Suosittele romanttinen elokuva treffeille:)
Muutaman kerta vasta tavattu, joten olis hyvä, jos varmuuden vuoksi olisi joku elokuva, jonka vois katsoa, jos ei juttu oikein suju...tai muuten vaan:)
Kommentit (40)
Miehet kun ei tunnetusti oo niin sellaisten leffojen perään. Eikä ne nyt elokuvinakaan mitään mestariteoksia ole. Kannattaa valita jotain, mikä ei oo liian pitkää, muttei myöskään masentavaa tai järkyttävää. Esim:
Joku Tarantinon leffoista: Pulp Fiction, Kill Bill tms.
Fight Club
Amores perros
Joku uusimmista Batman-leffoista riippuen siitä, mitä ootte nähneet
Thank You for Smoking
Forrest Gump
American Beauty
Taksikuski
The Departed
Tahraton mieli
Pan's Labyrinth
Gran Torino
Kuninkaan puhe
Slumdog Millionaire
21
The Social Network
Perhonen lasikuvussa
Winter's Bone
Toivottavasti joku näistä nyt osui edes suunnilleen lähelle sun tai miehen makuja...
Millainen tuo Holiday on?
Harvat miehet niistä tykkää, mutta jos ootte vasta hetken tapailleet, niin tuskin se kehtaa kieltäytyäkään.
Jotenkin ajattelin, että ei kahden tunnin elokuva olis kiva...paitsi, jos on tosi hyvä:)
Katsokaa joku Inceptionin tyylinen elokuva. Eikä muuten kannata tässäkään jutussa alkaa yleistää! Esim. oma mieheni rakastaa romanttisia leffoja ja itse katson mieluummin psykologisia trillereitä tai toimintajännäreitä.
mieluusti jotain romanttista kuitenkin:) Tai sit hauskaa, miksei romanttinen komediakin kävis?
..nyt on vaan sellasia että niitä käy tyttöporukat katsomassa, tai sit joku pariskunta ja rouva yrittää pitää miestä hereillä..
Mulle ei tuu nyt mieleen mitään, kun mahdoton tosiaan tietää millaisesta se mies tykkää.
Sen sijaan valitse joku jännä, muttei liian, mut sellanen, että sun on ihan pakko vähä säikähdellä tai antaa muutaman kyyneleen karata, ni taatusti pääset kainaloon. :)
Mulla toimi ainaki se lentokoneleffa, jossa sen äidin tytär katos ja kukaan ei uskonu, että koko tyttö oli koneessakaan. Flight Plan vai mikä se nyt oli...
Likimain jokainen mies kuukahtaa ennen alkutekstien päättymistä ja siitä on romantiikka kaukana. Mieti nyt itekin, etsit leffaa sitä varten, JOS TULEE VAIVAUTUNUT TILANNE tms. Ja ajattelit sitten romanttisella komedialla parantaa tilannetta? :D
mieluusti jotain romanttista kuitenkin:) Tai sit hauskaa, miksei romanttinen komediakin kävis?
En ole sellaista miestä tavannut, joka haluaisi kuulla sanaparin romanttinen komedia. Oma mies on tosi tunteikas ja romanttinen, mutta ikimaailmassa ei halua katsoa romanttisia komedioita.
Millainen se treffikumppani on? Minkäikäinen, mitä harrastaa, millä alalla toimii? Onko mies Hollywood-leffoja karsatava snobbailija vai Poliisiopistoille hekotteleva juntti?
Badding
Haarautuvan rakkauden talo
Musta jää
Käsky
Harjunpää-leffa (se uusi)
Varekset
Helmiä ja sikoja
Häjyt
Leijat Helsingin yllä
Tai mikä tahansa Kaurismäki.
Jos juttu ei suju, pahin tilanteen tukaloittaja on romanttisen komedian tai jonkun Casablancan kaivaminen esiin.
Kun juttu ei luista, voi katsoa vaikka jo molemmille tuttua elokuvaa ja keskustella siitä katselleasa. Yksillä ei-niin-hyvillä treffeillä katsottiin Kummisetää, ja juttua riitti molemmille tutusta elokuvasta.
Mun mies katsoo mm.
- Hiljaset sillat
- Pulp fiction
- Kellopeli appelsiini
- Armoton (Clint Eastwood)
- Pieni suklaapuoti
- Leon
- Ylpeys ja ennakkoluulo
- Englantilainen potilas
- Chindlerin lista
- Platoon
- Kourallinen dollareita - Vain muutaman dollarin tähden - Hyvät, pahat ja rumat
- Isä Camillö (kuulemma ehdottomasti yksi parhaita)
Miehen mielestä yksi parhaita on
- Elämä on ihanaa (tosin tuli juuri telkasta)
Miehen ehdotus on:
- Valehtelemisen sietämätön keveys (on hyvin erilainen, harmiton, enemmänkin menee komedian puolelle - ilman että on mikään typerää kohellus/pieru-kakka- huumoria). Joap mä jaksoin sen kattoo alusta loppuun.
Jim Carreyn tähdittämän yes manin. Se oli todella hauska, mutta myös todella romanttinen. Suosittelen. **** :)
on ainakin yhden miespuolisen ystäväni yksi suosikkielokuvista. Musta vähän yksipuolinen ajatus, etteivät miehet katsoisi romanttisia elokuvia. Nehän voivat olla juurikin osa treffejä, kyllä miehetkin sen verran tajuavat. Ja voivat ihan rehellisesi niistä pitääkin.
Tosin itsekin varmaan valitsisin mieluummin jotain muuta kuin romanttisen leffan tuossa tapauksessa ja muutenkin olen enemmän draaman ystävä.
on ainakin yhden miespuolisen ystäväni yksi suosikkielokuvista. Musta vähän yksipuolinen ajatus, etteivät miehet katsoisi romanttisia elokuvia. Nehän voivat olla juurikin osa treffejä, kyllä miehetkin sen verran tajuavat. Ja voivat ihan rehellisesi niistä pitääkin.
Tosin itsekin varmaan valitsisin mieluummin jotain muuta kuin romanttisen leffan tuossa tapauksessa ja muutenkin olen enemmän draaman ystävä.
voisi mennä vaikka Neljät häät ja yhdet hautajaiset.
Jos halutaan pois romantiikasta, niin Trainspotting.
Kyllä britit osaavat.
Tero
Jos sä oot nainen, ja tää treffikaveri mies, niin en kyll alottais millään romantiikkapläjäyksellä, ne ei ehkä yleensä niin uppoo miehiin. Saattaapi vaan johtaa vaivautuneeseen fiilikseen, koska rakkauselokuvat nyt vaan yleensä on ihan helkkarin huonojakin.