Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollinen kokemus

Vierailija
30.03.2011 |

Tämä tapahtui noin viikko sitten, mieheni oli työmatkalla poissa kotoa ja olin siis ½-vuotiaan vauvamme kanssa yksin kotona. Yöllä heräsin outoon tunteeseen, ilmavirtaan, kuin joku olisi kävellyt ohitseni. Yöpöydälle kiinni jättämäni (olen tästä aivan varma) runokirja olikin aamulla pöydällä auki ja sellaisesta kohdasta, jonka kaunis runo kuvasti hyvin minun ja äitini lämmintä suhdetta (enkä ollut kirjaa niin pitkälle vielä lukenut). Hetken kuluttua sitten puhelin soi ja isäni soitti äidin kuolleen aamuyöllä äkillisesti aivoverenvuotoon.

Äiti kävi sanomassa hyvästit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!! =)

Vierailija
2/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ketjut. Ap voisi lisätä omansa sinne jatkoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilla...

Ei tuollaista paskaa kukaan usko.

Vierailija
4/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnyttänyt aamuyöllä ja nukuin synnytyssalissa. Aamulla heräsin olkapään tönäisyyn mutta ketään ei näkynyt. Tätini oli haudattu edellisenä päivänä.

Vierailija
6/6 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa kaksi kuolemaa, joista olen saanut tietää ennen muita. Isäni ja mummoni kuolemat. Isän kuoleman tiesin vain, se oli jotenkin vain tyhjä tunne ja aloin itkemään ja tiesin että isä on kuollut, olin tuolloin 10v.

Mummoni teki itsemurhan ja minulle tuli siitä päivän jälkeen sellainen kylmä olo. Emme olleet läheisiä tuon mummon kanssa. Kerroin äidilleni ja äiti meni käymään mummon luona. Hän oli kuollut 2 päivää aiemmin.

Siskoni ja 2 parhaimman kaverin raskaudet olen tiennyt jo ennen heitä.

Ja mikä kauheinta, omasta elämästäni en tiedä mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi