Lue keskustelun säännöt.
Mari Kiviniemi näyttää kyllä melkoisen vanhahtavalta
01.04.2011 |
ja kireeltä noissa tiukan perusvärisissä jakuissaan. Erityisesti se keltainen ei sovi sille ollenkaan.
Onko sillä noin arkinen maku vai huono stylisti? Jutallakin on ollut reippaaman värisiä vaatteita päällään.
Kommentit (3)
ja tekevät tanttamaisen oloiseksi. Miksei kukaan viitsi sanoa sille, että ei sen tarvitse näyttää tantalle vielä nelikymppisenä. Kun se ei sinällään ole kuitenkaan pahan näköinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan se niinkin tietysti. Mutta ilmeisesti mun silmiin hän on pukeutunut ihan ok:sti, just se keltainen mekko on musta kiva ja pirteä. Minä laittaisin enemmän meikkiä ja tukkaa uuteen kuosiin, niin ei näyttäisi niin jyrkältä-
Pohjanmaalainen maalaistyttö? Ei varmaan ole niin kiinnostunut ulkonäöstään, vaan enemmän kinnoostunut työstään. Minä saan ainakin hänestä sellaisen vaikutelman. (En ole keskustalainen). Olisi varmasti nätti nainen, kun leikkuuttaisi hiuksensa, minusta vaatteet ovat ihan ok, yleensä. Urpilainen on tosi hyvän näköinen nainen, ihan ällistyin kun vasta näin hänet jossain ohjelmassa, ei varsinaisessa vaalistudiossa. Urpilaisella menee kyllä vaatteet joskus överiksi