Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista palkka teille muille toimistosihteereille maksetaan?

Vierailija
30.03.2011 |

Mua jotenkin masentaa mun palkka. Oon tosin juuri saanut aika ison palkankorotuksen, niin en voi ihan heti pyytää uutta.

Työaika on 37,5h/vko, bruttopalkka on 2140€/kk. Oon ollut nykyisessä paikassa 4 vuotta.

Eli mitä teille muille toimistosihteereille maksetaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai paremminkin jokapaikan höylänä :) Teen välillä asiakastilaisuuksiin voikkareita, hoidan osto- ja myyntireskontran, käännän tekstejä eng., hoidan kalentereita jne jne, palkka on 2200€/kk. Mutta kun aloitin (n.7 kk sit) mulla ei ollut työkokemusta eikä koulutusta, nyt opiskelen työn ohessa merkonomiksi (siis liiketalouden perustutkinto). Palkka on ok siihen verrattuna et mun työaikoja ei kato kukaan, voi välillä pitää jopa kotitstopäiviä ;)

Vierailija
22/36 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokemusta erilaisista assaritehtävistä vähän yli 10 v.

Teen kaikkea mahdollista kopioinnista tulkkaamiseen ja kaikkiin mahdollisiin tukitehtäviin, henkilöstöhallintoa, asiakkuushallintaa, markkinointia, tiedottamista jne. Olen "leelian lepotuoli", jolle kaikki saavat purkaa huolensa. Lisäksi olen ulkomaalaisten aliurakoitsijoidemme kontakti ja avustan heitä asioiden järjestämisessä täällä Suomessa.

Palkkani on 3000 e kk + hyvät bonukset 2 kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla osastosihteeri saa ainakin 2500 ja päälle.

Vierailija
24/36 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2550, olen oikeastaan insinööri, mutta teen myös kirjanpitoa ja palkanlaskentaa lukuunottamatta lähes kaikki pienen insinööritoimiston toimistotyöt, varsinainen työn ohessa. Koska firma on pieni, menee noihin hommiin muutama päivä kuussa. Työni sisältää myös työaikaseurantaa ja kustannuslaskentaa. Muita tehtäviäni toimistopuolella on mm. laskutus, puhelinvaihteen hoito - onneksi siihen enää vain harva soittaa - arkiston kunnossa pitäminen, tarjousten yms. kirjoitus ja yleensä paljon kirjoitustöitä.

Insnöörin hommina teen jonkin verran suunnittelutöitä ja aika paljon teknistä dokumentointia. Myös cadilla piirtelen paljon muiden suunnittelemia juttuja, en tiedä sanooko ei-insinöörille punakynäpiirrokset mitään, mutta se on minun hommaani omien suunnitelmieni lisäksi. Olen siis tavallaan osa-aikainen toimistosihteeri muun työn ohella, minulla on myös kaupan alan koulutus taustalla. 

Vierailija
25/36 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta sitten 3300 ja muutama euro päälle. + ylityökorvaukset.

Vierailija
26/36 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et sitten ole tietoinen että yleensä toimistotyöaika on 37,5 h vkossa eli 7,5 päivä ja siihen tulee 0,5 h ruokataukoa. Eli olet 8 h päivää tekevä.

Jos tulet 0,5 tuntia aikaisemmin töihin, sun päiväs venyy 8,5 tuntiseksi.

Vierailija
27/36 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistohommista 5 kk työkokemus (työharjoittelu) kun aloitin kesätöitä isossa yksityisessä keski-suomessa toimistosihteerinä, palkka oli 2100.

Vierailija
28/36 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2550, olen oikeastaan insinööri, mutta teen myös kirjanpitoa ja palkanlaskentaa lukuunottamatta lähes kaikki pienen insinööritoimiston toimistotyöt, varsinainen työn ohessa. Koska firma on pieni, menee noihin hommiin muutama päivä kuussa. Työni sisältää myös työaikaseurantaa ja kustannuslaskentaa. Muita tehtäviäni toimistopuolella on mm. laskutus, puhelinvaihteen hoito - onneksi siihen enää vain harva soittaa - arkiston kunnossa pitäminen, tarjousten yms. kirjoitus ja yleensä paljon kirjoitustöitä.

Insnöörin hommina teen jonkin verran suunnittelutöitä ja aika paljon teknistä dokumentointia. Myös cadilla piirtelen paljon muiden suunnittelemia juttuja, en tiedä sanooko ei-insinöörille punakynäpiirrokset mitään, mutta se on minun hommaani omien suunnitelmieni lisäksi. Olen siis tavallaan osa-aikainen toimistosihteeri muun työn ohella, minulla on myös kaupan alan koulutus taustalla. 

Ja saat varmaan silti vähemmän palkkaa kuin pelkät suunnittelijat.

Vierailija
29/36 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuh, kelpaisi minullekin tavallinen toimistotyö. Kirjanpitäjä ja palkanlaskija olen, 2500 brutto. Vittu että on surkea palkka vastuullisessa työssä..

Vierailija
30/36 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä assari saa 2860€. Aika helpolla tuo raha irtoaa.

Vierailija
31/36 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 2000/kk keskisuuri yritys Suomessa. Väliaikainen kesätyö, juuri amk:sta valmistunut.

Vierailija
32/36 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Saan käteen osa-aikatyöstä 6 h/pv noin 1700 eur/kk.

Kokoaikatyöstä olisi n. 2500 brutto.

Saksalainen konserni, suomessa työ.

Työkokemusta kymmeniä vuosia alalla.

Tulen toimeen englannin ja ruotsin kielellä,

pohjakoulutus merkonomi 3 vuotinen linja.

Toimenkuva mm. laskutus, perintä, tullitilastot, tuontirahtien kilpailutus,

ym.ym.....

Vierailija
33/36 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/36 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut yksityisellä  pienessä firmassa toimistohommissa  viimeksi 20  vuotta sitten ja mulla oli silloin palkka 2600. Tosin kokemusta oli useampi vuosi  jo siinä vaiheessa. Nykyään tuntuu olevan palkkataso matalampi kuin ennen muinoin. Myyntityössä tienaa paremmin

Vierailija
35/36 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kinuttua itselleni 2300€/kk koeajaksi. Kokemusta toimistotyöstä yleisellä tasolla 2 vuotta. Suostuivat pitkin hampain.

Muuten alana elintarvikkeiden kuljetus ja kuukausipalkka 2100€/kk. Koeajan jälkeen 2500€/kk.

Kunhan on työ, jolla maksaa laskut ja vuokra. Koeajan aikana voi hakea uutta duunia. CV:ssä näyttää paremmalta edes joku työ kuin tyhjä aukko.

Vierailija
36/36 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkani on 2840 euroa suunnilleen.