Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

COME - kokemuksia?

Vierailija
01.04.2011 |

Eli siitä lantionpohjalihashäkkyrästä, jota nyt mainostetaan.

Onko auttanut? Kauanko pitää käyttää ennenkuin tuloksia tulee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihen jäikin, kun se ei oikein toiminut minulla. Siirryin takaisin geishapallojen käyttöön.

Vierailija
2/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sen hankkia vahvistamaan noita lihaksia. Oisko parempia vaihtoehtoja?

Mitkä noista kuulista ois hyviä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sen hankkia vahvistamaan noita lihaksia. Oisko parempia vaihtoehtoja? Mitkä noista kuulista ois hyviä? ap

Minulla kokemusta ainoastaan Smart-ballskuulista. Nämä ovat ainakin turvalliset hyvin tehdyt ja miellyttävän tuntuiset. Ostin ne jo esikoista odottaessa ja nyt odotan meidän kolmatta. Käytän niitä kuulia nyt raskauden aikanakin, kuten kakkostamme odottaessa myös.

Vierailija
4/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin ne kun sitä oli kehuttu netissä hyväksi, mutta oli tosi epäkäytännöllinen. 'sillä ei pysty harjoitelemaan muuten kuin puoli-istuvassa asennossa joten sekin rajoittaa aika lailla. Eikä ollut muutenkaan mitenkään niin hyvä tai tehokas mitä lupasi. Käytin sitä säännöllisesti jonkin aikaa kunnes kyllästyin ja hankin geishakuulat. Tuossa comessa osa jää ulos emättimestä joten sen kanssa ei voi kävellä tms joten siinä mielessä geishakuulat tms on kätevämmät kun niillä voi harjoitella myös kävellessä tai muuten kotona puuhastellessa. Ei todellakaan ollut hintansa väärti!!

Vierailija
5/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin ne kun sitä oli kehuttu netissä hyväksi, mutta oli tosi epäkäytännöllinen. 'sillä ei pysty harjoitelemaan muuten kuin puoli-istuvassa asennossa joten sekin rajoittaa aika lailla. Eikä ollut muutenkaan mitenkään niin hyvä tai tehokas mitä lupasi. Käytin sitä säännöllisesti jonkin aikaa kunnes kyllästyin ja hankin geishakuulat. Tuossa comessa osa jää ulos emättimestä joten sen kanssa ei voi kävellä tms joten siinä mielessä geishakuulat tms on kätevämmät kun niillä voi harjoitella myös kävellessä tai muuten kotona puuhastellessa. Ei todellakaan ollut hintansa väärti!!

Olin ja tilaamassa, mutta tyydyn minäkin kuulien käyttöön vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan