Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Teuvo Loman on niin paljon esillä ja miksi hän saa suunnitella ihmisten koteihin sisustuksia?

Vierailija
30.03.2011 |

Palkkaisitko hänet kotiisi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein diilin =)

Vierailija
2/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi suloinen tapaus;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinenkin sisustus subin ohjelmassa oli täydellisesti mun makuun!

Vierailija
4/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt todella mun makuun olevia sisustuksia mm. Pientä Pintaremonttia ohjelmassa.

Eli palkkaisin. Varsinkin kun saisin itse antaa "briefin" niin tulis varmaan täydellinen sisustus! Siis mulle täydellinen.

Vierailija
5/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin Teuvolle, Lolalle ja Kaille. Ja minä kyllä päästäisin Teuvon sisustamaan. Kivanolonen mieshän se on.

Vierailija
6/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osaan sisustaa itsekin hyvin. Mutta jos olisi pakko palkata, Teuvo olisi vahvoilla. Hänellä on oikeasti ideaa ja silmää. Joskus tyyliäkin.

Vierailija
7/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä on kirjoitettu, symppis ja mukavan oloinen mies.

Ko. ohjelmasta sen sijaan... Lolan naamanvääntelyitä ja ilmeitä ei jaksa katsoa ja sillä puusepällä on ihan järkyttävän törkeä se rastatukka.

Vierailija
8/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään palkkaisi kotiini sisustussuunnittelijaa. Koska osaan sisustaa itsekin hyvin. Mutta jos olisi pakko palkata, Teuvo olisi vahvoilla.

Eikä minulla toisaalta varmasti olisi varaakaan palkata häntä.

Positiivinen kuva hänestä jää noiden sisustusohjelmien perusteella.

Vierailija
9/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen suunnitelmansa ovat usein minun makuni mukaisia. Pientä pintaremonttia -ohjelmassa huomasin, että osaa katsella asuntoa monesta näkökulmasta: asukkaan toiveet, myyjän toiveet, sisustaminen hyvän myyntituloksen kannalta.

Vierailija
10/10 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattitaitoinen, palkkaisin siis. Onhan siella myos kotiaiteja jotka vasta opettelevat sisustamista (tositv-juttuja ei lasketa) ja jalki sen mukaista, en palkkaisi muita kuin ammarttitaitoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän