Miksi et ymmärrä, että isokokoinen nainen ei aina ole lihava?
vaikka ei sinun painostandardejasi täytäkään?
Te 170/50 naiset, teillä vain on vähemmän lihasta ja kapeampi luusto, joka ei vaadi päälleen niin paljon massaa.
Itse asiassa, rasvaprosenttinne saattaa hyvinkin olla korkeampi, kuin meillä isommilla naisilla.
Ettehän vertaile vinttikoiran ja rottweilerin painojakaan, ja laita rottista laihikselle, koska se on isompi!
Itse olen rotevan mallinen 169/69 sporttinen nainen.
Rasvaprosentti on nyt arviolta 25 %, ihan passeli ikäiselleni naiselle.
Painoin aiemmin noin 66 kg ja silloin rasvaprosentti oli 22 %.
Kommentit (29)
Olen siis painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Näytän kieltämättä hiukan amatsonimaiseen tyyliin kauniilta. Olen vahva ja lihaksikas. Jaksan kantaa lapsiani helposti. Olen myös notkea, jaksan helposti juosta kymmenen kilometriä. Minulla ei ole tarvetta laihtua. Synnytykset ja raskaudet ovat olleet helppoja. Tyttärelleni olen sanonut, ettei ainoa kauneusihanne ole näyttää suojeltavan heikolta.
Olen siis painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Näytän kieltämättä hiukan amatsonimaiseen tyyliin kauniilta. Olen vahva ja lihaksikas. Jaksan kantaa lapsiani helposti. Olen myös notkea, jaksan helposti juosta kymmenen kilometriä. Minulla ei ole tarvetta laihtua. Synnytykset ja raskaudet ovat olleet helppoja. Tyttärelleni olen sanonut, ettei ainoa kauneusihanne ole näyttää suojeltavan heikolta.
noilla luvuilla olet ihan normaalipainon ylärajalla.
vaikka tässä ihmisistä puhutaankin. Juuri niinhän se on, vaikka täällä mitä vänkytettään, että ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä eivätkä voi samanlaisiksi tulla. Miten tää voikin olla joillekin niin vaikea asia ymmärtää?
noilla luvuilla olet ihan normaalipainon ylärajalla.
Olen 169cm ja paina 65kg. Treenaan salilla ja lisäksi harrastan fillarointia, golfia, juoksua, uintia, laskettelua, eli todella paljon liikuntaa. Salilla käyn 4-6 kertaa viikossa. Hauis löytyy, hartiat ei meinaa mahtua jakkuihin ja reisissäkin on selkeät lihakset. Mikään DDR:n kuulantyöntäjä en silti ole, vaikka en olekaan mikään lihakseton laiheliinikaan. Minä tykkään kun on hyvä kunto ja voimaa :)
mitä muut naiset ajattelevat? Naisia vastaanhan te taistelette, ette miesten huomiosta. Hirveä kilpailu siitä mikä on laihaa ja hoikkaa ja voiko kaikki laihduttamalla saada 60cm vyötärönympäryksen, ja mikä vartalonmalli olikaan se kaunein.
MITÄ HITON VÄLIÄ??? Jokainen on varmasti kaunis omalla tavallaan. Tuo naapurin hoikka sporttinen nainen voi olla naama norsunv*tulla ja läski pubiruusu valaista hymyllään koko huoneen, ja toisinpäin.
siinä ei paljon läski heilu, vai??
i]vaikka ei sinun painostandardejasi täytäkään? Te 170/50 naiset, teillä vain on vähemmän lihasta ja kapeampi luusto, joka ei vaadi päälleen niin paljon massaa. Itse asiassa, rasvaprosenttinne saattaa hyvinkin olla korkeampi, kuin meillä isommilla naisilla. Ettehän vertaile vinttikoiran ja rottweilerin painojakaan, ja laita rottista laihikselle, koska se on isompi! Itse olen rotevan mallinen 169/69 sporttinen nainen. Rasvaprosentti on nyt arviolta 25 %, ihan passeli ikäiselleni naiselle. Painoin aiemmin noin 66 kg ja silloin rasvaprosentti oli 22 %.
[/quote]
vaikka tässä ihmisistä puhutaankin. Juuri niinhän se on, vaikka täällä mitä vänkytettään, että ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä eivätkä voi samanlaisiksi tulla. Miten tää voikin olla joillekin niin vaikea asia ymmärtää?
En minäkään ymmärrä miten ihmisten voi olla niin vaikea käsittää tätä asiaa.
Ap
Hei,
minä kans kuvailisin itseäni atleetiksi. Olen myös harteikas ja urheilullinen.
Myös minua ihmiset kuvailevat pitkäksi ja hoikaksi.
T: Ap