Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus on ongelma lähipiirilleni, itse en koe masennusta ongelmana.

Vierailija
29.03.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska semmoinen se on. Ongelma, josta pitäisi yrittää parantua. Olen itse sairastanut keskivaikean masennuksen, joten tiedän, mistä puhun.

Suoraan sanottuna mun on kyllä vaikea kuvitella, että joku ei koe ongelmaksi jatkuvaa ahdistusta, itsetuhoisia ajatuksia ja huonommuuden tunnetta. Ehket sairasta masennusta lainkaan?

Vierailija
2/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän masennusdiagnoosiani hyväksi että saan luisteltua kaikesta vastuusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti vain helvetin laiska, mutta käytän masennusdiagnoosiani hyväksi että saan luisteltua kaikesta vastuusta.

Psykomamman matinea taas alkamassa.

Vierailija
4/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ole ahdistunut, itsetuhoinen enkä koe huonommuuden tunteita, päinvastoin koen olevani muita parempi.

Ja helvetin laiska, kaikki muiden laatimat aikataulut ja "velvoitteet" ahdistavat ja luikertelen niistä pois sanomalla että masentaa.

Vierailija
5/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain puoli vuotta lisää saikkuakin kun kävin esittämässä flegmaattista ja hidasta lekurin tuolissa.

Enhän minä ala väittämään vastaan jos lekuri kerran sanoo minun olevan masentunut.

Vierailija
6/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokous on läpihuutojuttu, kestää 20 min, saan palkaksi voileipäkahvit ja tililleni 80€. Helppoa rahaa, pitää hakea pois.

Vierailija
7/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin muu diagnoosi on tarpeen jos täytyy esittää psykologille jotain. Masennus on vain diagnoosi jota mt-toimistossa rakastetaan koska silloin on hoitona mielialalääkkeet ja seuraava asiakas, kiitos!

Vierailija
8/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos alkoholisti ei koe sairauttaan ongelmana, niin se ei voi olla siis mikään ongelma, eikä se juominenkaan ole sairautta....

Mitä te tyypit oikein ajattelette? Masennus on sairaus ja aiheuttaa lähipiirissä paljon ongelmia olipa potilaalla itsellään sairaudentuntoa tai ei.

Vierailija
9/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan teidän takianne. Jos haluan parantua teen sen vain itseni takia, muttei ole ajankohtaista, koska en kärsi siitä että olen masentunut.

Nautin laiskottelusta ja helposta elämästä.

Vierailija
10/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi lähipiirilleni, en aio parantua, en ainakaan teidän takianne. Jos haluan parantua teen sen vain itseni takia, muttei ole ajankohtaista, koska en kärsi siitä että olen masentunut.

Nautin laiskottelusta ja helposta elämästä.

Ihan kauheeta! No, onneksi kuitenkin käytit tätä palstaa tiedottamiseen, enhän minäkään olisi koskaan muuten saanut tietää, ettet aio parantua.

Voimahali nyt kuitenkin!

Terv. Lähipiiri

Vierailija
11/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämättä minulta yhtään mitään mikä vaatii sohvalta nousemista, aikaisin heräämistä, työntekoa tai ylipäänsä osallistumista.

Nyt kun olette tietoisia, voitte rauhassa antaa minun nukkua pitkään, ette odota että siivoan luonanne vaikka olenkin päivät kotona ja kakarat hoidossa, ettekä odota että tekisin mitään mikä ei sillä hetkellä minua huvita.

Että tiedoksi vaan

Vierailija
12/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tyypit oikein ajattelette? Masennus on sairaus ja aiheuttaa lähipiirissä paljon ongelmia olipa potilaalla itsellään sairaudentuntoa tai ei.

olisi _täysin_ sairaudentunnoton. Ehkä sitten jos tämä väite että "nauttii" elämästään on tarkoitettu vain ärsyttämään mammoja.

Vierailija
13/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska p*ska nauttii laiskottelustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän