olet varsinainen minäminäminä tyyppi. Minulla toimii niin kaikilla toimii, voi perkeleen ämmä.Eli kaksi faktaa: 1) jumpalla todellakin voit vaikuttaa teidän molempien nautintoon ja 2) myös ohuella peniksellä pärjää hyvin.
Mutta ymmärrätkö sinä Frigidi ystävämme, että suurimmalla osalla naisista nuo jumpat toimii. Jos sinulla ei toimi, voit itkeä itseksesi, mutta turha tulla huutelemaan, etteikö sitä jumppaa saisi ehdottaa muille avuksi.
Mutta ymmärrätkö sinä Frigidi ystävämme, että suurimmalla osalla naisista nuo jumpat toimii. Jos sinulla ei toimi, voit itkeä itseksesi, mutta turha tulla huutelemaan, etteikö sitä jumppaa saisi ehdottaa muille avuksi.
kolmen lapsen jälkeen ja virtsankarkailuongelmat loppuivat muutaman viikon harjoituksella.
Puhun vaimostani. Itse normi keskikokoisella varustettu mies ja pillu tuntuu vähän löysältä mutta nyt kun vaimo tajunnut jumpata JA pyynnöstä tajuaa käyttää niitä lihaksia niin jopa on tiukkaa ja kyllä saa minut laukeamaan nopeastikin halutessaan.
Siis ehkä ei pelkkä jumppa riitä vaan kyllä niitä lihaksia pitää myös käyttääkin. Tiedä sitten tiukkeneeko perustuntuma vuosien treenilla. Sen näkee sitten.
Voimistaahan se lihaksia, mutta ei se tee sitä värkkiä samanlaiseksi. Hyvillä lihaksilla on tietysti helpompi puristella kalua. Itselläni vehkeen ympärys on 13 cm ja lähes kaikki tuntuma yhdyntään katosi synnytyksessä.