Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

301/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän minä annoin palaa eilen illalla, meni syteen tai saveen,niin ovis hyödynnetty,mikäli nämä tuntemukset sitten ovista ovat edes.

EVIS,et taida muistaa varoituksen sanaa minkä laitoin helmikuussa tänne noista Mammaksin herkistä testeistä..minähän en saanut niillä edes dpo.17 tasavahvaa viivaa. S-marketin Pregent stickit sen sijaan näyttivät vauhvaa plussaa jo dpo.12 jos oikein muistan. Varoitin silloin muitakin käyttämästä kovin aikaisin Mammaksin herkkiä,sillä ne ei todellakaan ole herkimmästä päästä vaikka niin väittävät!!

Tsempit kaikille,minun mielialani on noussut selkeästi kun tuntee (tai ainakin luulee tuntevansa) että elimistö alkaa taas toimia kuten pitääkin ja voin tärppiä yrittää jos siltä tuntuu. Sellaista tunteiden sekamelskaa ollut viimeinen kuukausi täynnä ja lohduttomalta tuntunut kaikki. Uskallan jopa luottaa siihen, että KAI me joskus vielä se vauva saadaan.

Vierailija
302/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE!! Kuulin Iltikseltä että täällä on sulla hyviä uutisia :) En oo hetkeen käyny täällä teijän juttuja lukemassa ja tälläsiä ilouutisia sulla. Onnea onnea onnea ihan hirmusen paljon! Kaikki peukut ja varpaat on pystyssä että pikkunen sulla pysyy matkassa. Mullakin CB-plussa testi näytti ensin ihan haaleaa viivaa, mutta se vahvistui ja tässä sitä ollaan. Onnea onnea!! :)

Onnea ja tsemppiä kaikille muillekkin "tutuille" jos mut muistatte vielä!

Jansku & Hippu syyskuisista rv 20+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää oireiden kyttääminen mahdotonta.. ;)

Lämpöä tulee mittailtua, 37asteen hujakoilla pysyttelee (välillä alle, välillä yli)

Usein tuntuu että on huonohko olo, kaikki hajut ottavat nenään. Sitten ajattelen että henkistä laatua taitaa vaan olla.

Tänään oltiin kaupoilla kun tunsin että jotain hulahti housuihin. Epätoivo ja kiukku nousi pintaan että nyt ne menkat sitten alkoivat.

Meni kauppareissu pilalle kun ei tehnyt mieli enää shoppailla.

Kotona vessaan ja onnekseni ei täti punainen vielä piipahtanutkaan kylään.

Vatsaa kyllä polttelee välillä siihen malliin että justiinsa voisi alkaa.

Ellei menkat nyt ala niin päätin että testailen ensimmäisen kerran tulevana perjantaina.

Sillon on 4viikkoa 4päivää viime menkoista ja tasan 2 viikkoa peiton heiluttelusta.

Todellisia piinapäiviä siis elellään..

Katmam Kp 30/29-44

Vierailija
304/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelle ihan hirmuiset onnittelut! Tulehan vielä kertomaan verikokeenkin tulokset!

Katmam ja muut jännäävät plussatuulta nyt vaan kunnolla!

ON: Perjantaille odotin ovista mutta ei kai silloin tullut. La tuli sitten ovisvuotoa mutta nippausta ei vatsalla tuntunut. Eli en nyt ole ihan varma onko ovis ollut jopa jo sitten viime torstaina. Nyt vaan sitten toivotaan että tässä kierrossa nappaisi :)

Vierailija
305/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, mahdotonta on minustakin. Kun päättää, ettei mitään tee eikä mittaile eikä ostele niin kohta on taas ressissä ja kaikki kapistukset hankittuna. ;)

Sanoin, etten toden totta ala ostelemaan mitään ovistestejä. No, cittarista tarttui mukaan preg check paketti.

ONko jollain kokemusta?

Mä oon aina vaan luottanut apteekista saataviin kalliisiin ja nyt ostin tuon. Ekan tein tietenkin heti, haalea viiva siihen piirtyi kontrolliviivan lisäksi...tietäisiköhän se lähestyvää ovista?!

Outoja ja hetken jo poissaolleita ilmiöitä on rintojen arkuus. Eilen oikein mietin, et mikä ihme tämä tunne on ja samoin tänään, nytkin. Piukat ja arat ja vähän niinku...tykyttelee tai jotain. En osaa kuvata sitä tunnetta.

Ja mitä, väsynytkin olen ollut. Etenkin alkuillat on pahoja...mut ei se kyl oo mitään uutta. Hb on alhainen yhä.

Silmissä on sellanen hassu tunne,et pitää ikäänkuin korjailla katsettaan, ettei näkis niinku väsyneet jotenkin kahtena tai väärin tai haaleesti (onpa vaikeaa tämä kuvailu). Tää on outo tunne.

No joo, mitäpä lienevät? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Plussatuulosia kaikille, tehdään paljon pikkuisia ensi vuodelle!

Onnenhelmi varsin omanapaisesti tällä kertaa...kp 10/?

P.s. Tietääkö joku et paljonko menkkojen aikaan/jälkeen on yleensä limakalvon paksuus kohdussa? Jos ois joku sattumoisin käynyt vaikka ultrassa niihin aikoihin (kuten itse viime viikolla).

306/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene: Niin sitä pitää!!! Toivotaan, että oviksen hyödyntäminen tuottaa tulosta=)

Minuakin kiinnostaisi nuo ovistestien lukemiset, koska ajattelin mahdollisesti seuraavaan kiertoon ostaa testejä (vaikka niinhän olen suunnitellut jo aiemminkin). Onko haalea viiva siis merkki tulevasta oviksesta?

Mulla on myös Onnenhelmen tavoin tosi epämääräisiä tuntemuksia ollut viimeaikoina, mutta tulkitsin ne ovikseksi, joka sitten meni menojaan kaikista suurimmalla todennäköisyydellä =(

).(

Tässä kierrossa ei tule olemaan varmaan mitään kerrottavaa, joten nämä ON-päivitykset saavat varmaan jäädä. En kuitenkaan malta pysyä pois täältä seuraaviin menkkoihin asti, joten piinaan teitä jutuillani yhtä ahkerasti kuin tähänkin asti.

Toivon jollain hullulla tavalla, että viikonlopun tuntemukseni olisivat olleet jotain muuta kuin ovista ja, että itse ovis tapahtuisi vasta nyt loppuviikosta (kuten olin etukäteen ajatellut). Voihan niitä peittoja heilutella ihan muuten vaan, vaikka nyt kyllä on mieli niin maassa, ettei paljon heiluttelut kiinnosta. PAH!

Tellu

Vierailija
307/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenhelmi ja Tellu: Ite oon käyttäny muutaman kierron ihan ruokakaupasta saatavia fertestejä. Itelläni ne on ainenki toiminu moitteettomasti! Tokalla kierrolla "säästelin" tikkuja ja kun tein yhtenä päivänä haaleen plussan ni jätin tarkotuksella yhen päivän välistä ku tiesin, ettei se viel kunnon plussa ois. Sitte seuraavana päivänä pärähti kunnon plussa ;) On se jännä kuinka siitäki voi tulla hyvä mieli ku saa ovistestiin plussan! :D Meillä ovistestit on helpottanu arkea kummasti. Tää vauvanteko kun on venynyt ni alko olemaa peiton heilutus melkonen stressin aihe :/ Noiden avulla tilanteesta pääsee nauttimaan: "Nyt tehdään se vauva!" :))

ON: Ei mitään edellisestä poikkeavaa. Alakerrassa välillä tuntuu oudolta, tissejä joskus kihelmöi ja toissailtana kutitti...kaikki varmaan mielen pikkutepposia... Huomenna aamulla testaan jos täti ei oo saapunu. Käy varmasti samalla tavalla ku viime kierrossa, just ku pitäs testata ni täti saapu :/ Jännittää....

Satin kp30/31-33

308/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset selvennyksestä=)

Ehkä käyn niitä ostamassa, kun ei näköjään ole yhtään varmaa, että ovuloin kierron puolivälissä!

Toivottavasti pääset huomenna kertomaan ilouutisia meille db

Vierailija
309/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!!

Ostin itse kans cittarista pari pakettia niitä ovis testejä ja sain kaikkiin sen haalean viivan kunnes kysyin asiaa klinikalta niin siellä sanottiin et älä niihin luota vaan osta apteekista. Ja ultrassa se sitten selvisi etten ollut ovuloinut vaikka ne testit niin antoivat ymmärtää. Tilasin sitten mammaksilta toiset ovulaatio testit ja niillä olen saanut vain kerran sen viivan ja se tuli vuorokausi pregnylin pistämisen jälkeen. Itse en ainakaan enää viitsi rahojani tuhlata niihin testeihin kun mulla plussan aina antaa...

Tänään aamulla oli testi negatiivinen. Taidan lopettaa luget tähän päivään ja käydä odottelemaan tätiä kylään. Jos ensi kiertoon saisa jotakin muuta kun luget niistä tulee aivan valtava kutina eikä muutenkaan pidemmän päälle ole mikään ihana lääke kun sitä aamuin illoin joutuu emättimeen laittaa. Se olis sitten ensi viikolla taas rumpana clomifen,divina,estradot... ja parin viikon päästä pregnyl pistos divina ,lugesteron... ei sitä tästä mammasta pitäis enää hormooneita puuttua... isännälle jo sanoin et varmaan jonakin aamuna huomaan et minulla on parta kasvanut...

Evelle oikein paljon tarrasukkia! Olis kiva kuulla sinusta vielä jatkossakin vaikka sinne odotuspuolelle siirrytkin. miten olis priva viestit..

Cami kp29

310/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä täältä vielä mihinkään lähde, nou hätä.

On ollut vähän kiirusta vaan. Terveysasema sössi oikein huolella mun verinäytteet. ensin niitä ei oltu lähetetty mihinkään. No nyt ne on lähtenyt naistenklinikalle mutta väärällä lähetteellä eli olivat naistenklinikalla pakastimessa ja siihen malliin. No alkoivat nyt aamulla sulattamaan putkiloa ja onneksi sitä kuulemma voi vielä käyttää ja tuloksen pitäisi valmistua iltapäivällä. Niiden labra vaan menee kiinni muistaakseni 14.15 joten taitaa mennä aamuun ennen kun saan tulokset. Oonko pikkasen kireenä!! Ja siitä hyvästä meni koko yläselkä lukkoon eli en pystynyt nukkumaan viime yönä ollenkaan, tärisin vaan kivusta. Nyt oon syönyt grammasta panadolia ja laittanut kylmägeeliä joten olo hiukan parempi. Tein tänään sen apteekin oman testin ja siihen tuli aika vahva viiva kun taas mammaksiin edelleen haalea.

Puhuitte noista ovistesteistä. oon käyttänyt prisman testejä ja jotain muitakin liuskoja ja kokenut että niistä on kovin vaikea katsoa milloin on se lh-huippu. Kerran ostin sitten sen sikakalliin cb:n hymynaaman ja aivan täydellinen pakkaus. Se kun näyttää hymynaaman vain silloin kun oikeesti on se LH-huippu eli ei tarvii arpoa mitään. Suosittelen lämpimästi vaikka kallis onkin.

Vierailija
311/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, olen testannut nyt eilen ja tänään niillä cittarin testeillä pregcheck vai mikä lie.

Aiemmin käyttänyt vaan apteekin testejä...pitäisiköhän taas satsata vai säästää nekin rahat?! Olen kuvitellut, ettei se nyt niin paljon eroa se testilogiikka testien välillä, cb:n testissä vaan selkeesti tulee esiin se huippu (ja viimeksi ainakin raskauduin sen avulla). Muit sit ku cb:n testin "purkaa" niin senkin sisältä paljastuu selkeästi päivä päivältä vahvistuva viiva ja siksi ajattelin nyt säästää...

Joo, eli moelmpina päivinä ollut haalea viiva se toinen. Mutta eikös siihen kuulukin viiva tulla ja sit ku vahvistuu ni on ovis? Näin olen ymmärtänyt. Mitä nalle_pöh tarkoitit, et sait kaikkiin haalean? Kuinka haalean? Eikös se juuri kerro siitä, että et ole ovuloinut, kun kaikissa oli haalea viiva eikä tumma?

Ota näistä selvä näistä testeistä. Parempi kun vaan joka päivä ihanasti rakastaa niin ei voi mennä ohi. :) Mua lähinnä kiinnostaa juuri se, että ovuloinko lainkaan...jos tää ois entinen pidempi keirto ni varmaan ylihuomenna tai sitä seuraavana ovuloin. Riippuu vähän millon ne mun menkat oikein oikeesti alkoivat. Huoh.

Plussanneille tarrasukkia ja muille plussapuhureita! +++++++

Onnenhelmi 11/?

312/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin just TAAS naistenklinikalle eikä sitä mun näytettä löydy sieltä. Siis mitä perkelettä! Anteeks mut oon hiukan raivona. Kaiken lisäks multa tulee pyyhkeissä ruskeata vuotoa, apua. hoitaja sanoi kyllä että ole huoleti, se ei välttämättä tarkoita mitään kun ei tule lorisemalla kirkasta verta. Siis mä en kestä. Taako tämä epätietoisuus alkaa.

Vierailija
313/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä huolestu siitä vuodosta, eikös ruskea tuhru vuoto voi olla enemmän kuin normaalia.

Vierailija
314/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Ota nyt rauhassa, älä stressaa, stressihormoni ei tee nyt hyvää. Menet huomenna uudelle näytteelle heti aamusta, pyydät lähetteen vaikka yksityiseltä, sulla on oikeus sen lähetteen kanssa marssia myös tk:een. Heti aamulla menet. Silloin arvo on jo nousssut ja näyttää jo "jotain". Ja kiroat sitten sen naistenklinikan ;). Ruskea vuoto on todella normaalia, yleistä alkuraskaudesta, ja myöhemminkin. Jos apteekin testi näyttä kunnon viivaa, ole huoleti, testaa myös aamulla uudelleen saat varmuutta itsellesi. Eikös viime kerralla viivat olleet aika hailakat pitkään?? Nyt hengität, kaikki ON hyvin.

Iltis

Vierailija
315/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregcheck ovulaatio testin ohjeissa lukee jos näyttöön tulee yksi viiva ei ovulaatiota ole tulossa ja tulos on negatiivinen kahdella viivalla tulos on positiivinen ja ovuliitio tapahtuu 24-48 tunnin kuluessa testistä. Niillä testeillä ovuloisin joka päivä ja mammaksin testeillä en ikinä. Saan aina niihin pregcheck testeihin positiivisen tuloksen. mammaksin testi on antanut minulle vain kerran positiivisen tuloksen ja senkin seuraavana aamuna kun illalla olin pistänyt pregnylin irroitus piikin. Mulle ainakin sanoi lapsettomuus klinikan sh et ne ei suosittele kenellekään niitä markettien testejä kun niissä saadaan liian usein sitä positiivista tulosta. itsekin luulin pari kuukautta kun tikuttelin vain sen 5 vrk että minä ovuloisin kunnes vaihdoin mammaksin testeihin ja totesin etten saa enää koskaan sitä positiivista. Sama kun nyt testasin cb ikkunallisella kaksi positiivista raskaustestiä ja samaan aikaan antoi apteekin ja mammaksin omat minulle negatiivisen tuloksen. Epäiltiin ettei niistä mikään olisi kuitenkaan päässyt kiinnittymään ja nyt odotellaan tätiä kylään. eilen illalla meni viimeinen luge ja loppuviikon aikana sitä tätiä odottelen.itse olen tunnistanut ovulaation aikanaan limoista, mutta s.hoidon jälkeen ei niitä limoja ole näkynyt ja tuloskin siihen selvisi en ovuloi ja sitten kun follikkelit kasvattaa ne ei irtoa ja kohdunlimakalvokaan ei toimi kunnolla. Toisaalta sitä miettii et onko enää mitn järkeä edes yrittää kun se on niin vaikeata, mut ehkä vielä kerran ainakin kokeilen kun ollaan kalliit hormoonit ja ostettu ja maksettu se seuraava seuranta hoitokin.

316/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cami, pregnylin jälkeen ovistesti näyttää aina plussaa ja samoin raskaustestikin, jopa viikon pistämisestä. Tämä siksi, että se piikki sisältää istukkahormonia joka irrottaa sen munasolun.

Yleensä noihin testeihin tulee aina jonkin tasoinen viiva, koska elimistössä on sitä LH-hormonia aina jonkin verran. Siksi pitäisi tehdä useampana päivänä testi, että näkee viivan voimistuvan. Valitettavasti testeissä on kovin eroja eli kaikki eivät koskaan anna yhtä tummaa viivaa kuin kontrolliviiva. itse kyllästyin tuohon tulkitsemiseen niin ostin sen hymynaaman.

Tsemppiä teille ovistikkujen kanssa.

Cami, joo olis kiva jatkaa juttua noista meidän "surullisistakin" asioista. Saas nähdä pääsenkö täältä ikinä tuonne odotuspuolelle. Huomenna iltapäivällä mun nyt sit oikeesti pitäis saada ne tulokset joten katsotaan sitten minne menen.

Tsemppiä muillekin!

Vierailija
317/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja clearblue testi on nyt kaapissa odottamassa perjantaita.

Tällä hetkellä tuntuu että tuskin testiä pääsen edes tekemään.

Välillä juilii todella menkkamaisesti ja tänään tullut hieman ruskeaa vuotoa/limaa pyyhkiessä.

Minulla takana neljä raskautta ja neljä lasta.

Kertaakaan ei ole tälläisiä vuotoja ollut.

Aina on odotusaika alkanut väsymyksellä, pahoinvoinnilla ja rintoja aristanut.

Nyt ei mitään oireita, eli menkkoja odotellessa..

Katmam Kp 31/29-44

Vierailija
318/597 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mennään 4kp :/ pe tein testin varuilta, ja negaa oli, vappuaattona alkoikin punaista näkymään.

Siispä helmikuuhun käy tieni, tosin ajattelin pitää syksyyn asti kuumeilutaukoa, on lomaa ja reissua tiedossa:)

Iltatähti 4/25-28

Vierailija
319/597 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en niinkään oo perehtyny noihin o-testeihin, mut itelläni kyllä kaks kertaa on hyvin selkeesti näyttäny markettien testit plussaa. Voiko ovistestit näyttää plussaa vaikkei ovuloiskaa?

ON: Tein aamulla testin ja negahan se oli :/ Tää kierto taitaa olla tässä. Tein mammaksin herkän testin ni eiköhän sen pitäs jo jotain viivanpaikkaa ees näyttää...

No, täti ei oo saapunu joten...

Satin 31/31-33

Vierailija
320/597 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-tyy: En osaa yhtään sanoa noista liukkareista. Mutta sen verran voin sanoa että pakkoseksi ei kyllä tosiaankaan ole sitä parasta… Mutta, kyllä tämä projekti vaan vaatii sitäkin aina sillon tällön… Tsemppiä!

Helene: Ihanaa että fiilikset on sulla jo paremmat!

Katmam: Älä vielä anna periksi, josko se huomenna kuitenkin tulisi se plussa. Plussaonnea!

Onnenhelmi: Oireita ainakin on vaikka minkälaisia, toivotaan että se on hyvä merkki! Ovisteistejä en itse ole käyttänyt, joten en yhtään osaa neuvoa niiden käytössä.

Tellu: Mielelläni luen juttujasi, joten älä nyt vaan minnekkään katoa! Ja voihan se olla että se ovis on vasta tulollaan. Ihmeellinen on naisen kroppa!

Satin: Miten kävi? Testasitko tänään? Siinä olet kyllä ihan oikeessa että jos ei meille kohta ala plussa tulemaan, niin juoksen kyllä itekkin kauppaan hakemaan ovistestejä, niin ettei ässäilystä ole ihan niin hirveä stressi.

Cami: Jaksamista ja tsemppiä! Kyllä teillä on aikamoinen projekti meneillä, en tiedä jaksaisinko itse.

Eve: On varmasti ihana tunne kun kerta toisensa jälkeen saa plussan! Nauti! Ja kylläpäs ne nyt ihan tosissaan on sotkenut siellä naistenklinikalla! En yhtään ihmettele että hermot menee tollasesta! Kuuntele iltistä ja yritä rentoutua. Tänään saat nyt sitten toivottavasti vihdoin ne tulokset.

ON: Tänä aamuna olen sitten taas testannut. Kahdella eri testillä tällä kertaa. Jos oikein yritin niin näin haamun cb:n testissä. Siis, jos oikein yritin :) En tiedä mitä ajatella. No, yritän siirtää ajatukset muualle kunnes lauantaina taas testaan uudelleen, jos ei se täti ennen sitä tuppaudu kylään. Flashbackejä viime kierrosta alkaa kyllä tulla...

Plussaonnea kaikille!

Alexandra, kp33/27-32, yk4