Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suututtaa tuo ujous keskustelu!

Vierailija
29.03.2011 |

Itse ujona ihmisenä suututtaa ettei nykyään tänä erilaisuutta korostavana aikana hyväksytä kaikenlaisia ihmisiä. Pitää hyväksyä eriväriset niin miksei sitten niitä ujoja myös ja myös ne jatkuvasti pälättävät pitää hyväksyä. Eikö kaikilla ihmisillä ole sama ihmisarvo. Ei ole toisia huonompia tai hyvempiä ihonvärejä tai temperamenttejä. Itsekin hyväksyn ne suulaat lapset jotka pälättävät joka hetki ja vaativat huomiota. Olen silti heille ystävällinen ja suvaitsevainen enkä tee eroa ujon tai suulaan välillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa minustakin.

Vierailija
2/2 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ujona ihmisenä suututtaa ettei nykyään tänä erilaisuutta korostavana aikana hyväksytä kaikenlaisia ihmisiä. Pitää hyväksyä eriväriset niin miksei sitten niitä ujoja myös ja myös ne jatkuvasti pälättävät pitää hyväksyä. Eikö kaikilla ihmisillä ole sama ihmisarvo. Ei ole toisia huonompia tai hyvempiä ihonvärejä tai temperamenttejä. Itsekin hyväksyn ne suulaat lapset jotka pälättävät joka hetki ja vaativat huomiota. Olen silti heille ystävällinen ja suvaitsevainen enkä tee eroa ujon tai suulaan välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla