Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lihava tekee kaikkensa, mutta ei laihdu

Vierailija
31.03.2011 |

kuten 4D-dokkarin Ruby ja sitten leikkauksen jälkeen kuitenkin päätti muuttaa ruokatottumuksiaan ja kaupassa esitteli patuikoita joita ennen söi välipalaksi. Ja laihtui lyhyessä ajassa 9kg. Ei oikein kuulosta siltä, että ennen teki kaikkensa.

Oikeesti sitä kyllä laihtuu, jos syö oikein, tosi liika nahka ei silti häviä, se saattaa vaatia leikkausta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yksilöitä. Noissa ulkomaisissa dokumenteissa on erittäin usein ruokailutottumukset täysin pielessä, jos vaikka verrataan suomalaisiin suosituksiin ja vaikka vertaisin omiini.

Jos oliskin jotain mistä luopuminen selkeästi muuttaisi mutta itselläni ei ainakaan ollut. Ja silti paino junnasi samassa. Voitini oli toki parempi mutta pudonneet kilot olisivat olleet aika ihanaa.

Esim. oma siskoni vähensi reilusti alkoholin käyttöä ja paino lähti laskuun. Itselläni ei sellaista vaikutusta ole ollut. Olen ehkä muutenkin käyttänyt reilusti vähemmän alkoholia.

Ehkä pitäisi jokaiselle lihavalle saada henkilökohtainen ruokavalio ja valtavan tarkat tutkimukset siitä mikä kenenkin kilojen takana on. Eli mikä ruoka toimii ja mikä ei toimikaan. Toisethan esim. laihtuvat karppaamalla, toiset eivät ollenkaan. Joku taas laihtuu syömällä määrällisesti vähemmän mutta kaikkea silti.

Vierailija
2/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi jokaiselle lihavalle saada henkilökohtainen ruokavalio ja valtavan tarkat tutkimukset siitä mikä kenenkin kilojen takana on. Eli mikä ruoka toimii ja mikä ei toimikaan. Toisethan esim. laihtuvat karppaamalla, toiset eivät ollenkaan. Joku taas laihtuu syömällä määrällisesti vähemmän mutta kaikkea silti.

niin olettaisin että on kokeillut erilaisia ruokavalioitakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vähemmän, kuluta enemmän

Vierailija
4/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olettaisin että on kokeillut erilaisia ruokavalioitakin

määrittelee sen ruokavalion.

Itse olen tosiaan koekillut pitkäjänteisesti monenlaisia mutta kun en tiedä mikä mulle oikeasti sopisi. Jospa se jotenkin tutkittaisiin ja suunniteltaisiin nimenomaan erilaisten tutkimustulosten perusteella.

Vierailija
5/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sekin laihduttaa. vaikka sama tulos saataisiin sillä että syö vain vähän. Miksi se vähän syömine on niin vaikeaa monille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme