Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

Vierailija
281/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE!!!!! Ihanaa, ihanaa, huomenna voit jo mennä tstiin, kun digikin näyttää plussa. Voi jehka, hieno juttu kerrassaan.

iltis

282/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ja terveisiä heinäkuisten pinosta ja erityisisot onnittelut Evikselle plussasta =) Minäkin olen monen muun tavoin aina välillä käynyt lueskelemassa, miten sinun "projekti" etenee =) Aivan ihanaa, että vihdoin sait odotetun plussatuloksen.

t. baba 32+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vähän googlettamassa ovisoireita... no joo. IHAN KAIKKI osuu kohdilleen noista mun näppylöistä lähtien! Kyllä mä vaan taidan ovuloida "ennenaikaisesti"?!?

Eli melkeen voin henkisesti jo heittäytyä helmikuisiin=(

Ketuttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
284/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan hölmö tai hullu tai jotain (tai sitten vaan järkevä kerranki :D) kun en oo vieläåkään testannu ja kp:t paukkuu jo 36! Menkat ei ole vieläkään alkaneet. Muttakun on niiiiin älyttömän varma olo siitä että en ole raskaana ja odottelen vaan niitä menkkoja. Ei huvita tuhlata rahaa testiin ja pettyä sitten. Kun on tosiaan niin epäsäännöllisen tuo kierto ollu niin en vieläkään usko olevani raskaana.

Tänään alkaa työtkin pitkästä aikaa, kaikkien näiden tapahtumien vuoksi oon tässä ollu kotona vaan jo kuukausitolkulla ilman töitä tai kouluakaan. Nyt on ihan kiva taas palata arkeen ja saada muitakin ajatuksia kuin nämä vauva-asiat.

Mutta mutta! Veturikin on lähtenyt liikkeelle! Ihanaa :D Nyt ei muutakuin rutkasti vaan matkustajia kyytiin ja tarrasukat jalassa tietysti.

Täytyy nyt lähteä valmistautumaan ekaan työpäivään :) Tsemppiä kaikille!

Vierailija
285/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea suunnattoman paljon Evis!!! Jee, nyt lisää plussaajia!

Pahottelut Marjanalle :/ Kuukaudesta toiseen siirtyminen ei todellakaan tunnu mukavalta :/

ON: Lauantaina tuntu selviä menkkamaisia kipuja, mut sitte ne eilen illalla katos ja nyt taas vähä nippailee...grrrr....ärsyttävää :/ Voiko menkkamaisia kipuja olla vaikka oliski raskaana?? Sitte tissit tuntuu ehkä pikkiriikkisen kipeiltä...Mutta sehän voi olla enne menkoistaki. Henkisesti oon varautunu tädin kyläilyyn, mutta jossain takaraivossa pienenpieni toivonkipinä elää josko sittenkin voisin olla raskaana. Kauheeta, eihän tota uskalla ees ääneen sanoa. Nää piinapäivät on niiiiin syvältä.

Piinailevia on monta. Toivottavasti mahdollisimman moni saa siirtyä odottajien puolella :)

Nyt peukut pystyyn!

Ja tervetuloa uusille :))

Satin kp28/31-33

Vierailija
286/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan onnesta plussanneiden kohdalla. ONNEA EVIS!

Ja ihanaa kuulla, että iltatähtönen käyt täällä kommentoimassa viisaita tietoja ihmetteleville. Hienoa! Onneksi itse olet vielä onnellisesti raskaana, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Onkos Bassekin täällä kuumeilemassa vai kommentoimassa kuten iltatähtönenkin?

Mä vaan toivon ja toivon ja toivon. Että kierto olisi nyt normaali ja ovuloisin tämän viikon aikana. Kuumimmat päivät pitäisi sitten olla to-su. Taidetaan mennä luotettavalla joka toinen päivä tahdilla. :) Kroppa kyllä kertoo vähän, että toimisi normaalimmin kuin kahtena edelliskuukautena...haluttaa nimittäin selvästi enemmän ja tykyttelee silleen niinku ovista odotellessa kuuluukin tykytellä. =D Kai se limaisuuskin jotain kertoo. Ennen noita menkkoja ei ollut limoja just ollenkaan. Tai kuivalta tuntui siis.

Noh, ei auta ku odotella. Muistan niin sen onnen ja toisaalta pelon, kun plussa rävähtää tikkuun. Ja jatkossa pelko on varmaan entistä enemmän pinnassa, mutta...pitää uskaltaa jos lapsen haluaa. Viikonloppuna kävimme Honkanummen hautausmaalla viemässä pikku-Toivolle kukkasia ja katsomassa onko laatta paikoillaan jo. Aika tunteikas hetki ja päivä oli. :'(

Vähän alkaa kuitenkin testit houkuttamaan taas...että tietäis ovuloinko lainkaan. Mitkä oli halvimpia? Mitä ne cittarin testit on, voiko luottaa? Huoh. Ehkä mä vaan lähden nyt kauppaan ja jatkan hommia.

Iloa ja onnentuulahduksia tähän päivään!

Onnenhelmi 8/?

287/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuronnittelut EVIS!!! Johan tuota uutista on odoteltukin!! IHANAA!!!

Omassa navassa ei uutta. Se kiirastorstaina alkanut outo vuotelu jatkunut oikeastaan koko ajan,iltapäivisin alkaa ja illalla loppuu, muutaman tunnin vuotelee joka päivä. Soitin viime viikolla sairaalaankin ja kyselin onko tämä ihan normaalia kun ehti 9vrk olla km:n jälkivuodon jälkeen vuotamatta ja sitten taas alkoi, niin ei olleet huolissaan, sanoivat että luultavasti kohtu vielä parantelee itseään ja päästää viimeisetkin rippeet vanhoista limakalvoista pois. Ylihuomennahan mulla se km:n jälkitarkastus onkin sitten. Ihmetyttää myös ovistuntemukset, eilisestä asti oikeaa munasarjaa juilinut kuten aina ovulaatiossa ja nuo seksihalutkin nostaneet päätään, eli ellen ole aivan väärässä niin ovis on käsillä. Outoa vaan miten voi munasarjoissa tapahtua yhtä ja kohdussa toista(tuo vuotaminen) mutta onhan se opittu jo moneen kertaan että naisen elimistö on aikas merkillinen. Nyt pohdin pää punaisena käyttääkö tuo ovis hyödyksi vai odotellako vielä, paha vaan kun luultavasti ovis on ohi jo ke kun jälkitarkastus on ja ennen sitä en voi olla varma onko taas kohdussa kaikki ok jotta vois hyödyntää tän oviksen. ÄÄÄH, miksi kaikki pitää olla näin vaikeaa!! Olen melko varma etten pysty odottelemaan sittenkään kesän yli uutta yritystä, kuten ajattelin km:n jälkeen..Ja reilu 2v sittenhän raskauduin heti ekasta oviksesta km:n jälkeen ja saatiin tuo ihana muksu. Jotenkin niin oudolta kyllä tuntuis ajatus seksipuuhista kun tuota vuotoa on..eteneekö ne simpat mihinkään kun on verilimaista vuotoa nytkin. HIRRRVEÄ kaipuu siihen menetettyyn vauvanalkuun. Vaikken saakaan juuri sitä vauvaa ikinä takaisin,olisi lohtu saada edes uusi vauva kohdun suojiin.

Helene pohdiskelupäällä (tasan kuukausi km:sta)

288/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan sinut kuumeilupuolelta, suuri halaus sinulle!!

289/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen, kuten jo viimeviikolla taisin kirjoitellakin, että kyseessä on ihan harmiton ns. asiaan kuuluva vuotelu.

Kyllä ne simpat etenee verestä huolimatta, että se nyt ei varmaankaan estä raskautumistasi. Kiva kun kuulostat jo pirteämmältä ja luottavaisemmalta tulevaisuuden suhteen=)

Toivotaan, että saat sen uuden vauvan pian=)

Vierailija
290/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että minutkin muistetaan!

Mitä sinulle kävi? No, siis keskenmeno, mutta spontaaniko? Tarvitsitko kaavintaa tms.?

Minä olin yhtä ihmeissään vuodoista...vuodin keskeytyksen jälkeen yhteensä monta monta viikkoa - maaliskuun alusta pääsiäisen loppupuolelle. me kyllä harrastettiin seksiä matkan varrella kokoajan. Keskeytyksen jälkeen kerran ehkäisten, mut sit ne ehkäisyvälineet loppui ja ei tullut hommattua lisää...hups. Noh, olin ovuloinut tod.näk. siinä välissä jo ennenku menin neuvolajälkitarkastuksen jälkeen intuitiolla yksityiselle ja sieltä kaavintaan. Plaah.

Iloa sinulle!

Onnenhelmi

291/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNENHELMI,ei ollut spontaani km,kävin rv.9+3 yksityisellä ultrassa ja kaikki oli loistavasti,sikiö vastasi viikkoja täysin ja syke näkyi ja vauva käänteli kylkeään ruudulla. Rv.12+1 menin np-ultraan ja todettiin kuolleen rv.9+3 eli SAMANA päivänä kun kävin yksityisellä. Tosin lääkäri sanoi että sikiö näyttää jo hiukan surkastuneelta joten luultavasti oli elänyt vielä joitakin päiviä myöhempään. Tyhjennyslääkkeet sain taas kerran vaikka rukoilin kaavintaa,koska kahdesti aikaisemminkin km:t tyhjennetty lääkkeillä ja olleet todella rajuja tyhjentymisiä. Niin oli nytkin,hb laski yhdessä yössä 126 alas 90. En edelleenkään ymmärrä miksi näin piti käydä,lähes vuoden ehdittiin yrittää pientä alulle ja sitten käy näin. No, ainakin tiedän olla käymättä alkuraskauden ultrissa enää,se kun ei näköjään takaa mitään vaikka kaikki olisi hyvin silloin. Niin tuore asia vielä että ei ihan täysillä uskalla ajatellakaan uutta yritystä,mutta toisaalta tiedän että harmittelen jos en nyt tätä ovista hyödynnä. Luultavasti annan palaa:):)

Vierailija
292/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve: Oikein paljon onnea. Nyt sormet ja varpaat ristiin ja toivotaan että pysyisi kyydissä mukana. Olen ollut viikonverran pois koneelta kun niin paljon töitä ja pihaa pitäis laittaa ja haudallekin kävin lastenkanssa ja istutukset laittamassa.Eilen mukulat kylvöivät kotona jo vähän sitä sun tätä laatikoihin ikkunalaudalle niin saavat sitten siintä siirtää ne aikanaan ulos. Miten sulle muuten kuuluu?!? Tosta viestiketjusta on tullut niin pitkä etten nyt lähde sitä selailemaan kohta pitää jo työmaalle siirtyä ja seuraavat vapaat vasta ens viikolla.Mun voinnissa ei ole mitn muutosta paitsi munasarjakivut tietenkin helpottivat kun pääsi irtoamaan. Voisin kyllä väittää et limoista ja kivuista päätellen se irtoaminen tapahtui vasta neljä päivää pistoksesta ja silloin mulla meni jo luget. Tänään tein sen CB testin ihan normaalin sain haamun siihen testiin aivan samannäköisen minkä Marjaana sai kun julkaisi sen oman kuvan lokakuisissa. Siis toinen viiva on paksu ja toinen sellainen todella ohut mutta tumma. Veikkaisin kyllä ennemmin että se testi on viallinen kun sen että olisin raskaana. minusta kohdunsuu on kuitenkin edelleen pehmeä ja osittain auki, mut sehän voi olla ettei se enää muutukkaan kun on synnytyksiä takana. Oikein paljon tarrasukkia sulle Eve! Paljon onnea plussanneille ja sitä vielä odottaville plussa tuulia.

Terv:Cami kp 27

mammaksin testeillä en ole saanut edes viivanpaikkaa. Ehkä huomenna aamu virtsasta sitten se toinen cb testi :)

Vierailija
293/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helmikuisiin. Hanat aukes aamulla perkeleellisten kipujen kera. En oikein tiedä varailisinko gyneaikaa vai mitä... Miks nää kierrot heittelee tämmösiin lukemiin, kun ovis kuitenkin on lähes varmasti ollu joka kierrossa? Tekis mieli itkee ja huutaa ihan vaan siks kun ei voi olla normaali kierto! Ihan kun tää ei olis jo muuten tarpeeksi vaikeeta...

Evelle vielä kerran hurjasti onnea ja tsemppiä eteenpäin :)

Muille myös plussaonnea!

Anju

Vierailija
294/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi isot onnittelut Evelle ja muillekin plussanneille!

ON: En ole jaksanut kirjoitella enkä edes lukea teidän juttuja, kun on parisuhteessa aika isoa kriisinpoikasta tämän lapsiasian tiimoilta. Kävin kuitenkin lekurilla ja kohdun limakalvo todettiin kp17 hyväksi joten siitä ei pitäisi olla kyse kun ei onnistu. Ja sitten vielä kp21 otettiin progesteroniarvot. Ensi viikolla sitten soittelen tuloksista.

Mutta nyt on todella ollut yrittäminen jäissä, joten katsotaan kuinka tässä nyt käy, tämä kierto meni todennäköisimmin ohi riidellessä. Tai sitten pitää olla tosi ihme juttu jos jo kp6 raskautuu, tai vaihtoehtoisesti vasta kp18. Poistun nyt takavasemmalle nuolemaan haavojani.

Iloista kesän odotusta kuitenkin teille ja plussatuulia!

kiamari

295/597 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan reissusta palailtu kamera ja laukut täynnä muistoja :) Oli hieno reissu. Lukaisin nopeasti

postauksia läpi, pitää lukea vielä tarkemmin ajan kanssa.

Ja ihania uutisia sainkin lukea, ONNEAONNEA EVIS!!!! Ihanaa, jeejee!

Marjana: Isot pahoittelut, uskon, että mieli on maassa.

Onnenhelmi: tervetuloa!

Alexandra: Kaikki sormet ja varpaat pystyssä toivon plussaa sinulle!

TSemppiä piinailijoille! Plussajunassa on tilaa vielä, nyt kyytiin vaan!

Terkuin Elmu ja minipiipero rv n.4+5

296/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiamari: Kurjaa, että teillä on hankaluuksia tämän vauvaprojektin kanssa. Monille tämä yrittäminen tietää stressiä, kuten varmasti ainakin me kaikki naiset sen tiedämme! Toivottavasti pääsette asian suhteen sopuun ja yritys saa jatkua=)

Omaan napaan ei mitään uutta (tietenkään) tässä vaiheessa kiertoa. Enkä odota mitään uutta myöhemmäksikään, koska nyt olen 100%-varma, että se olis ovis, jonka tunsin vappuna. Nyt alkoi nimittäin niin superkuiva kausi kaikkien oireiden jälkeen ;)

Täytynee seuraavassa kierrossa ässäillä aiemmin hieman ahkerammin.

Plussapuhureita kaikille!

Tellu (ei viitsi edes laskea kp:tä enää)

297/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten kuitenkin eilen verikokeessa, mutta jotenkin ne on onnitunut sössimään mun näytteen kun tuloksia ei ole missään. Arvatkaa meneekö kohta hermo. No, sain uuden lähetteen ja käyn antamassa sen suoraan naistenklinikalle tänään kun liikun muutenkin siellä päin. Siellä se valmistuu kahdessa tunnissa ja oletan ettei katoa mihinkään.

Tein vähän tutkimusta noiden testien kanssa. CB:n digit viikkonäytöllinen reagoi vasta 25 yksikköön hormonia kun taas mammaksin herkkä kymmeneen. Herää kysymys, miksi mammaksit edelleen näyttää tosi haaleaa viivaa ja cb:hen tärähtää raskaana tekstit heti. eli jos käytätte mammamksia ja saatte hailakkaa viivaa niin hormonia täytyy ola enempi veressä ja pisussa mitä se testi näyttää.

Nyt täytyy lähteä liikkeelle ja palataan illemmalla josko olisin saanut jotain tuloksia. haluaisiko joku muu muuten jatkaa tuota listan päivitystä jos minä jossain kohtaa uskaltaisin siirtyä kolkuttamaan odottajien ovea?

Terkut Evis

Vierailija
298/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Älä nyt vielä anna periksi! Aikasessa vaiheessa testasit kuitenkin. Eihän kaikilla näy testissä mitään ennenkun viikon tädin alkamispäivän jälkeen. Tsemppiä vielä! Oireettomuus on myös oire!

Eve: Ihanaa saada vielä diginäytölle se RASKAANA!!! Onneksi olkoon, aivan mahtavaa!!! Olen NIIN onnellinen puolestasi!!!!

Kierto on yleensä suhteellisen säännöllinen. Viime kierrosta sain tosiaan niitä haamuja, ja sillon kierto veny yli viikolla yli. Yritän epätoivoisesti itsekkin pitää mielen vielä positiivisena, eihän se täti kuitenkaan vielä ole kylässä.

Tellu1980: Noi voi harmi! Älä nyt vielä heittäydy helmikuisiin, vaikka ymmärrän kyllä tunteen. Tieto lisää tuskaa, toisaalta, nyt ainakin tiedät. Tsemppiä!

Hatuli: Ei muuta kun testaamaan! Plussaonnea!!!

Satin: Ainakin mun käsittääkseni voi hyvinkin olla menkkamaisia kipuja, vaikka onkin raskaana, tai juuri sen takia että on raskaana. Joten, plussaonnea!!!

Nalle pöh: Plussaonnea testailuun!

Anju: Suuri voimahali sinulle! Ymmärrän tunteesi täysin! Jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: Testasin taas tänä aamuna, puhdas nega. Kuten olettaa saattaa, on mieli maassa. Yritän epätoivoisesti muistaa että kunnes täti tulee on kaikki mahdollista ja varsinkin sen että joillain näkyy testissä vasta viikon oletetun tädin tulon jälkeen. Mutta, vaikeeta on, masentaa, harmittaa ja tuntuu lohduttomalta. Nyt melkein jo vain odottelen sitä että koska se täti nyt sitten tulee. Jos ei tule, niin torstaina testaan seuraavan kerran. Ainakin testejä palaa, jos ei mitään muuta...

Mutta, oikein paljon toivon plussia teille kaikille muille ja jaksamista!

Hyvää viikon jatkoa kaikille!

Alexandra, kp31/27-32, yk4

Vierailija
299/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVe (ja muutkin) Kuten jo aikaisemmin olen kirjoittanut, testeissä todella ON eroja. Itsehäbn vaadin ja sain rahani takaisin early predictorilta (kaikkein herkin), jonka 3 testiä (!!) näyttivät testiajan sisällä negaa, vaikka CB ja apteekin oma plussia. Testailin DPo 11 negan earlylla, DPo 12 samaten, mutta tuolloin sekä apteekin (haalea haalea plussa, mutta selvä haalea) ja CB näyttivät plussan. Vielä DPo 14 oli early Predi nega. Siksi luotan CB-testiin ;).

Aamen.

EVE. Peukkuja ja onnea vielä!

Iltis

Vierailija
300/597 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut kaikille tippuneille. Nyt jollain ihmeen konstilla motivaatiot nousuun ja helmivauvan tekoon. Helmikuu on hyvä kuu syntyä, minä ja puolet sukulaisista on syntynyt silloin, kuopus mukaanlukien. Eipä taida paljon lohduttaa tippuneita :(

Eve- Sun pupuset on päättänyt pysyä kunnolla piilossa, kun ei millään anna itsestään saada kunnon todisteita. Eiköhän ne labratulokset vihdoinkin rauhoita sun mielen. Noita CB:tä on kuitenkin vaikea olla uskomatta. Olisivatpa rakentaneet sen kolonsa niin hyvään paikkaan, ettei ennen ensi vuotta niitä nähtäiskään.

Alexandra- Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.

Tellu- Samat sanat kuin Alexandralle, älä vielä luovuta. Mulla rupesi eilen oikein kunnolla jomottamaan oikealta, joka jatkuu vieläkin lievänä. Mitälie kasvukipuja ollut silloin pari päivää sitten, mutta nyt tuntemukset puhuu tulevasta oviksesta.

Peukut pystyssä kaikille piinailijoille.

ON- Tosiaan on jomottanut oikealta eilisillasta asti kunnolla. Yöllä jopa niin kovaa, etten saanut unta vähään aikaan. Kuivaa kautta ei ole tullut tässä kierrossa vielä ollenkaan, niin sen perusteella on vaikea sanoa mitään. Ovista odottelen tänään tai huomenna. Eli peittoja kannattaisi heilutella tiheään. Eilen vaan ilmeni pieni ongelma.

Varoitus!Sisältää intiimejä asioita! Ollaan käytetty liukkaria melkein koko suhteen ajan. Nyt kun vaavia ei kuulu, päätettiin jättää se pois ainakin tärppipäiviltä, kun se kuulemma vaikeuttaa tai jopa estää raskautumisen. Mutta eihän hommasta mitään tullu ilman liukkaria. Pari kertaa yritettiin, mutta jouduttiin jättämään homma kesken, kun molemmilla alkoi kipukynnys ylittymään.

Voih miten h****tin iloinen mä olenkaan, jos ovis ehtii mennä ohi ja me ei saada talletusta aikaiseksi. Tiedän, että on niitä siittiöystävällisiä liukkareita, mutta saako niitä muualta kuin netistä?? En ole ainakaan nähnyt missään? Tänään olis vähän niinku pakko ässäillä tai mä saan heittää sen kirveen seinän kautta kaivoon. Mmmm pakkoseksiä, ihanaa, se varmaan edesauttaa luomua liukkaritilannetta, blääh.

Sorry, tuli vähän turhankin henk.koht juttuja.

Tintti-tyy 13/28

P.S. Mä voin kyllä päivitellä listaa, kun Evishän tuosta siirtyy odottajiin ;) Oon muitenkin listan hännillä, niin roikun täällä luultavasti vielä ainakin 2 viikkoa.