Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittely nettideittimiehen kanssa - olen vähän huvittunut/hämmästynyt.

Vierailija
30.03.2011 |

Olen vaihtanut muutaman viestin yhden suht kiinnostavalta tuntuvan miehen kanssa nettideitissä. Yhdessä viestissä kirjoitin pitkät pätkät työstäni, harrastuksistani, suhtautumisestani rahaan (mies kysyi tätä) yms.

Miehestä ei kuulunut viikkoon mitään ja kun huomasin, että olimme samaan aikaan linjoilla, laitoin hänelle lyhyen ystävällisen viestin, jossa kysyin eikö hän enää halua kirjoitella ja jos ei halua, asia ok. Mies vastasi tähän, että hän ei vastannut aiemmin, koska EN KYSYNYT MITÄÄN pitkässä viestissäni.

Siis häh? Viestissäni oli monta asiaa mihin tarttua ilman varsinaisia kysymyksiäkin. Olenko mä vähän tyhmä kun tuo vastaus tuntuu musta oudolta ja vähän huvittavaltakin. Olen tässä keksinyt päivän mittaan pitkän listan fiksuja ja tyhmiä kysymyksiä ja aion lähetää ne hänelle jossain vaiheessa :)

Olen vasta aloittanut nettideittailun ja otan tämän koko jutun huumorilla. Katsotaan miten käy.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jutellut ja yrittänyt tutustua netin kautta mieheen, jonka kanssa keskustelu oli yhtä kysymysten kysymistä ja niihin vastaamista. Oikeasti todella rasittavaa, kun se ei siitä koskaan mihinkään kehittynyt. Aina kun piti olla normaalia keskustelua, niin mies sanoi väliin "kysys jotain" ja siinähän sitten väkisin keksin kysymystä. Ei edes auttanut, vaikka sanoin, ettei mulla nyt ole kysyttävää ja jutellaan vaan, niin vänkäsi vaan sitä kysymystä.

Mun mielestä siis pitää osata keskustella ja kertoa omista ajatuksistaan ihan ilman kysymyksiä. Et siis ole mitenkään tyhmä oman kantasi kanssa :)

Vierailija
2/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kiinnostaa saada pildeä. Siinä vaiheessa se aktivoituu kyllä.

Vierailija
4/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan viestittely loppuu.

Sellaista hakemista se on, että kenenkä kanssa juttua sitten riittää ihan nenäkkäinkin :)

Vierailija
5/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian hidas kirjoittelujesi kanssa tai kirjoittelu ei suju vaikka muuten sujuisi.

Itse kirjoitin miehen kanssa pari kertaa, huomasin fiksulsi ja tapasimme. Aloitimme kaukoseurustelun ja nyt 6 v naimisissa ja 2 lasta. Älä liikaa kehittelee mielikuvia netin kautta kun elät kuitenkin livenä.

Vierailija
6/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa kommunikoida. On niitä miehiä ja on naisiakin, että kun laittaa viestiä niin ei välttämättä tule mitään vastinetta koska "eihän viestissä kysytty mitään" :) Ymmärrän tunteesi ap. Minäkään en pidä siitä. Olishan se kohteliasta vastata vaikka vaan Heippa mulle ei kuulu mitään erityistä tms. tai muuten ilmaista että on lukenut viestin. Suosittelen jättämään ap tuon miehen rauhaan, sillä todennäköisesti seurustelu hänen kanssaan olis samanlaista vääntämistä että sä lähetät viestin ja odotat turhaan vastausta. Tuollaiset ihmiset ovat vaan kylmiä luonteeltaan.

Vierailija
7/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nettideittaillu aika paljon, ja netissä aika monella on tosiaan tapana laittaa viestiin kysymyksiä merkiksi siitä, että odottaa vastausta. Oon itsekin toiminut tuohon tapaan. Jos mies kiinnostaa, niin ehdota tapaamista:)

Vierailija
8/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyypin kanssa viestittelin messengerissä ja tuntui synkkaavan tosi hyvin. Vähän aikaa kun oltiin viestitetlty ja menty jo vähän henkilökohtaisempiin juttuihin, niin aloin ihmetellä kun yhtäkkiä ei oikein sillä pysynyt mielessä mikään mitä oltiin juteltu. Kerran esim. juteltiin kesämökeistä että missä on ja osoittautui että meillä on mökit tosi lähekkäin, hän itseasiassa ohittaa meidän mökkitien ajaessaan landelle. Seuraavalla kerralla kun mainitsin että menen mökille viikomloppuna niin tää kysyy että aijaa, missäs teidän mökki on?

No ensin mä pidin tätä tuon viestintäkanavan syynä, kun se on sellaista puolihuolimatonta kirjoittelua eikä viestit jää mihinkään jos ei tallenna.

Mut kerran jotenkin eksyin sen sinne profiiliin tai mikälie, niin sehän oli sellainen avoin kaikille ja sillä oli siellä "kavereina" hirveä liuta naisia, merkattu kavereiksi tyyliin muutaman päivän välein alkaen noin parin viikon päästä siitä kun olimme "tavanneet". Ja ne oli tällaisia "pirkon postiloota" -typpisiä kaikki. Kävi vähän niinkuin ilmi, että se pyöritti jotain kymmenen daamin rinkiä niissä jutuissaan. Ei ihme ettei ihan kaikki nyanssit jääneet mieleen =)

Jäbä oli päässyt homman makuun, miksi siis tyytyä yhteen!

Vierailija
9/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ihan livenä. Etäsuhteen aikana oli hermo mennä samaan, ettei mies koskaan vastannut oikein mitään. Jos yleensä vastasi ollenkaan.

Muuten on kyllä ihan puhelias, kykenevä ilmaisemaan itseään kirjallisesti, mutta tuollainen "suhdehöpinä" kirjallisesti ei luonnistu, ei vaikka mikä olisi.

Vierailija
10/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistaakseni laitoin viestiin jotain, että 'mitä mieltä sä olet tästä asiasta' tms., mutta en muistaakseni kovin selkeästi. Aion kyllä kirjoittaa miehelle vielä (jos en muuten niin uteliaisuudesta) ja laitan selkeät kysymykset viestiin :) Mies vaikuttaa ihan kirjoitustaitoiselta kaverilta, siitä ei ole kyse.

Kirjeenvaihtokaveria en ole hakemassa, joten jos tämä viestittely edes jotenkin etenee, aion ehdottaa tapaamista aika piankin. Siinähän sen näkee onko mitään sanottavaa toisella. Ap.

Vierailija
11/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on ihan toivoton tai sitten insinööriaivoilla varustettu kuten omani. Ei se kuulemma voinut vastata tuollaisiin, jos ei ollut selkeää kysymystä. Ja vaikka olikin, ei voinut vastata, jos ei ollut varma mikä kysymyksellä tarkalleen tarkoitettiin, ei tiennyt oikeaa vastausta tai ei osannut ratkaista ongelmaa. Ihan tyypillistä "miesaivojen" toimintaa, vaikka ei toki kaikki miehet samanlaisia ole.

On tässä suhteen aikana saanut vähän takoa päähän, ettei kaikkeen suhdehömppään ole samanlaista oikeaa vastausta kuin matematiikkaan ja naiset nyt vaan tykkää jutella asioista eikä se tarkoita, että toisen oletettaisiin vastaavan täydellisellä ratkaisulla. Naiset nyt vaan tykkäävät jutella ilman, että tarkoituksena on löytää kaikkeen oikea ratkaisu.

t. 10

Vierailija
12/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu 12! :)

Vierailija
13/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on ihan toivoton tai sitten insinööriaivoilla varustettu kuten omani.

Täytyy ehkä laittaa hänelle tänään tai huomenna runsailla täsmäkysymyksillä varusteltu viesti :)

Ap.

Vierailija
14/15 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaa, että on tavatessa yhtään parempi, mutta kannattaa kokeilla insinöörilähestymistapaa sekä livenä tapaamista ennen kirveen kaivoon heittämistä.

Mä pidän täällä peukkuja, että miehestä löytyy prinssi:)

t. 10

Vierailija
15/15 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle viestin, jossa kohteliaasti ihmettelin tätä kysymysasiaa ja laitoin sitten huumorilla höystettynä monta asiallista ja "kevyempää" kysymystä. Kirjoittelin myös muuta. Mieheltä tuli lyhyt vastaus, jossa hän "syytti" minua pilailusta ja siitä, etten ota asiaa vakavasti. Luin sen jälkeen mieheltä aiemmin saamani viestit uudelleen ja aika yltiöasiallisilta ja tosikoilta ne vaikuttivat.

No en todellakaan ota tällaista netissä tutustumista kuolemanvakavasti! Jos joku löytyy niin hyvä, jos ei niin ei se mitään. Eipä siis löytynyt tästä tosikosta prinssiä, mutta uutta matoa koukkuun :) Toivottavasti muilla deittailijoilla sujuu paremmin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme