Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos kesken päivän saa vatsataudin niin pitääkö mennä
29.03.2011 |
töistä suoraan lääkäriin hakemaan sairaslomatodistus?
Kommentit (4)
saa työterveyshoitajalta loppupäiväksi joko soittamalla tai käymällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä esimies voi saa itsekin saikkua joissain tilanteissa. Esim. itselläni tuli vatsatauti ja soitin esimiehelle ja minun ei onneksi tarvinnut lähteä lääkäriin vaan hän kirjoitti sen sairasloman.
Ihan työpaikasta riippumatta, työlain perusteella olet ollut töissä sen päivän, vaikka työssäoloaika olisi kestänyt vain minuutin.
Alue: Aihe vapaa
hakemaan sairaudesta aina lapun ja jossain saat olla 3pv. ihan omalla ilmoituksella pois.
Ikinä tosin en ole ymmärtänyt tuota, että mahataudissa pitää hakea saikkulappu ja sitten siellä ykäilet, paskot housuus ja sairastutat muita.