Keräätkö muumimukeja?
Kommentit (18)
löytyy niitä jo varmaan 40 kappaletta.
mikäs ton nimi nyt olikaan..jonkun näköinen huntu tuolla otuksella,ja toisella puolella katsoo takkaan.
En ole ostanut yhtään, lahjaksi on niitä saatu.
löytyy niitä jo varmaan 40 kappaletta. mikäs ton nimi nyt olikaan..jonkun näköinen huntu tuolla otuksella,ja toisella puolella katsoo takkaan.
Sasulihan se, saman ostin itsekkin viimeksi. Mulla on noin kolmisen kymmentä. Lastenjuhlissa tarjoan niistä aikuisille kahvia/teetä :)
kerään , nyt koossa 36 erilaista jokaisen olen ostanut uutena kaupasta uusin sosuli muki . Citymarketti muuten mainosti tänään sitä vanhaa vihreetä myy mukia 16.90 hintaan , huutiksessa siitä maksetaan jo aika paljon
löytyy niitä jo varmaan 40 kappaletta. mikäs ton nimi nyt olikaan..jonkun näköinen huntu tuolla otuksella,ja toisella puolella katsoo takkaan.
Sasulihan se, saman ostin itsekkin viimeksi. Mulla on noin kolmisen kymmentä. Lastenjuhlissa tarjoan niistä aikuisille kahvia/teetä :)
juu synttäreillä meilläkin ja arkikäytössä ovat. just sopivan kokoiset ja kestävät mukit!
muki on nimeltään SOSULI.
mites, laitetteko kausimukeja ym harvinaisempia mukeja kahvipöytään? mitä jos ne rikkoontuvat? kuka korvaa? mukin rikkojako?
muki on nimeltään SOSULI.
mites, laitetteko kausimukeja ym harvinaisempia mukeja kahvipöytään? mitä jos ne rikkoontuvat? kuka korvaa? mukin rikkojako?
Ihan normaalikäytössä nuo mukivat ovat. Jos hajoaa, niin hajotkoon, ostetaan uusia sitten. Eipä nuo niin erikoisia ole, että paniikki tulisi, jos rikki menisi. Kausimukit ihan samalla tavalla käytössä kuin ne muutkin. Ei kenenkään tarvitse korvata, koska kukapa nyt tahallaan mitään rikkoisi ja vahingoista ei ketään meillä rangaista.
muki on nimeltään SOSULI. mites, laitetteko kausimukeja ym harvinaisempia mukeja kahvipöytään? mitä jos ne rikkoontuvat? kuka korvaa? mukin rikkojako?
Ihan normaalikäytössä nuo mukivat ovat. Jos hajoaa, niin hajotkoon, ostetaan uusia sitten. Eipä nuo niin erikoisia ole, että paniikki tulisi, jos rikki menisi. Kausimukit ihan samalla tavalla käytössä kuin ne muutkin. Ei kenenkään tarvitse korvata, koska kukapa nyt tahallaan mitään rikkoisi ja vahingoista ei ketään meillä rangaista.
Mä en kyllä ymmärrä tätä muumimukien keräilyä!
On kyllä arabia hienon rahastuskeinon keksinyt, kun aina tulee uusi muki.
Mulle tulee aina muumimukista mieleen se "muumimukimenetelmä" eli se, miten lesboparit tekevät keinohedelmöitystä muumimukiin ruikatun sperman avulla.
Mä en kyllä ymmärrä tätä muumimukien keräilyä!
On kyllä arabia hienon rahastuskeinon keksinyt, kun aina tulee uusi muki.
Mulle tulee aina muumimukista mieleen se "muumimukimenetelmä" eli se, miten lesboparit tekevät keinohedelmöitystä muumimukiin ruikatun sperman avulla.
mikään pakkomielle ole saada niitä kaikkia. Ei mulla ole vasta kuin 6. Mulla on muumimukeja, koska tykkään niistä kirjoista ja sarjakuvista, ja musta ne kuvat on hienoja. Ei mitään sen pakkomielteisempää suhtautumista ole.
Purjehdusmukin ostin viimeksi. Sosulikin voisi sopia kokoemaan. Meillä on ehkä 7 nyt.
Aloitin joskus vuonna 2003 tai 2004 ja sen jälkeen olen ostanut 35 erilaista Muumimukia. Ainut mitä en ostanut on Muumipeikko Unelmoi -muki, joska se ei mielestäni sopinut sarjaan. Nii-in. Nyt harmittaa, kun sitä ei enää mistään saa.
Joka päiväisessä käytössä on kaikki edelleen tuotannossa olevat mukit, vanhimpia en raaski enää lasten käyttöön antaa.
Juuri hain sen vihreän myyn, sillä sitä ei ollut =)
Ovat ihan käytössä, juuri sopiva kahville tai teelle. Vielä ois seikkailu ja sosuli ostamatta
en ihan kaikkia osta, ne kun ei miellytä silmää. ovat ihan päivittäisessä käytössä, en siis siinä mielessä keräile.
Yhteensä niin on noin 10 kpl.
Ostan vain niitä, jotka miellyttää silmää.
Me käytetään niitä aina. Tykkään itse niistä paljon, kun voi valita mukinsa mielialan mukaan (jostain syystä aamuisin eksyy käsiin se mörkömuki =D).
ollaan saatu lahjaksi joitakin. Viimeksi tuli talvimuki (joka on kyllä soma).