Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut ei varmaan tule ajatelleeksi, että moni äänestää mamu-ehdokkaista PROTESTIKSI persuille!

Vierailija
30.03.2011 |

Itse esimerkiksi äänestän nyt Zahra Abdullaa, joka on somalimaahanmuuttaja ja Vihreiden ehdokas Helsingissä. Fiksu nainen ja hyvä ehdokas muutenkin, ja veikkaan, että menee heilahtaen läpi ihan siksikin, että moni on LOPEN uupunut persujen uhoon ja rasismiin.

Että protestoikaa te muutkin, niin nähdäänpä, millainen eduskunta saadaan kasaan ;-)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Vihreät numero kaksi.

olen äänestänyt häntä ennenkin, ja todellakin 25 % äänestäni on protestia, toki olen muutenkin samoilla linjoilla kuin Zahra ja toivon, että mamut saisivat aikaan integraatiota sekä vähentäisivät rasismia.

Vierailija
22/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Vihreät numero kaksi. olen äänestänyt häntä ennenkin, ja todellakin 25 % äänestäni on protestia, toki olen muutenkin samoilla linjoilla kuin Zahra ja toivon, että mamut saisivat aikaan integraatiota sekä vähentäisivät rasismia.

Ja sille, joka inttää, etten "ymmärrä" persuja... hei: sinun tietämyksesi tason paljastaa myös hyvin tuo, miten jaksat inttää tuollaisesta.

Jos itse olet mamu-kriittinen, et tietenkään halua ajatella, että persujen mamu-linjaukset ovat rasismiin pohjautuvia ja nationalistisia. Joillain ehdokkailla enemmän kuin toisilla.

Mutta se, että minun tulkintani on eri kuin sinun ei todellakaan johdu tiedon vähyydestä, vaan tulkinnan eroavaisuudesta.

Joten ihan hoopoa väittää, että jos joku on kanssasi eri mieltä, se on ilman muuta tyhmyydestä tai tiedon puutteesta johtuva ero. Kyllä voi perustellusti olla eri mieltä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on yksi ääni ja sen saa antaa kenelle haluaa.

Vierailija
24/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä voisi äänestää somalia enkä vihreää.

Saati sitten kun nämä kaksi ei-toivottua ominaisuutta yhdistyvät. Hrrr..........

Vierailija
25/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä voisi äänestää somalia enkä vihreää.

Saati sitten kun nämä kaksi ei-toivottua ominaisuutta yhdistyvät. Hrrr..........

En edes protestiksi. Niin alas en halua vajota.

Vierailija
26/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä voisi äänestää somalia enkä vihreää. Saati sitten kun nämä kaksi ei-toivottua ominaisuutta yhdistyvät. Hrrr..........

varsinkin kun sen tekee noin läpinäkyvästi.

Ihan vapaasti saat ajatella noin. Ja mitä enemmän tuota vakaumustasi ääneen levität, sitä enemmän meitä vastaprotestoijia kertyy.

Joten anna palaa vaan!

ap

Vierailija
27/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt äänestä jotain helvetin mamua????????

Vierailija
28/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Miksi on ok äänestää persuja protestina, mutta muu protestointi onkin sitten ihan tyhmää?

ap

Äänestät siis hallituspuoluetta protestina :D Eihän näissä jutuissa ole enää järjen hiventäkään.

Vierailija
29/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Miksi on ok äänestää persuja protestina, mutta muu protestointi onkin sitten ihan tyhmää? ap

Äänestät siis hallituspuoluetta protestina :D Eihän näissä jutuissa ole enää järjen hiventäkään.

Haluan estää persujen esiinmarssin. Äänestää eduskuntaan väkeä, jolla on järkeviä mielipiteitä ja omakohtainen asema persuja vastaan.

Haenko lisää rautalankaa?

ap

Vierailija
30/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt äänestä jotain helvetin mamua????????

Ihanaa, mun ei tarvitse todistaa mitään, te teette sen itse...

ap

Vierailija
31/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä voisi äänestää somalia enkä vihreää. Saati sitten kun nämä kaksi ei-toivottua ominaisuutta yhdistyvät. Hrrr..........

varsinkin kun sen tekee noin läpinäkyvästi.

Ihan vapaasti saat ajatella noin. Ja mitä enemmän tuota vakaumustasi ääneen levität, sitä enemmän meitä vastaprotestoijia kertyy.

Joten anna palaa vaan!

ap

Vierailija
32/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti vihreää sellaista.

Vierailija
33/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Miksi on ok äänestää persuja protestina, mutta muu protestointi onkin sitten ihan tyhmää? ap

Haluan estää persujen esiinmarssin. Äänestää eduskuntaan väkeä, jolla on järkeviä mielipiteitä ja omakohtainen asema persuja vastaan.

Haenko lisää rautalankaa?

ap

Ei toi oo mikään protesti. Vihreitä äänestämällä tuet harjoitettua politiikkaa.

Vierailija
34/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan estää persujen esiinmarssin. Äänestää eduskuntaan väkeä, jolla on järkeviä mielipiteitä ja omakohtainen asema persuja vastaan. Haenko lisää rautalankaa? ap

Ei toi oo mikään protesti. Vihreitä äänestämällä tuet harjoitettua politiikkaa.

Vierailija
35/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole sun paheitasi.

Vierailija
36/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot siis kuitenkin äänestää persuja. Persuissakin on mamuehdokkaita. Toteanpa tämän vaan, vaikken persuja äänestäkään, sillä olen riistoporvari. :D

Vierailija
37/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken rasisti olekaan

Vierailija
38/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

protestoikaa te muutkin, niin nähdäänpä, millainen eduskunta saadaan kasaan ;-)

Minusta protestiäänestäminen on lapsellista. Romuttaa nyt toimiva byrokratia ihan vaan siks, kun kiusallaan haluaa äänestää jotain tiettyä vastaan. Mieluummin itse äänestän ihmistä/puoluetta, jonka koen omimmaksi.

Vierailija
39/39 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

protestoikaa te muutkin, niin nähdäänpä, millainen eduskunta saadaan kasaan ;-)

Minusta protestiäänestäminen on lapsellista. Romuttaa nyt toimiva byrokratia ihan vaan siks, kun kiusallaan haluaa äänestää jotain tiettyä vastaan. Mieluummin itse äänestän ihmistä/puoluetta, jonka koen omimmaksi.

ollakaan äänestämässä ketä tahansa. Minustakin on olennaista, että ehdokas muutenkin vastaa sitä, mitä haluan hyvältä ehdokkaalta.

Mutta sellaisia ehdokkaita on paljon ja heidän joukossaan voi aina valita, monella eri motiivilla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän