Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, te kenen miehet käy töissä...

Vierailija
31.03.2011 |

Miten teillä jaksetaan aamulla lähteä? Meillä Jarska ei millään haluis herätä ja vaikka on ollu jo 16v samassa paikassa niin joka aamu jää itkemään. Mutta kun menen hakemaan, niin ei millään haluais lähteä pois. Pitää vaan esimiestä (nainen 24v) tiukasti kädestä. Tämä muuten kertoi että Jarska joskus yrittää halia ja puristelee...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei itkeskele päivän mittaan tai kiusaa muita? Esimerkiksi tönii kahviautomaatilla tai vastaavaa? Kinasteleeko työvälineistä usein samojen ihmisten kanssa?

Mites kun Jarska tulee sit kotiin, niin onko se poikkeuksellisen väsynyt ja vaatiiko se sulta koko ajan huolenpitoa?

Vierailija
2/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä mitä traumoja se tuosta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies Jarskasta huolen pitää?

Vierailija
4/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Pera on ollut minun kanssani kotona monta vuotta. Miehen pitäisi kuitenkin mennä töihin toukokuun alussa ja minua on alkanut huolestuttaa, miten tulee toimeen muiden miesten kanssa kun ei ole kovin harjaantunut sosiaalisesti. Olisiko jotain paikkoja mihin voisimme mennä miehen kanssa, missä hän tottuisi muihin miehiin ennen töihin menoa?

Vierailija
5/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarska oli ensin 3v työharjottelussa, ihan vaan muutaman tunnin päivässä ja olin aluksi mukana. Hain kahvit huoneeseen ja autoin ruokailussa ja vessassa. Meni tosi helposti. Suosittelen työharjoittelua.

Kanereiden kanssa oli vähän ongelmia aluksi, vieläkin joskus, mutta esimies on tosi ihana! Hän pitää näitä sylissä paljon ja välillä ihan sellaisessa tiukassain otteessa. Mutta olen sanonu että kyllä voi. Mutta käsirautoihin en antanut lupaa.

Vierailija
7/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarska oli ensin 3v työharjottelussa, ihan vaan muutaman tunnin päivässä ja olin aluksi mukana. Hain kahvit huoneeseen ja autoin ruokailussa ja vessassa. Meni tosi helposti. Suosittelen työharjoittelua.

Pitääpä alkaa katsella Peralle äkkiä työharjoittelupaikkaa. Oliskohan kunnalla työharjoittelupaikkoja tarjolla?

Tai saiskohan työpaikan vielä vaihdettua johonkin pienempään yksityisyritykseen? Olisi pienempi työporukka ja kodinomaiset olot. Yksityisyrittäjäpomolla olisi varmaan enemmän aikaa myös pitää sylissä ja halia jos miehelle tulisi minua ikävä kesken päivän.

Tuollaisessa pienemmässä työpaikassa saisi varmaan myös käyttää kestotyöhanskoja kuten kotona, ettei tarvitsisi alkaa käyttää kertishanskoja.

Terv. Kiitollinen nro. 5.

Vierailija
8/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksityisyrittäjässä on myös se etu ettei pomo vaihdu yhtenään kuten isoissa firmoissa.

Kannattaa samalla liittyä Kultapossukerhoon, sieltä saa tukea jos tulee työpaikalla ongelmia. Sieltä tulee sitten sellainen kiva kerholehti säännöllisesti kotiin.

Me ollaan aika aktiivisia kaikenlaisessa yhteistoiminnassa.

ap

Vierailija
9/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kotosalla naapurin Raunon kanssa? Kyllä tälle subjektiiviselle työpaikkaoikeudelle pitäis tehdä jotain...

Vierailija
10/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/11 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko ettei ollut esimiestä ollenkaan paikalla koko aikana? Mitä kaikkee olis voinu sattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi