Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloite makuuhuoneessa

Vierailija
30.03.2011 |

Kysyn vaivaamaan jäänyttä asiaa naisilta. Onko mielestänne niin, että miehen tulee tehdä aloite seksiin ja antaa hyvää esileikkiä ja puoliso on ns. vieteltävä ja vastaanottava.

Onko tämä normaali roolitus, vai onko nainen halukkaana halukas myös aloitteisiin ja hyväilyyn? Teettekö sitä (jos teette), koska haluatte miellyttää vai pidättekö hyväilystä myös itse? Jättäisitekö väliin, jos ei olisi "velvollisuutta".

Haluan ymmärtää asiaa paremmin ja kun esim. tuota seksi osiota lukee, niin helposti saa kuvan passiivisista naisista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen useammin aloitteen, koska mies haluu yleensä aina ja mulla on kaikenlaisia naisten vaivoja miks ei aina käy ja mies masentuu jos tekee aloitteen "turhaan". Joskus harvoin mies pyytää voisinko kosketella jos hänen tekee tosi paljon mieli. Otan mieheltä suihin tosi mielelläni. Noin joka toinen kerta siinä alkaa tehdä itsekin mieli. Usein teen aloitteen ottamalla suihin vaikka itselläni ei olisi tarvetta, koska haluan että se tarve tulee! Ja onneksi se usein tuleekin kun vaan ryhtyy hommiin. Rakastan miestäni ja läheisyyttämme ja seksiä.

Vierailija
2/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin haluaisin tietysti itse enemmän aktiivisuutta puolisoltani, mutta mietin, että onko se liikaa toivottu. Onko moinen siis yleensä naisille vaikeaa, vaikka kaikki ovat tietysti yksilöitä. Kyllähän näissä varmasti jotain sukupuolierojakin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen mielelläni aloitteita ja annan miehelle suuseksiä, viettelen tai suoraan pyydän seksiä. Ei ole niin justiinsa. :) Kaiken tämän teen sekä itsekkäästä, että epäitsekkäästä syystä: epäitsekkäästä siten, että tykkään tehdä toiselle hyvää, ja itsekkäästä siten, että saan itsekin sitten mielihyvää JA koska nautin jo miehen koskettelusta (rakastan sitä vartaloa).

En tee velvollisuudesta, mutta joskus kyllä olen suostuvainen, vaikken olisi erityisen halukas, eli jollain tapaa "myönnyn". Ja siitä se sitten lähtee itselläkin...

Vierailija
4/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tee koskaan aloitetta, koska en halua koskaan seksiä.

Eli jos mies ei tekisi aloitetta, meillä ei olisi seksiä koskaan. Mikä olisi ihana olotila minulle, mutta ei miehelleni.

Seksi on kirosana.

Vierailija
5/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyväily eri muodoissaan on vaikeaa, niin miksi? Eikö mies ansaitse sitä? Ajatteletteko, että mies "saa" kuitenkin ja se riittää? Vai mistä on kyse?

Olettaen, että suhde on ihan ok ja haluatte olla miehenne kanssa.

Vierailija
6/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä jaksa aina aatella mitä miehestä tuntuu,sitä tekee oman fiiliksen mukaan.vähä sama ku että miks mies ei tuo naiselle joka päivä kukkia?

Vierailija
7/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä jaksa aina aatella mitä miehestä tuntuu,sitä tekee oman fiiliksen mukaan.vähä sama ku että miks mies ei tuo naiselle joka päivä kukkia?

Vierailija
8/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä lailla kuin mieskin.

ongelma on vaan siinä, että mä en enää koskaan halua. En tietenkään voi sanoa tätä miehelleni, mutta hän varmaankin toivoo, kuten ap, että olisin aktiivisempi. Josskus teen nykyään aloitteen, mutta oikeasti se on ihan vain sitä varten, että tiedän että edes joskus tarvii tehdä - en oikeasti edes halua.

Tämä taas johtuu siitä, että meidän seksi on surkeaa. Sitäkään en sano miehelle - aikani yritin puhua ja tutkiskella ja neuvoa miestä ja sanotaan 3-4 ekaa vuotta meidän seksi menikin "parempaan suuntaan" - ei se nyt mitään maata kaatavaa silloinkaan ollut, mutta ihan kivaa. Sitten siitä tuli surkeaa. Mies ei kuullut eiköä kuunnellut kun yritin selittää, milllaisia esileikkejä halusin - helliä, sivelyjä, suuseksiä saavana osapuolena, jne. Ei hänen mielestään esileikkiä oli se, että rutistetaan vaimoa "tissistä", kuten hän asian ilmaisee niin että rintarauhaset vinkuvat tuskasta, litistetään hänet syliin niin ettei hän pysty hengittämään, tönäistään polvi vaimon perseeseen niin että pää kolahtaa sängynpäätyyn ja nykäistään pikkuhousut pyllynvakoon niin että sattuu taatusti. TÄmä kaikki tietysti ajankohtana, jolloin olen juuri päässyt uneen kuoleman väsyneenä tai en ole vielä herännyt aamulla. Ei esimerkiksi silloin kun itse käyn vuoteeseen, mutta telkkarista sattuu tulemaan joku niinkin kiinnostava ohjelma kuin simposinit tai frendit tai miestenpuolikkaat tai joku miljoonas uusinta jostain mäiskintäohjelmasta. Sit ihmetellään että miksen mä tykkää "läheisyydestä ja rakkaudenosoituksista". Mitä tulee vastavuoroiseen hyväilyyn niin mun ruumiinpainoni ei yksinkertaisesti riitä saman tekemiseen hänelle: ei litisty, eikä liikahdakaan kohti sängynpäätyä. Rntojen puristelulla ja pyllynkiristelyllä varmaan saisin saman tuskan aikaiseksi kuin hän minulle, mutta arvatkaapa mitä: mies ei tykkää siitä!

Joo, ja ensimmäiset seitsemän vuotta yritin selittää tätäkin miehelleni, mutta tulos oli aina se, että hän loukkaantui kuin ne ovat hänen rakkaudenosoituksiaan ja mun pitäis vaan olla niistä iloinen, vaikka ne kuinka sattuvat.

Lisäksi mies ei minun mielestäni ole vastavuoroinen, vaikka varmaan hän on sitä mieltä, että minä en ole. Hän pyytää minulta suuseksiä, mutta kun minä pyydän häneltä, on aina jossain vikaa niin ettei se käy. Hän ei edes suutele nykyään.

Nyt tilanne on se, että mies teeskentelee, että on ok kun meillä on seksiä niin harvoin ja minä teeskentelen, että haluan sitä edes joskus. Eikä tässä ole kyse mistään roolituksesta, vaan ihan siitä, että tykkään kyllä hyväilyistä, mutta en millaisista tahansa. Eikä perkele mene perille, mitä se vastavuoroisuus oikein tarkoittaa.

Vierailija
9/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä on oltu 20 vuotta ja päiväsaikaan elämä mallillaan, yhteiset mielenkiinnon kohteet ja harrasteet ja halutaan olla yhdessä. Seksipuoli vaan ei tosiaan toimi...

Vierailija
10/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina, joten en edes kerkeä ajatella että nytpäs teen alotteen. Tää on tosi rasittavaa. Sit kuulen siitä, että kun "sinä et voi koskaan olla alottava osapuoli". No en niin, jos siihen ei anneta mahollisuutta!

En ikinä hoida näitä asioita velvollisuudesta. Se olisi väärin.

Silloin kun mies tekee alotteen hetkellä, jolloin ei vois vähempää napata, niin kyllä se joutuu minut viettelemään... ei toki aina ole hetki jolloin ei ollenkaan nappaa, vaikka hän valitettavasti aina se aloitteentekijä onkin.

Vierailija
11/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä on oltu 20 vuotta ja päiväsaikaan elämä mallillaan, yhteiset mielenkiinnon kohteet ja harrasteet ja halutaan olla yhdessä. Seksipuoli vaan ei tosiaan toimi...

Olinkin juuri kysymässä miksi ihmeessä te ootte yhdessä? Mielestäni miehesi kuulostaa kauhealta eikä tossa nyt ole kysymys pelkästä seksipuolesta jos kohtelee puolisoaan noin.

Vierailija
12/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kauhealta! Mitähän siitä pitäsi päätellä, että puoliso ei kunnioita tai toteuta toiveita?

Meilläkin arki ok, mutta seksi ei. Pidän itseäni kyllä "taitavana" sängyssä ja eiköhän useimmiten ihmiset tee toiselle juuri sitä, mitä itsekin haluaisivat.

Vierailija
13/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Minkäikäisiä olette? Olen kuullut että tälläkin voi olla merkitystä.

Vierailija
14/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt olen tehdä aloitteita,ja joskus onnistunutkin.mies ei niitä juurikaan tee.syytä seksin vähyydelle tai siis miksi hänen ei tee mieli kuin kerran kuukaudessa tai kahdessa ei osaa sanoa.mun tekis mieli useamman kerran viikossa.väittää että aamuisin tekisi mieli,mutta eipä ole mahdollista aamuisin touhuta mitään.

kyllä tämä seksin puute syö naista ja naiseutta. :(

Vierailija
15/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväsaikaan mies kyllä kunnioittaa ja toteuttaa toiveitani sen mitä niissä nyt ylipäänsä häneen kuuluvia on - itsehän minä elämästäni ja toiveistani vastuussa olen.

Ja osittain ongelma on varmaan myös siitä, että kuten ap, myös ysin mies on omasta mielestään aika hyvä sängyssä. Siksi se ei kai menekään perille, että sattuu...

Vierailija
16/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta yhteistä takana ja ikää 33.

Vierailija
17/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelen sua kottiin jo.

Vierailija
18/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat haluttomia mihinkään seksiin - ilman aloitetta koko asiaa ei olisi

usein kotieläin saa parempaa huomiota kuin oma mies - niitä silitellään ja paijataan päivittäin kun taas useimmat naiset eivät halua koskaa edes halata tai muuten helliä miestään - tasa-arvoa ollaan kyllä vaatimassa, mutta mitään ei haluta itse muuttaa käyttäytymisessä

Vierailija
19/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lomareissuihin,sielä aikaa jää miehellekin kotitöistä.

Vierailija
20/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seki voi vaikuttaa asiaan.

ENtä oletko ajatellut erota?