Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko näin?

Vierailija
29.03.2011 |

60-vuotias nainen jolla ylipainoa reilut 10kg. Vaihtaa kermajuuston, leikkeleet, metwurstin, jugurtit ja vastaavat tuotteet kevytversioihin. Rasvaton maito ruokajuomana. Päivittäin perunaa ainakin kerran päivässä. Satunnaisesti riisiä tai makaronia. Ruoka tyypillistä 40-luvulla syntyneen kotiruokaa. Päivittäin leipää ainakin 6 viipaletta, kaurapuuroa aamuisin. Runsaasti hedelmiä ja marjoja päivittäin. Ei makeisia tai suklaata ollenkaan. Päivittäin pullaa tai kahvikakkua ja pikkuleipiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ainakin

ja paljon vettä ja liikuntaa

Vierailija
2/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hiilarimössöllä ja olemattomilla rasvoilla.

Miksi pupeltaa pullaa? Miksei söisi ihan reilusti normaaleita maitotuotteita niiden sijaan? Ei rasvattomuus tee autuaaksi, jos samalla lapioi toisella kädellä sokeria kitusiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä.

Vierailija
4/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pullaa (vehnätuotteita). Jos syöt tavallista ns kotiruokaa mihin kuuluu kastiketta joka pv niin ku mun vanhemmat niin sekin pois. Kävelyä päivittäin. Pääasiallisesti näin, muuten ok.

Vierailija
5/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa muori harrastaa lähinnä hyötyliikuntana eli pihatyöt, kasvimaan hoito ja satunnainen kävelylenkki.

Vierailija
6/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikaa hedelmiä (niissäkin on sokeria). Säännölliset ruokailuajat tärketä.

Vierailija
7/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheasti leipää ja perunoita! kummatkin ihan turhia. syö puuroa, kaurapuuroa.

Vierailija
8/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin, jos se on ruisleipää), mutta pullaa tai vastaavaa kannattaa syödä vain kerran viikossa. Rasvattomien maitotuotteiden sijaan kannattaa syödä normaaleja. Meetwurstia ei kannata syödä juuri ollenkaan (pari viipaletta viikossa on ok), mutta vähärasvaiset kinkkuleikkeleet ovat ok. Maustetut jogurtit kannattaa jättää kokonaan pois. Sen sijaan maustamatonta (normaalirasvaista) voi hyvin syödä marjojen tai hedelmien kanssa.

Kermajuustoa voi hyvin syödä, mutta kannattaa rajoittaa 2-3 viipaleeseen päivässä.

Hyötyliikunnan lisäksi kannattaa ottaa mukaan kävelylenkkejä useamman kerran viikossa.

Näin minä olen onnistunut laihtumaan.

Vierailija
9/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 leipäpalaa päivässä on todellakin liikaa!!

Vierailija
10/16 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, jos mä söisin tuolla tavalla niin olisin varmaan 100 kiloinen! 6 leipäpalaa päivässä on todellakin liikaa!!

Minä olen aivan onnistuuneesti laihduttanut niin, että olen joka ainoa päivä syönyt 6 leipäpalaa (Vaasan ruispaloja tai vastaavasti). Sen lisäksi olen joka päivä syönyt kaksi kertaa päivässä joko perunaa (yleensä 2 kpl kerralla) tai riisiä (pienen kauhallisen). Tietenkin olen lisäksi syönyt paljon muutakin (lihaa, kalaa, kasviksia, hedelmiä, kaurapuuroa jne)

Sen sijaan olen vahtinut tiukasti sitä, että olen syönyt makeita herkkuja vain kerran viikossa (enkä silloinkaan mitään jättiannoksia) ja juustoa (kermajuustoa) vain 2-3 viipaletta päivässä.

10

Vierailija
11/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia kuinka paljon vuoden päästä?

Vierailija
12/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia kuinka paljon vuoden päästä?

Vierailija
13/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hiilarimössöllä ja olemattomilla rasvoilla.

Miksi pupeltaa pullaa? Miksei söisi ihan reilusti normaaleita maitotuotteita niiden sijaan? Ei rasvattomuus tee autuaaksi, jos samalla lapioi toisella kädellä sokeria kitusiinsa.

AP

Vierailija
14/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä edes ajatella ettei laihtuisi. Ihan yksinkertaista matematiikkaa.

Vierailija
15/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksit ja kahvikakut pois.

Pullan voisi pitää herkkuna, siinä ei ole yhtä paljon rasvaa eikä sokeria kuin kekseissä ja kuivakakuissa.

Vierailija
16/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin on syönyt myös karkkia ja suklaata ja paino pysynyt samassa 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi