Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 vuotias poika jätetty yksin viikonlopuksi! Helvetti sentään näitä itsekkäitä paskaäitejä.

Vierailija
03.06.2008 |

Nuori brittiäiti lähti bilettämään ja jätti lapsensa yksin kotiin lukkojen taa.

Kelly Tollertonia syytetään nyt oikeudessa julmuudesta lastaan kohtaan ja oikeuden harhauttamisesta.

22-vuotias Tollerton jätti marraskuussa 2006 kaksivuotiaan poikansa yksin kotiin lukiten tämän keittiöön ja lähti juhlimaan viikonlopuksi poikaystävänsä luo.

Lapsen kohtalo paljastui, kun alakerran asuntoon alkoi tippua vettä Tollertonin asunnosta.

Naapurit soittivat paikalle poliisin, joka löysi asunnon tulvivasta keittiöstä itkevän, likaisissa vaipoissa olevan pojan. Keittiön hana oli jäänyt auki.

Sosiaaliviranomaiset ottivat Daily Mailin mukaan lapsen huostaansa ja äiti pidätettiin poikaystävänsä asunnosta.

Tollerton väitti aluksi poliiseille ystävättärensä olleen hoitamassa lastaan. Väite paljastui myöhemmin valheeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on pakko päästä bilettää.

ja äiti tarvii omaa aikaa

eikä se lapsi kärsi, jos äiti käy muualla

ja jaksan olla parempi äiti, kun välillä voin tehdä muuta

ja kyllä lapsi pärjää ilman äitiäkin

Vierailija
2/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huostaanottopäätökset pitää Englannissa paremmin kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se asia oikeasti onkin.

Eriasia miten sen ajan järjestää.

Vierailija
4/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain tulee aina niin surulliseksi.... mikä tekee ihmisestä niin itsekkään sian, että hän asettaa oman "hauskuutensa" lapsen tarpeiden edelle.

t. itsekin ollut yh, lapset oli aina etusijalla

Vierailija
5/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui tässä mieleen entinen naapuri. Hän oli yksinhuoltaja ja opiskelija, niin minäkin. Hänellä yksi lapsi, minulla kaksi.

Hän sanoi: "On aivan sama olenko minä kotona vai terassilla, Wilmalla on ihan yhtä turvallinen olo, hän tietää mistä minut löytää"

ja vietti aikaa aika lailla tien toisella puolella olevassa pikku kuppilassa terassilla, oli kesä.

Lapsi oli 5-6 v,

Tiesin että hän pyytäisi minua lapsenlikaksi juhannukseksi, mutta olin päättänyt, että vietän sen kaksin omien lasteni kanssa, sillä olin jo alkanut väsyä olemaan itsestäänselvä lapsenlikka. Ei se muuten, mutta olin hyvin yksin omien lastenikin kanssa, ilman lastenhoitoapua, eikä vastavuoroisuus toiminut ja ennenkaikkea: Wilman ja minun lasteni kanssa leikki ei sujunut, koska Wilma kiusasi. Hän oli selkeästi kateellinen lapsilleni, mutta hän oli myös kovin nälkäinen: ruuan nälkä ja aikuisen huomion nälkä.

En jaksanut, koska omille lapsillekin olisi pitänyt riittää. Tiesin, että lapsi tarvitsee, mutta minulla ei vaan resurssit enää riittäneet..

Juhannuksena näin, kun Wilma käveli alistuneen oloisena äidin ja poikakaverin perässä uimarannelle kantaen makuupussia kainalossaan. Äiti ja poikakaveri oli menossa notskipaikalle ryyppää, lapsi otettiin mukaan makuupussissa nukkumaan.

Vierailija
6/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti tarvii omaa aikaa

eikä se lapsi kärsi, jos äiti käy muualla

ja jaksan olla parempi äiti, kun välillä voin tehdä muuta

ja kyllä lapsi pärjää ilman äitiäkin

Mutta sen voi ja pitääkin hoitaa niin että jos äiti ei ole lapsen kanssa niin häntä on hoitamassa sitten joku muu turvallinen aikuinen.

Vierailija
7/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää alle 12 vuotiasta hetkeksikään yksin kotiin.

Vierailija
8/8 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti olisi pitänyt viedä saunan taakse ja lopettaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan