Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TAMMIKUISET 2012**

30.03.2011 |

Kommentit (597)

561/597 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkös sinä saanut pregcheckillä haamun?

Itse kävin oman haamuviivani siivittämänä lukemana kokemuksia pregcheckistä... ja kaikki kirjoitukset viittasivat siihen, ettei ko. testillä ole kukaan saanut haamuja/ viivan paikkoja, jos ei ole ollut raskaana!

Aiotko millon testata uudelleen? Kyllä se taitaa plussa tulla=)

Tsemppiä!

Tellu 4+2 (HUI!)

Vierailija
562/597 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ravannut täällä katsomassa jos olisit kertonut kuulumisia,viime yönä näin sitten untakin että olet täällä käynyt kirjoittamassa ja niimpä piti taas tulla katsomaan! En voi ymmärtää miten siulle voi käydä toistamiseen noin,niin epäreilua.

Toivotan PALJON voimia,lähetän miljoonasti halauksia ja olet ajatuksissani!

Lumikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
563/597 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, pari päivää sitten, tai viivanpaikan, mikä lie olikin.. :) Kyllä mä olen niitä niin tarkkaan sihdannut että luulen että tuokin voi olla ihan tahdon asia..kun tahtoo niin kovasti niin on jo näkevinään. Ärsyttävää kun ei ole selkeää, ei tuu selvää viivaa, ei haluaisi arvailla. Olen niin paljon tuhrannut ja tuhlannut noiden testien kanssa nyt jo taas etukäteen että taidan odotella nyt ainakin pari päivää ennen seuraavan testin ostoa ja testailua. Olisikohan se cb nyt sitten kaikista varmin hankinta? Kaikenlaisia on tullut kokeiltua, mammaksilta en taida enää tilata.

Mieltä kyllä vaivaa nuo alavatsatuntemukset, joita on ollut jo monta päivää. Painontunne keskellä alavatsaa ja nipistelee ja pistelee välillä. Koko ajan sellainen tunne kuin jännittäisi alavatsaa (vaikken siis sitä itse tee)? Ajattelin jo useampi päivä takaperin että kyllä tästä kohta selvyys saadaan kun tällaisia oireita on, menkat alkaa jollei muuta. No mutta ei. Ei mulla koskaan ole kuitenkaan tällaista oloa ollut ilman menkkoja, eikä tämä tyypillistä menkkakipua mulle ole muutenkaan. Niin se mikä mieltä vaivaa on siis se että toivottavasti mikään ei ole vialla, oman värkin suhteen tai muuten.

Noo, ehkä stressaan asiaa liiaksikin kun mulla ollut epäsäännöllistäkin epäsäännöllisempää tuo kierto nuorempana. Täytyyhän tähän joku selko tulla lähipäivinä.. :)

Lueskelin netistä palstoilta "myöhään" plussanneista, ja mietinkin voisinko kuulua sitten niihin ja kunnon plussa tuleekin ehkä vasta muutaman päivän päästä. Vau.fi laskurin mukaan olisin tänään myös 4+2 jos lasken viime kierron pituudella (35pv). Toivotaan että olet Tellu oikeassa ja sieltä kunnon plussa vielä rapsahtaisi minullekin!

Vierailija
564/597 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä sanat enää EVElle... voi kurjuuksien kurjuus. Voimia sinulle jaksaa tilanteessasi. Toivottavasti päädyt vielä hoitoon, kyllä sinä sen vauvan vielä saat :). MIksiköhän pupuset taas tarrasivat johtimiin? Outoa. Voimia ja jaksmaista.

TELLUlle onnea hienosta ja vahvasta plussasta, upeeta.

Iltis 22+2

Vierailija
565/597 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Evikselle supertsemppihalaus, niin väärin! :´(

Täällä ei kerrottavaa. Ei plussia, ei haamuja, ei mitään. Ei myöskään tuhruja eikä menkkoja.

Tasan kaksi viikkoa sitten sain ekan vahvan ovisplussan illalla ja vielä ma-aamulla kans. Odottelen siis huomenna tai ylihuomenna menkkoja alkaviksi. Luotan niin noihin cb+ -testeihin, et olis se jo näyttänyt la-aamuna jotain, jos olisin raskaana. Tylsää. :(

Ja joo, jos oikein mielikuvitusta käyttää, näkyy siinä eilisaamun testissä kummallista tummuutta keskialueella pystysuuntaankin, mut se testi-ikkuna on vaan jotenkin oudosti puoliksi tummempi. Outoo. Six siitä saa sellaisen harhan, et ois joku viivan paikan tyyppinen.

Daa, odotellaan, mut siis enimmäkseen masentaa. Niin paljon vehdattiin ja ei kuitenkaan. :( Tiedän, ettei se aina siitä ole kiinni. Ja viime marraskuussakin meni niin et to-aamu ja su-iltapäivä puuhastelua. Pe-su-päivä olin reissussa ja siellä ollessani sain ovisplussan la-aamuna. Ja tulin raskaaksi. Ensi yrittämällä. Siksi kai tämä on nyt vaikea hyväksyä.

Onok kukaan teistä koskaan testannut cb+:lla saamatta tulosta ennenkuin vasta menkkoje olisi pitänyt alkaa???

Onnenhelmi ehkä kp 27/28?

Vierailija
566/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis, sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoillaan olen puolestasi. =(

ON. Sama meno vain jatkuu. Iskiköhän mulle poikkeuksellisen nuorena vaihevuodet?! Ei menkkoja, ei plussaa, ei mitään... Otappa tästä sitte selevää, äyh!

Muttis 56/38-43 (voi kauheeta noita kiertopäiviä!)

567/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista taas päivitetty. Minny, Gabriela, Onnenhelmi, testiä kehiin nyt.. :) Missähän Muttis, Heno ja kiamari luuraa? On niin hiljaista täällä :/

ON: Ei mitään uutta auringon alla. Pissattanut on kyllä normia useammin viime päivinä mitä olen kyllä ihmetellyt koska en mielestäni ole juonut kuitenkaan normia enemmän?! Eilen huomasin että alaselkää vähän jomotteli ja maha ollut hiukan sekaisin jo useita päiviä mutta se on mulle ihan normia menkkojen yhteydessä joten.. voi mennä vielä suuntaan tai toiseen tämä.

Jospa kävisi testiostoksilla taas tänään. CB plussatestiä ajattelin ostaa sen 2kpl pakkauksen. Josko sitten vaikka taas huomenna uskaltautuisi kokeilemaan.

Mukavaista maanantaita!

..ja plussasateita meille vielä jäljellä jännääville tammikuisille!!

568/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisikävä, käy ihmeessä ostamassa se testi. Olen varma, että plussaat.

Samoin Onnenhelmi, testiä kehiin nyt.

Muttis, mitä ihmettä?!? Onpas sulla kp:t menossa :O

ON: ei mitään uutta. Ei oikeastaan oireen oiretta... paitsi jos tarkemmin ajattelee, niin onhan noita suht lieviä kuitenkin.

Välillä nipistää jommalta kummalta puolelta alavatsalta. Tänäaamuna ei tarvinnut kuin venytellä, niin alavatsaa kouraisi.

Iltaisin palelee ja väsyttää. Joka päivä olen joutunut nukkumaan päikkärit.

Pissa haisee... en tiedä, johtuuko hajuaistin herkistymisestä, vai haiseeko oudolle oikeasti?!? Tämä "vaiva" on tuttu jokaisesta raskaudesta.

Hieman itkuherkkyyttä havaittavissa, mutta en onneksi pillitä ihan alvariinsa=)

Tissejä välillä jomottelee, muttei kokoajan.

Nälkäisenä kuvottaa, muttei onneksi muuten=)

Pelkään sitä alkuraskauden pahoinvointia, olen sen joutunut kokemaan kolme kertaa=/

Näppylöitä on vaikka muille jakaa=(

Välillä on hurja jano.

Karkkia voisin syödä aamupalaksi, lounaaksi, välipalaksi, ruoaksi ja iltapalaksi ja vielä jokaisen aterian päätteeksi jälkkäriksi. HUOH=/ Saa nähdä, millaisen elintasovyötärön saan hyvin alkaneen laihiksen jälkeen kyhättyä=(

Toisaalta monta oiretta uupuu kokonaan.

Esim. limakalvot ovat kuin saharan autiomaa. Valkkaria ei ole nimeksikään?

Pissahätä ei ole oikeastaan juurikaan sen useammin kuin normaalistikaan. Tosin välillä yllättää se järkyttävä janoa, jolloin tietysti saa ravata veskissäkin.

Siinäpä niitä jo tulikin. Eli onhan noita oireita, vaikka hyvin oireettomalta tuntuu=) Toisaalta kun kaikki oireet ovat tosi lieviä, niin ehkä niitä on sitten sitäkin enemmän? Oikeasti oloni on melko normi!

Tellu

Vierailija
569/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juupa juupa. Vatsa on sekaisin just niinku menkkojen aikaan, alaselkää jomottaa just niinku menkkojen aikaan ja vatsaa turvottaa. En testaa.

Menkat alkaa ja jos ei ala huomiseen mennessä, ni sit testaan. Mut mul on vaan cittarin halpa pregcheck testi...kai se jotain näyttää, jos on näyttääkseen?

Kaunisikävä: testiä kehiin, sul tulee niin plussa! +++

Hiljaista on tosiaan...

Onko jollain kokemuksia noista hcg:n nousuista hitaasti? Kun joku lista näytti, että voi olla jopa vaan 18 ku on 5+0. Sehän ei näy edes noissa perustesteissä vielä???!!!

Mul on vissiin aina tarrannut niin lujaan kiinni, että on näkynyt niin aikaisessa vaiheessa. On siis vaikea uskoa, että nyt olisi, kun mikään testi ei näytä mitään.

(Niin kyl mä eilen testasin - no en tietenkään sit aamupissasta - cittarin halvan liuskan, mut mikä sen herkkyys lienee...puhdas nega kuitenkin tuli.)

Katsoin, et lasketux ajax tulis nyt raskautuessa varmaan 31.1. ja seuraavassa kierrossa raskautuessa 28.2. Keikun siis ihan rajoilla minkä kuun kuumeilijoihin kuulunkaan. :)

Ootellaan ja kahtellaan. Mukavaa päivää!

Onnenhelmi ilmeisesti 28/28 (runsaammasta vuodosta laskettuna)

P.s. Miten ne kiertopäivät laskettiinkaan, onko kp1 myös esim kp28? Jos tänään alkaa menkat niin onko kiertoni 27 vai 28?

570/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten taisin jo johonkin kirjoitellakin, niin itse en olisi saanut millään todennäköisyydellä mitään viivaa aikaiseksi pergcheckiin, jos en olisi testannut aamupissasta silloin kp 29/28-32.

Näet itsekin niistä minun kuvista, miten hitsin vaalea viiva tuli ja ihan aamupissasta tai no aamuyöllähän se oli ;) Ja testasin samana päivänä kuin olisin olettanut menkkojen alkavan, vaikka olisivat toisaalta voineet olla jo sen yhden päivän myöhässäkin. Tuhruhan minulla alkoi aina jo kp 28 viimeistään.

Kyseisen testin herkkyyttä en minäkään löytänyt mistään, joten siihen en osaa sanoa. Noista hcg-arvoistakaan en nyt tältä istumalta muista, ne taisin kyllä jostain taulukoituna löytää.... voin koittaa etsiä=)

571/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustolta löytyy taulukko, josta näkee tuon hcg: n nousun.

Skrollailkaa hieman alas=)

http://metku.net/~pesu/faq.php

Vierailija
572/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun menkat sitten alkoi perjantaina, joten mut voi poistaa listalta. Aloitin Clomit taas tänään. En jotenkin jaksa uskoa, että koskaan tulisin raskaaksi, mutta se on liian surullinen ajatus ajateltavaksikaan.

Onnenhelmi, jos menkkasi alkavat kp28, niin se päivä muuttuu kp1:ksi ja kiertosi on silloin 27.

Suuret pahoittelut Evikselle, on vaikea löytää sanoja. Elämä on hirveän epäreilu. Voimia...

Onnea matkaan plussanneille!!

Gabriela 4/25-31

573/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS, ajatukseni on olleet luonasi ihan päivittäin, tuntuu niin älyttömän kurjalle puolestasi! Niin epäreilua kerta toisensa jälkeen ja sinulla kun meni ne viimeisetkin oman miehen simpat. En osaa edes sanoin kuvailla miten pahaa tekee puolestasi, ISO RUTISTUS!!

TELLU, jos kyseessä ne marketin Pregcheck-liuskat niin niiden herkkyys on 20. Kerran soitin asiakaspalveluun ja kysyin sitä kun niin moni oli täällä sitä pähkäillyt myös. Itse sain noilla helmikuun alussa vahvan plussan kp.25/28.

OMAA NAPAA; surullinen olo tänään, olisi nimittäin pienen odotus ollut tänään rv.20+0 eli puoliväli olisi jo koittanut. Tuntuu vaikealle ajatella että suru-uutisesta on jo 8viikkoa kun edelleen roikun tuossa raskaudessa kiinni. Siis henkisesti tietenkin. Eilen ennen nukkumaanmenoa kävin veskissä ja olin että jippii, nyt menkat vihdoin alkamassa kun sain kaivettua hiukan punertavaa paperiin. Iloisena sitten laitoin kuukupinkin yöksi ja eihän siellä aamulla ollut sitten mitään eikä vieläkään oel alkaneet. Jospa kuitenkin lähipäivinä? Oliskin ollut liian hyvää ollakseen totta että olisin päässyt taas kiertopäiville. Ehdin onnessani jo laskea että ovulaatio menisi kuun vaihteeseen:/ Minä vaan roikuskelen tässä mukana vaikka en kiertopäiviä saa edes alkamaan. Minut voi merkitä listaan siis taustailijana, hyppään kuumeilijoihin sitten JOS joskus saan menkatkin. PLÄÄH!!!

Helene

574/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjuus Gabriela.. :( Voimia ja tsemppiä kohti uutta yritystä.

Katjulin bongasin tuolta helmikuisten listalta joten poistin tammikuisista.

ON: Testiostoksilla kävin, CB plussatestipakkaus ja digitaalinen. Testailu menee kyllä varmaankin ti iltaan tai ke aamuun koska huomenna päivällä sellaista ohjelmaa että pitäisi pitää pää kylmänä ja ajatukset siinä niin parempi jättää nämä myöhemmäksi. Kiitos vaan kovasti tsemppailuista :) Toivon, toivon että tosiaan tulisi plussaa..

Mulla ei ole tietysti kokemusta tuosta hcg:n noususta hitaasti (kun esikoista tässä yritetään:) mutta olen myös lueskellut noista nettipalstoilta ja sitä taitaa esiintyä aika paljonkin.. testit voi ilmeisesti plussailla vasta 6+ viikoilla hyvinkin vaikka siihen asti pukkaisi negaa joka päivä. Kun sekin niin yksilöllistä. Ja ilmeisesti myös raskauskohtaista? Sellaisiakin juttuja luin että joillakin ei ole näkynyt raskaus näissä kotitesteissä ollenkaan vaan vasta verikokeessa.. eikä selitystä asialle ole löytynyt. Peruskotitestit (herkimmätkin) enimmäkseen taitaa herkkyydeltä olla sen 25.

Mutta tsemppiä Onnenhelmi, toivon että sulle tulisi tädin sijasta huomenissa plussa! :)

Vierailija
575/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin viimekierrossa cb:llä negan päivää ennen kun menkkojen piti alkaa ja alkamispäivänä haalean plussan. Vuotohan silloin alkoi myöhässä kun ei sintti sitten pitänytkään kiinni.

Muta kyllähän joka raskaus on niin erilainen ja hcg nousee eri tavalla ja plussa ilmestyykin vasta myöhemmin. Täällä jännitetään sinun puolesta, josko se plussa ilmeistyisi siihen, malta vaikka pari päivää jos menkat ei ala.

Vierailija
576/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten täälläkään viivat sitten voimistuneet mihinkään suuntaan vaan täti kurvaili paikalle.

Nyt on tosin jo pois häädettykin,mutta fiilis ei ole kohentunut mihinkään.

V-tuttaa niin rankasti ettei mitään tolkkua.

Oon nyt saanut kolme kertaa viivat testiin,mutta matkassa ei edelleenkään ole ketään :`(

Nyt jätetään vauva ajatukset taka-alalle (sen verran mitä pystytään) ja odotellaan rauhassa kutsut sairaalalle tutkimuksiin.

Sitten jos olisi pää nollattu ja saisi jotain oikeaa tietoa mahdollisuuksistaan raskautua.

Taustailen kyllä ja luen ahkerasti juttujanne,mutta kirjoittaminen jää vähemmälle.

Minny kp7/27-31 ja yk11

Vierailija
577/597 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tartte testata aamulla. Äsken pyyhin vessassa kirkasta verta paperiin prkl.

Noh, kuten sanottu - osasin aavistaa jo, mut kyllä silti v-tuttaa. Mrr...

Mut jos jotain positiivista hakee niin ainakin kierto on kohdallaan edelleen kaikesta kokemastaan huolimatta. Ennen se meni niin, et joka toinen lyhempi joka toinen pidempi. Jospa tää seuraava ois ny sen 25. Pääsis nopeemmin testaan...heh. Kilppariarvot tarkastan ihan ekana ja nostan lääkitystä, jos ovat koholla.

Mut tsemppiä kaunisikävä ja muut (oliko vielä muita? Muttis ainakin.), olen varma, että kaunisikävä plussaat! :)

Onnenhelmi kp1/27

578/597 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa tuliko sitten kuitenkin kaiveltua se testi tänä aamuna kaapista ja käytettyä.. noh, ei se mitään kun se EI TOIMINUT! CB digi. Ei ruvennut mittaamaan ollenkaan. No jippii.

Eilen illalla oli niin maan tosi huono olo että mietin jo voisiko olla että tuolla masussa ois joku joka aiheuttaakin iltapahoinvointia :P Tai sitten olin vaan syönyt jotain outoa tms. Onneksi olo nyt aamulla vähän parempi. Mut muutoin samat jutut jatkuu kuin tässä aiemminkin..odottelua odottelua..

Onnenhelmi, onnea matkaan seuraavaan kiertoon! Toivotaan että sitten tärppää!!

Vierailija
579/597 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostinpas sitten eilen apteekin oman. Aivan puhdas nega, Ei hailakoita haamuja tai viivanpaikkoja, vaan tyylipuhdas nega :/

Mikä hitto mua vaivaa? Vaikuttikohan se sähköhoitolaite sitte 'ehkäisevästi'?! En kyllä keksi enää muutakaan selitystä... Lääkärin soittoaikaki on vasta ensviikolla =(

Eilen sitten kaiken lisäksi kippeyty tissitki.Nyt juilii 'sisältä' kokoajan. Mahaki on kipeä. Vali vali vali vali. Takapuoliki pörisee ihan kiitettävästi. Eli kaikki oireet kyllä on, mutta siihen se sitten jääki...

Pakko saaha purettua vähän, sori.

Kohta seinille hyppivä Muttis 57/38-43 (voi kamala)

580/597 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivalla testillä ;) Siis eikö siihen testiin tullut mitään???? Hitsit! Käy ostamassa ihan tavistesti, johon tulee viivat. Ostat jonkun herkän, joka näyttää sitten ihan varmasti=)

Muttis, etkö voi soittaa sinne lääkärille jo aiemmin? Tuohan nyt on jo niin kummallista, että kyllä se kannattanee selvittää. Sähän olet kohta pelkkää kohdun limakalvoa koko nainen =D

ON:

Minulla ei ole oikeastaan oireita ollenkaan, joka välillä huolestuttaakin oikein urakalla. Muistan kyllä tämän järjettömän huolen myös kuopuksen alkuraskaudesta ja kaikki meni kuitenkin ihan hyvin =)

Olen toisaalta koittanut olla tyytyväinen suurempien vaivojen puutteesta, vaikka se välillä yritykseksi jääkin;)

Tellu