**TAMMIKUISET 2012**
Kommentit (597)
Silloin viikonloppuna tei ekan testin cb:llä ja sitten kotona oli netistä tilattuja halpis liuskatestejä joita tein peri päivää että nään vahvistuuko se, sitten tein vielä ton cb:n uudestaan. (piti käytää kaikki testit mitä mulla oli) :D
Suosittelen tota cb:n testiä, mutta apteekin testi on varmaan ihan yhtä hyvä. (herkkyydellä ei varmaan ole väliä kun olet jo prisman testiin sen plussan saanut :D ) Itse varmaan haluaisin kokeilla myös toisen merkkistä testiä varmuuden vuoksi :)
Alanis
Edelleen plussanneille, hienoa! Ja niin hieno päiväkin (ainakin täällä etelän päässä). :)
Mä menetän jo toivoni. Predictor niin nega kuin olla voi. Tosin tein sen sitten taas hätäillen aamuspissasta seuraavasta pissasta enkä yhtään tiedä oliko pissa ollut rakossa tunnin, kax vai kolme. Ajattelin, et kyl se näyttää, jos on näyttääkseen. :(
Pientä toivetta elätän vielä ja mietin, että voikohan olla niin, että ovulaatio ois ollu vasta ti 10.5. Sain plussan ovistikkuun ekan kerran su-iltana 8.5. noin 23 ja vielä ma-aamulla cb:llä hymynaaman. Ti-aamuna ei cb enää hymyillyt. Jos siis olisikin ovuloinut vasta tiistain puolella niin lasketaanko ne dpo:t keskiviikosta? vai mitä hä? Oon nyt ihan pihalla. Jos lasketaan, voi olla, että tänään on vasta dpo10.
On tää touhua. Päätin, etten testaa ennen ku menkat myöhässä. No, en mä tarkkaan tiedä koska ne on myöhässä, ku en tiedä mikä oli kukautisvuodon ensimmäinen päivä. Jos se oli se runsaammaan vuodon päivä 26.4. niin sitten on menossa kp 25/oviksen mukaan 28 tai 29. Noh, tiedon janoisena kiinnostaa vaan niin kovin, että siksi testaan. Järkihän sanoo, että kyllä sen sitten huomaa kun ne menkat ei tosiaan tule. Niinku vaikka viikon päästä saattais olla hyvä hetki testata. ;) Hulluja meitä on moneksi.
Iloista päivää, yritän siirtää ajatukset pois näistä himpatin testeistä. :)
Onnenhelmi
sen voin ainakin oman testini perusteella sanoa, ettei VARMASTI olisi näyttänyt plussaa, jos olisin tehnyt jostain muusta kuin tuosta ekasta pissasta!
Oli nytkin niin hailakka viiva, vaikka olin illalla käynyt kymmenen maissa viimeksi pissalla ja seuraavaksi aamuyöllä klo 3.50, kun tein testin. Että voi hyvinkin olla vääriä negoja, jos ei tee ekasta aamupissasta tai sitten saa ainakin pidätellä monta tuntia ja olla juomatta hirveästi=)
Yrittää ottaa rauhassa nyt :) teet testin aamupissasta vaikka samana päivänä kun menkat pitäisi alkaa tai sitten siitä seuraavana :)
(juu ja ymmärrän ettei malta odottaa oon itse ihan samanlainen :D )
Kannattaa oikeasti malttaa tehdä se testi vasta kuukautisten oletettuna alkamispäivänä tai päivää myöhemmin. Itse tein yhdessä kierrossa muutamaa päivää ennen, sain haalean plussan ja tein sitten useamman testin seuraavien päivien aikana. Osa oli negoja, osa haaleita positiivisia. Pettymys olikin suuri, kun menkat sitten lopulta alkoivat.
Sen kaksi kertaa eläissäni, kun olen ollut raskaana, on plussa tullut tikkuun (apteekin raskaustesti: hirmu hyvä kun ei tarttee arpoa) ihan päiväpissasta. Ja olen testannut kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. Plussa on ollut molemmilla kerroilla hyvin selvä ja ilmestynyt testiin heti. Ei ole tarvinnut arpoa.
Tiedän, että ei malttais odottaa millään, mutta sitä säästää itseään jos ei liian aikaisin testaa. Ja tekee vaikka juuri aamupissasta.
Tsemppiä kaikille!
Nytpä onkin tullut ihan ropinalla plussia.. Onnittelut kaikille ja toivon että pysyvät matkassa tiukasti mukana ja kaikki menee kuten kuuluukin, eli hyvin!! Kunpa pääsisin liittymään joukkoonne.. mutta jos ei niin seuraavaa kiertoa kohti sitten vaan. Laskeskelin että taitaa mennä kyllä sitten jo maaliskuun puolelle näin pitkillä kierroilla.
Nyt kp36, ei tätiä, ei tuhrua. Alavatsanipistelyjä ja painontunnetta. Predictorilla nega tänä aamuna. Vähän apea mieli kun jo siinä ehdittiin tässä kierrossa vähän haamuillakin (vaikka hailea hailea olikin) tai sitten testi oli jotenkin susi..tai sitten silmät tahtoivat nähdä enemmän kuin näkivätkään. Enpä tiedä. Toivo tavallaan elelee yhä mutta pää sanoo että pitäisi jo katsella kohti seuraavia tavoitekuukausia. Eihän tässä tietysti kauaa ole vielä yritettykään. Huoh. No, onneksi on perjantai ja työstä vapaa vklp. Sorry apeat kirjoittelut mutta tää nyt on vaan tätä taas tällä hetkellä.
Plussatuulosia!
Hei vaan, kurkistelen taas ;)
TELLU: ONNEA!! SElvä plussa :). Itsellä DPO 12 haaleempi apteekin omalla ja Cittarin halpa-testillä. DPO 14 jälkeen alkoi vahvistua. CB plussatesti oli plussa DPO 12, sekään ei tosiaankaan haaleata tummempi, vaan tosi haalea, joka pv tummui ;). Testaa aamulla uudestaan, ihanaa! MÄ olin jotenkin taustalla täällä ihan varma, että sä plussaat. Ja menkkatunteet kuuluu ekoihin viikkoihin, jopa pidempäänkin. Kipu voi ola kovempaa kuin menkka-aikaan. Eritoten selän puolella.
ONNENHELMI: Predictor early huonoin testi!!! Itsellä se negaa (vaikka muuttui kyllä tunnin päästä haaleen haaleeksi plussaksi, jos testin avasi ;). Sain rahat takaisin niistä testeistä, kun valitin, koska kaikki muut oli plussaa DPO 12, mutta Predi early nega vielä DPO 14:kin. Osta toinen testimerkki!!!!!
Että silleen.. Peukkuja kaikille.
Iltis kurkkija, tänään tasan 22+0 raskaana
Oi ONNEA ONNEA ONNEA kaikille plussanneille! Tämä tammikuisten lista alkaa näyttää nyt oikeen kivalta! :-)
Tosin, omalta osalta alkaa näyttää siltä, että ei tärpännyt. Tänään on alkanut tuhrutella aika voimakaasti, vaikka niin paljon ässäiltiin oikeaan aikaan :-( Äitini tosin tossa äsken kertoi, ekaa kertaa ikinä, että kun hän odotti minua, tuli tuhrua/verta ja hän olikin ehtinyt harmitella, että voi ei en ole raskaana ... ja sitten olikin, ja minä tulin :-D Suloinen äitini, hänkin niin toivoisi, että tulisin raskaaksi viimeinkin! Haluaisin uskoa, että tää on hyvä merkki, mutta alavatsaan sattuu kyllä niin tutulla tavalla, että niin vaan taisi käydä, että kp28 muuttui kp1:ksi. Clomifenit voivat kuulema pidentää kiertoa mutta mulle tää on aavistuksen keskikiertoa lyhyempi. Selailin kännykän kalenteria tänään ja näin, että vuosi sitten huhtikuussa olen tehnyt jo testin, eli varmaan voisi sanoa, että nyt alkaa sitten yrityskierto 15, ainakin. Ja ikävä sanoa, mutta ikäni taitaa olla se pahin syy tässä :-/
Paljon tsemppiä ja plussatuulia vielä piinaaville!! Ellei mulle tule hyviä uutisia niin en tule enää vollaamaan tänne, vaan häivyn takavasemmalle..
terveisin Gabriela kp28 tai 1?/25-31, yk15
Nyt tuli sitten päiväpisusta Pregcheckillä viivanpaikka/hailu haamu? Onko muilla näkynyt tuolla viivanpaikkoja tms? Ota tästä nyt sit selvää..
juu, pithän sitä ostaa uusintatestipaketti (2kpl). Mutta ostin noita halpoja, koska en viitsi rahojani enää tuhlata testailuihin. Teen aamulla ja katson, onko viivat vahvistuneet.
Hyvä kuulla, että etenkin nuo selkäkivut ovat ihan normaaleja. En muista niitä aiemmista raskauksista ja ehdin jo vähän huolestua=/
Olen kuitenkin nyt hyvillä mielin ja toivon, että saan nauttia tästä tammikuulle asti. Ja todellakin nimenomaan nauttia, minä kun en aiemmista raskauksista ole nauttinut kovin paljon ennen puolta väliä oksentelun vuoksi. Katsotaan nyt kuinka käy. Työnikin on semmoista, että välillä oksettaa ihan normaalissakin olotilassa ;D
Tellu
menkat alko ihan rysähtämällä..
taidan jättää tän palstailun vähäks aikaa tauolle
Nenä pystyyn nyt vaan, ja kohti uutta yritystä. Sullahan on vasta niin vähän aikaa yritystä takanakin, että on ihan normaalia, ettei ole vielä tärpännyt. No joo, tiedän, ettei nyt lohduta, mutta silti...=)
).(
Tein äsken toisen testin, johon tuli hädin tuskin ensin edes kontrolliviiva näkyviin ja varsinainen viivakin vain juuri ja juuri nähtäväksi (haaleampi kuin eilen).
Sitten kun testi kuivui (n. 6-8 min) molemmat viivat hyvin selkeitä, ja varsinainen viiva oli paljon tummempi kuin eilinen viiva. Mutta EI testiajan puitteissa, joka on tuo 5 min! Että saas nähdä=/
Yhsi liuskahan mulla vielä on, jonka teeen ensiviikon alussa. Silloin menkat olisi myöhässä jo 32 kp:nkin mukaan tai maanantai taitais olla just kp 32. Että luulisi näyttävän jo ihan selkeästi ja testiajan puitteissa.
Nyt en taida viitsiä ottaa kuvaa, mutta viiva on siis tumman punainen ja oikeastaan testiviivaa tummempi. Minulla on nyt molemmat liuskat tallessa, että voin sitten verrata maanantain tulosta... vähän pelottaa ja tuntuu, ettei olisi kannattanut testillä itselleen stressiä luoda. Ikinä elämässäni en ole tehnyt yhtä testiä enempää... nuorempana ei ollut tämmöisiä hullutuksia enkä panikoinut, vaan luotin, että kaikki menee hyvin=)
Pahaa oloa meinasi pukata sängystä noustessa... toivottavasti se ei taas ala!!
Tellu
Listaa päivitän.. alkaa käydä kyllä aika niukaksi :) Sanokaatten jos tarvitaan muutoksia listaukseen.
Aurinkoista päivää kaikille!
Torstai 26.5.
LISTA KUUMEILIJOISTA:
Muttis 59/38-43 ja yk 9
Heno kp 56/32-34 ja yk 8
kiamari kp 47/26-30 ja yk 7
kaunisikävä kp 42/28-36 ja yk 2
TAUSTAILEMASSA:
Helene
minny
+++++ PLUSSANNEET +++++ Onnea!
Pullis
Elmu
Hatuli
Alanis
martta
Tellu1980
maisa1983
Hyvältähän tuo näyttää, mutta testissä joku vika kun näyttää puolet palkista tummana ja puolet haaleempana :/
Pakko varmasti ens viikolla vielä varmistella, ei tätä muuten usko.
Joku kyseli odottajiin siirtymisestä. Itse en ihan vielä uskalla kun maaliskuulta on hyvässä muistissa vielä varhainen alkuraskauden keskenmeno.
Katsotaa osaanko liittää kuvaa mukaaan. Mukavaa viikonloppua ja plussia lissää! :)
Eikös tuo ole kontrolli viiva joka näkyy osittain haaleana, kyllä mun mielestä vaikuttaisi tetsi silti toimivan ihan hyvin :)
Tänään alkoi rytinällä vuoto ja tulee ihan hyytymiä ja niin runsaasti verta ettei meinaa siteet riittää:( Se oli siinä sitten. TAAS. Ilmeisesti mulla ei ainakaan oo siinä vikaa etten raskautuisi vaan ei ne jaksa pysyä matkassa mukana:(((((((
Eleanora kp1
toivottelee musertunut evis.
Hcg-arvo kohosi pilviin ja tuli kutsu sairaalaan välittömästi kun arvelivat että toinen pupunen on kuitenkin kohdussa kasvamassa. Iloisin mielin menin vastaanotolle, mutta kuinkas kävikään. Pupunen oli hengissä, kuului kaikki sydänäänetkin, mutta oli vasemmassa munajohtimessa!!!! niinpä suoraan taas osastolle ja leikkauksen piti olla heti. Jouduin kuitenkin odottamaan kolme päivää siellä ravinnotta ennen kun leikattiin. Siinä vaiheessa munatorvi oli jo revennyt ja verta mahassa melkein kolme desiä. Munajohdin poistettiin taas kokonaan ja nyt nuolen haavojani kotona. Ja jäsennän päässäni valitusta sairaalalle. no jos jotain hyvää niin enää ei voi tulla kohdunulkoisia raskauksia ja ivf hoito on edelleen mahdollinen, ja ainoa tapa raskautua. Lepäilen nyt ainakin kesän yli ja katsotaan jos jostain löytyisi vielä rahaa ja voimia aloittaa uusi hoitokierros, mutta tällä kertaa sitten luovutetuilla siittiöillä. Maha on törkeän kipeä mutta mieli ei vielä ymmärrä tätä. Ehkä jonain päivänä..
EI VOI olla totta Evis :`(
Miten noin huono tuuri on edes mahdollista?
Voimia roppakaupalla. En voi edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu! Kunpa saisitte taloudelliset asiat järjestymään ja saisitte sen pienen pian! Ihanaa kesää kaikesta huolimatta=)
Eleanora, pahoittelut=( Oli niin lupaavaa saada paljon plussia tähän pinoon ja sitten hommat meneekin myttyyn=(
Martta, ei sinun kyllä noin tummalla viivalla tarvitse uusintatestiä tehdä. Testissä vain jokin "valuvika" ja siksi tulee puolikas viiva=D Kumpi viiva on puolikas, kontrolliviiva vai itse testiviiva?
).(
Minä tein viimeisen testin nyt pois kaapista kuleksimasta kun ajattelin, ettei sitä siellä enää tarvitse säilytellä. Nyt pärähti tumma viiva heti. Otin testeistä kuvan kuitenkin ihan vertaislun vuoksi, mutta on niitä viivoja vaan hurjan hankala vangita kuvaan! Eilinenkin viiva näyttää kuvassa lähes haamulta, vaikka on todellisuudessa hyvin tumma?! Vikaa voi olla sekä kamerassa että kuvaajassa=D Testit ovat järjestyksessä ylhäältä lukien pe, la ja alin su.
Kerroin miehelleni torstaina käyväni ostamassa r-testin ja sanoin että teen sen vasta perjantaina. No, perjantaina mieheni sitten kysyi minulta, että "mitä se mittari näytti?" Hetken aikaa piti miettiä, että mistähän mittarista nyt puhutaan, kunnes tajustin tarkoittavan testiä =DDD
Mieheni tuumasi tuloksen kuultuaan, että läähtee neuvottelemaan linja-auton ostosta.
Olo on hyvä, ja tällä hetkellä oireita nolla!
Koitan nauttia oireettomuudesta ja luottaa kaiken olevan kunnossa, vaikka pieni pelko jyskyttää jatkuvasti takaraivolla=/ Tämä alku nyt vaan on niin stressavaa minunlaiselleni panikoijalle!
Tellu
Päivitin listan ja sieltä lähti nyt plussanneista sitten eleanora ja evis pois :'(. Osanottoni ja voimia teille.
Onnea Tellulle, hienot plussaviivat olet saanut :) Erottuvat kyllä hyvin kuvasta vaikka varmaan huonommin kuin livenä :) Toivotaan ettei pahoja oireiluja tulekaan vaan saat nauttia raskaudesta.
Omaan napaan ei uutta, ei tätiä, ei tuhrua. Alavatsalla vaan sama jatkuu eli painontunne ja nippailu. Hiukan turhautunut olo, alkaisi nyt sitten ne menkat jos on alkaakseen niin pääsee edes suuntaamaan seuraavan yritykseen!
Kaunis päivä tulossa, lämmintä ja raikasta oli koiran kanssa aamulenkitellä. Nauttikaa tytöt auringosta!
Teitkö sinä uusintatestailuja? Kannattaakohan ostaa apteekin testi vai luottaako vain sokeasti noihin prisman halpiksiin?
Itse käyn ruokaostokset prismasta, joten olisi kaikkein helpoin ottaa siitä samalla testipaketti mukaan. Toisaalta siinä on apteekki heti kassojen jälkeen, joten eipä tuo suurta vaivaa tuottaisi käydä apteekissakaan.