Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajan herkku: Pepsi MAX!

Vierailija
01.04.2011 |

Ai että tää on hyvää, juuri kaadoin itselleni 3 dl:n tuopillisen :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon Pepsi Maxia noin litran päivässä. Olen juonut sitä (tai muita light cola-juomia) jo noin 18 vuotta! Ja vuosi sitten hammaslääkäri totesi että jatka samaan malliin kuin tähänkin asti, koska hampaani ovat loistokunnossa!

Vierailija
22/24 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikesti jos uskaltaisin minäkin joisin pullon päivässä, mutta pelkään hampaideni ja elimistöni puolesta liikaa. Mulla on kyllä hampaat harmaantuneet maxin käytön aloittamisen jälkeen. Toki voi olla ikäkin tai muut huonot tavat. En ole aikaisemmin oikein tajunnut ettei hampaita saisi pestä heti syönnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henk. koht. ymmärrä limsan latkimista, noi lightit maistuukin ihan hirveän makeille.

ap

en minäkää ymmärrä miksi pitää latkia ennemmin juon vettä vaikka ei sitäkää vissiin jokapikassa voi juode (ei juomakelpoista) meillä oma kaivo ja vesi laadukasta täällä pohjosessa verkkovesiki niitä suomen parhaita

Vierailija
24/24 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon Pepsi Maxia noin litran päivässä. Olen juonut sitä (tai muita light cola-juomia) jo noin 18 vuotta! Ja vuosi sitten hammaslääkäri totesi että jatka samaan malliin kuin tähänkin asti, koska hampaani ovat loistokunnossa!

Minulla ei ole reikiä, pelkkiä kiillevaurioita. Tosin ongelmat alkoivat parissa vuodessa limujen aloittamisen jälkeen.

22