Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö kukaan muu sipsipussia yksin?

Vierailija
29.03.2011 |

Mä vedän helposti yhdessä illassa sipsipussin tai karkkipussin, ihan kunnon jumbopussin...

Eikä tule pahaolo. Enkä ole läski. Ja syön ihan normaalisti muuten. Makean/suolaisen himo vaan on ihan järkyttävä aina välillä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jossain vaiheessa sipsit ja karkit jäivät pois. Ihan yllättäen himot vain katosivat. En syönyt yhtään karkkia varmaan muutamaan vuoteen, turhauttavaa kun sain sitä joskus lahjaksikin, eikä yhtään tehnyt mieli. Hassua onkin, että olen alkanut lihomaan samoihin aikoihin, kun lakkasin syömästä karkkia..

Vierailija
2/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa puoliksi onnistuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä just pupellan. Sourcream & onion, nam.

Vierailija
4/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nuorempana kyllä onnistui. Nykyään tulee paha olo jo parista kourallisesta..

Karkkeja en ole koskaan oppinut syömään ollenkaan.

Vierailija
5/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan.. mut kokonainen suklaalevy voi joskus kamalan imeläntuskan aikaan mennä.

normaalia joskus herkutella!

Vierailija
6/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sellaisia iltoja normaalisti kerran kuussa. Eli en syö usein herkkuja,mutta kun syön, mätän oikein kunnolla.

Nyt en tietenkään voi mässäillä kun olen raskaana, mutta kunhan lapsi syntyy ja vähän kasvaa niin voi olla, että alkaa taas mamma mässäileen.:-)

Joo, ja ihan normaalipainoinen minäkin ja syön itseasiassa aika terveellisesti muuten.

Vierailija
7/29 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistunut vierottautumaan. Ja syytä onkin, koska olen tajuton läski.

Vieläkin varmaan menis, jos antaisin periksi. Mutta olen sitkeä.

Vierailija
8/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittaa just siihen suolaisen nalkaan

Vierailija
9/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös juustonaksu pussi menisi illan aikana..

Vierailija
10/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen HIRVEE LÄSKI !

Vierailija
11/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin 2 kerroshampurilaista 1 juustohampurilainen isot ranskalaiset ja iso kokis.Kotona söin saarioisten makaroonilaatikon ja jälkkäriksi 6 jäätelötuuttia.Nyt popsin karkkipussia tyhjäksi.On vähä ähky olo.Ukko haukkuu mua läskivalaaksi

Vierailija
12/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsotaan miehen kanssa leffaa, niin usein ostetaan mulle sipsipussi ja naksupussi (mies ei syö) ja vetelen yksinäni illan aikana. Mies taas saattaa vedellä sen pari pussia karkkia.

Vierailija
13/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin koskaan edes ostanut sipsipussia. Joskus kylässä saatan maistaa kulhosta. Kokonaista karkkipussiakaan en alas saisi kerralla, pari palaa suklaataa riittää makean nälkään.

Vierailija
14/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle, sullaon joku uskomaton kyky, voisikohan sitä hyödyntää jotenkin?

Voin syödä kourallisen sipsejä tai nameja, sitten alkaa tehdä mieli jotain muuta.

Pitsaa ja hampurilaisia voin vetää enemmän kuin keskiverto kadutallaja.

Vierailija
15/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 75g pussi yksin on ihan maksimi. Riittää suolasenhimoon :)

Vierailija
16/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin en pysty.

Vierailija
17/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää mut nuorempana kyllä onnistui.

Voi syödä kyllä sipsipussin yksin, siis sillä tavalla, että syön sen parin päivän aikana. Mutta kerralla ei onnistu.

En pysty syömään karkkipussiakaan, yritän ylipäätään välttää karkkia, kun siitä tulee mulle melkein aina paha olo. Jos syön makeaa, niin yritän muistaa valita suklaan tai jäätelön.

Vierailija
18/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kun harvoin enää tollasia herkkuja ostellaan, niin ei onnistu. Ei edes miehen kanssa puoliksi, koska mies ei noista herkuista oikein välitä. Sen takia niitä harvoin meille ostellaankaan. Poika ostaa välillä jumbo-karkkipussin ja siitä syödään me vanhemmatkin ja vielä jää pahat karkit yli ja menevät lopulta roskiin. Hyvä näin, ei haittaa ollenkaan.

Vierailija
19/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä ei mutt juustonaksuja vois mennä vaikka pari pussillista jos suu kestäis...

Vierailija
20/29 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on iso sipsipussi, ihan perusiso, ei mikään jumbo, niin syödään illalla miehen kanssa siitä puoliksi. Sitten siitä yleensä jää, ja kyllä mulla menee pari päivää, että saan sen pussin kokonaan syötyä, aina vähitellen sieltä napsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi