Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Operaatio kuivien, halkeilevien kantapäiden parantelu tuottaa tulosta!

Vierailija
31.03.2011 |

Dermosilin manteli-sokeri-kuorinta-aine (ihana sanahirviö :D), saunassa kosteiden jalkojen raspaus; nämä vuorotellen kerran viikossa. Joka ilta runsas hölväys joko Schollin rasvalla tai ihan vain käsivaseliinilla (sellainen vaalpun purkki, tosi nopsaan imeytyy). Nää on jo sileät vaikka "suomuja" vielä näkyvissä jonkun verran. Kuukauden ajan olen hoidellut, kesäksi tarkoitus saada kauniit jalat :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on auttanut todella paljon. Joskus olen kuullut, että se raspaus ei olisikaan niin hyvästä, en tiedä.

Vierailija
2/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raspausta minäkin vähän vierastin, mutta kosteille jaloille näkyy olevan hellempi; iho pysyy ikään kuin kuosissaan. Mun raspi on Schollin myöskin, sellainen kaksipuolinen "kivimäinen" muovisella käsiottimella oleva, ei siis raastinrautamainen. Rasvaus on kyllä kaikkein tärkeintä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Cracked Heels (?) voidetta. Ei tarvii edes raspia, kun tätä käyttää. Ja mulla oli todella kuivat ja halkeilleet kantapäät.

Vierailija
4/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kamalat kantapäät että hävettää jooga tunnilla. En muista usein rasvata

Vierailija
5/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen rasvaaminen riittää.

Vierailija
6/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla raspauksella ja kuorinnalla, en tietenkään tervettä ihoa alta. Rasvaus on (edelleenkin) se tärkein, mutta mun oli saatava irti se kamala kuiva, halkeileva, kuollut iho pinnalta. Juuri rasvasin jalkani ja voi miten ihanilta nuo jo tuntuu :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme