Onko noita lentäjän vaimoja oikeasti noin paljon?
Tunnetko oikeasti yhtään lentäjän vaimoa? Minkälaisia naisia ovat? Ovatko koulutettuja? Fiksuja? Vai rahan perässä juoksijoita?
Ainakin ton toisen ketjun (palkka) perusteella täällä pyörii lentäjien vaimoja vaikka hurumycket. Kertoo sekin omaa karua kieltään...
Kommentit (11)
No en kyllä pidä itseäni mitenkään fiksuna, kun käytän täällä roikkumiseen näin paljon aikaa...
t. ap
isä on lentäjä. Tyttö on poikani mielestä mukava tyttö ja äiti ihan normaali äiti:D
Itse olen KTM ja KHT eli tilintarkastaja. Aivan tavallinen tallaaja, en mikään muotifriikki tai muutenkaan suuri shoppailija. Kolme lasta, ja kaikilla aivan tavalliset harrastukset ja touhut, eivät saa luksustavaroita, isoja viikkorahoja tai muuta. Matkustellaan toki paljon mutta se onki intohimo johon satsataan. Koti on aivan tavallinen pientalo pääkaupunkiseudulla. Miehen kanssa on tavattu nuorina Hkin yöelämässä eikä hän todellakaan ollut mikään kovatuloinen lentäjä silloin. Toki monilla lentäjillä on vaimona joku kabiinista (etenkin toisella kierroksella) mutta usealla on myös puolisot ihan muista kuvioista. Meitä on moneksi :-)
että tämä on mielestäni mukavaa hupia! On kiva lueskella näitä osin älyttömiäkin juttuja ja välillä vuodattaa omia tuntojaan, anonyymisti
Olen kihloissa tulevan lentäjän kanssa ja opiskelen lääkäriksi. Saa nähdä miten saamme työt yhteen sovitettua.
on oikein mukava: mies lentäjä ja vaimonsa hammaslääkäri. Fiksuja ja miellyttäviä molemmat:)
ja kun suomessa on kohtalaisen paljon lentäjiä, sekä liikelentoyhtiöillä, Ilmavoimilla, eri yksityisten yritysten palveluksessa ym. ym. ja suurin osa miehiä. Edelleen heistä melko monet ovat naimisissa, joten kyllä lentäjien vaimojakin on paljon, suurella todennäköisyydellä myös täällä palstalla.
Ja kyllä, tunnen monia lentäjiä ja lentäjien vaimoja. ovat ihan laidasta laitaan, osa enemmän, osa vähemmän koulutettuja. Suurin osa taitaa olla joskus opiskeluaikoina tai muuten kohtalaisen nuorenakin seurustelemaan alkaneita, ei varmaankaan rahan perässä juoksijoita.
Keskivertoväestöön suhteutettuna tuntemissani lentäjäpiireissä kuitenkin vaimot ovat huomattavan vähän kotona lapsia hoitamassa, vaan kyllä lähes kaikki ovat aktiivisesti työelämässä.
Olen lentäjän puoliso ja alkuperäinen kysymys huvittaa minua suuresti "millainen on lentäjän puoliso?". no millainen on lääkärin puoliso...tai rekkakuskin? MIten tuollaiseen voi aidosti vastata? Muutamalla sanalla. Ei kai kukaan nyt hyvänen aika luule, että meidät voisi jotenkin muutamalla sanalla "tiivistää" yhtenäiseksi joukoksi? Kääk.
Omasta mielestäni olen ainakin äärettömän fiksu, hauska ja herttainen :) ...niinkuin kaikki tuntemani puolisot.
tunnen joitain. Ihan tavallisia ihmisiä ovat nämä tuntemani, usein perheillä vaikuttaisi olevan "ihan jees" rahatilanne.
kai lentäjän vaimoja voi olla about niin paljon kuin lentäjiäkin ja monella tuntuu olevan myös yksi tai useampi ex-vaimo.
Mistä? Ja mitä karua sinusta kertoo se että sinä pyörit täällä?