Miten Teuvo Loman on niin paljon esillä ja miksi hän saa suunnitella ihmisten koteihin sisustuksia?
Kommentit (10)
Eilinenkin sisustus subin ohjelmassa oli täydellisesti mun makuun!
on tehnyt todella mun makuun olevia sisustuksia mm. Pientä Pintaremonttia ohjelmassa.
Eli palkkaisin. Varsinkin kun saisin itse antaa "briefin" niin tulis varmaan täydellinen sisustus! Siis mulle täydellinen.
juurikin Teuvolle, Lolalle ja Kaille. Ja minä kyllä päästäisin Teuvon sisustamaan. Kivanolonen mieshän se on.
Koska osaan sisustaa itsekin hyvin. Mutta jos olisi pakko palkata, Teuvo olisi vahvoilla. Hänellä on oikeasti ideaa ja silmää. Joskus tyyliäkin.
mitä siitä on kirjoitettu, symppis ja mukavan oloinen mies.
Ko. ohjelmasta sen sijaan... Lolan naamanvääntelyitä ja ilmeitä ei jaksa katsoa ja sillä puusepällä on ihan järkyttävän törkeä se rastatukka.
En ylipäätään palkkaisi kotiini sisustussuunnittelijaa. Koska osaan sisustaa itsekin hyvin. Mutta jos olisi pakko palkata, Teuvo olisi vahvoilla.
Eikä minulla toisaalta varmasti olisi varaakaan palkata häntä.
Positiivinen kuva hänestä jää noiden sisustusohjelmien perusteella.
Hänen suunnitelmansa ovat usein minun makuni mukaisia. Pientä pintaremonttia -ohjelmassa huomasin, että osaa katsella asuntoa monesta näkökulmasta: asukkaan toiveet, myyjän toiveet, sisustaminen hyvän myyntituloksen kannalta.
ammattitaitoinen, palkkaisin siis. Onhan siella myos kotiaiteja jotka vasta opettelevat sisustamista (tositv-juttuja ei lasketa) ja jalki sen mukaista, en palkkaisi muita kuin ammarttitaitoisia.
Just tein diilin =)