Missä iässä seksi on ollut parasta teillä?
Kommentit (25)
asioista kuin lumiukko. No, ethän sitä tietenkään itse huomaa. Vaimosi täytyy olla hyvin vaatimaton miesten suhteen. Ei siinä nyrkkinainti paljoa auta, jos "irstailut" on tuota luokkaa. Voisi kai sanoa, että annat itsestäsi parikymppisen, epävarman miehenalun kuvan, vaikka olet ilmeisesti jo yli 45 vuotta. Käsittämätöntä.
Tällä palstalla on aika nuorta väkeä ja he ovat välillä hukassa. Ihmettelevät omia seksuaalisia kysymyksiä, vastasin aikoinaan täällä omista irstailuistani.
Heippa, en nyt paljon kommentoi 23 ja 24 vittuiluu.
Ihmettelen kyllä teitä siinämäärin kun ette tunnu tajuavan sitä, kun on lapset jotka asuvat kotona
niin miten sitä voi täysillä sekstailla?. Onhan sitä tietotaitoa ollut jo silloin nuorempanakin, mutta sekstailemaan päästiin rauhassa silloin kun
lapset lähtivät kotoa. Joten olisko se niin teidän kahden kohdalla, että teille luetun ymmärtäminen on niin vaikeata. Se älähtää johon kalikka kalahtaa.
Uskomatonta, onko teillä ollut yksiö ja vähän mielikuvitusta.
Kyllä me ainakin naidaan kun kanit vaikka lapset asuvatkin samassa talossa, kyllä ovet saa aina kiinni yms.
Olen nyt 40 vuotias ja nautin seksistä enenmän kuin koskaan.
Heh kaikkea sitä kuuleekin, liekö jopa provo?
ja parisuhteen saa pysymään virkeänä +15 vuotta kun lapset asuvat kotona. Ei minua ainakaan edes kiinnostaisi sama akka noin pitkän tauon jälkeen.
Ihmettelen kyllä teitä siinämäärin kun ette tunnu tajuavan sitä, kun on lapset jotka asuvat kotona niin miten sitä voi täysillä sekstailla?.
sitten sain lapsia ja kaikki hyytyi, oikeesti. Olen haluton, tylsä, seksi ei nappaa, mies sama ja tylsä, kaikki on paskaa. Ei hellyyttä, suudelmia, ei uusia juttuja. Kerran 2 kuukaudessa pikapano.
Hohhoijaa.
Vaikea kuvitella et suunta ois ylöspäin.
Vauvavuosi on aikaa omanlaistaan, kyllä se siitä paranee taas :D ja sitten onkin vielä parempaa kuin ennen.
sitten sain lapsia ja kaikki hyytyi, oikeesti. Olen haluton, tylsä, seksi ei nappaa, mies sama ja tylsä, kaikki on paskaa. Ei hellyyttä, suudelmia, ei uusia juttuja. Kerran 2 kuukaudessa pikapano.
Hohhoijaa.
Vaikea kuvitella et suunta ois ylöspäin.