Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla tuli ihmettelyä lomanvietosta

Vierailija
29.03.2011 |

Kerroin (kun kysyttiin) että pääsiäinen menee Levillä, siitä kahden viikon päästä yhdistetty ranta+golfloma Kreetalla ja kesälomalla varmaan suunnataan myös reissuun. Kuulemma ei ole ihan normaalia tuollainen matkustelu (sanottakoon että edellinen reissu mulla oli toissa talvena Thaimaahan). Olin aivan äimistynyt kahvipöydässä enkä osannut oikein sanoa mitään. Mielestäni ihan normaalia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on keskimääräistä enemmän rahaa matkusteluun?

Vierailija
2/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mutta ei se mitään, nähdään Levillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ällistyin :) Ja tosiaan, tälläkin palstalla moni kertoo matkustavansa paljon ja minun viime vuoden matkailut oli yksi Tallinnan-reissu.

t.ap

Vierailija
4/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli teette ulkomaanmatkan toukokuun puolenvälin paikkeissa.

Onko teillä kouluikäisiä lapsia?

Vierailija
5/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että suurin osa oli sitä mieltä, että sä leuhkit reissuillasi!

Vierailija
6/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ällistyin :) Ja tosiaan, tälläkin palstalla moni kertoo matkustavansa paljon ja minun viime vuoden matkailut oli yksi Tallinnan-reissu. t.ap

Tämä oli taas niitä tyhmimpiä avauksia. Todellisuudessa tulit kertomaan kuinka paljon reissaatte ja leuhkimaan sillä. Jos olisit fiksu, niin ymmärtäisit, että ei kaikki matkusta niin paljoa ja se ei siis ole keskivertoa. Mutta ei voi kaikkea näköjään tajuta =)

Vierailija
7/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ällistyin :) Ja tosiaan, tälläkin palstalla moni kertoo matkustavansa paljon ja minun viime vuoden matkailut oli yksi Tallinnan-reissu. t.ap

Tämä oli taas niitä tyhmimpiä avauksia. Todellisuudessa tulit kertomaan kuinka paljon reissaatte ja leuhkimaan sillä. Jos olisit fiksu, niin ymmärtäisit, että ei kaikki matkusta niin paljoa ja se ei siis ole keskivertoa. Mutta ei voi kaikkea näköjään tajuta =)

en ole pariin vuoteen käynyt tasan missään. Ja silti ällistellään, kun nyt aion reissata. Miten näitä asioita voikin tulkita näin eri tavalla?

T.ap

Vierailija
8/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailette selvästi normaalia enemmän. Ihan selvää, etä se voi ihmetyttää.

Vierailija
9/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovislimakeskusteluissa

Vierailija
10/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon enemmän kuin tavikset

Vierailija
11/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin (kun kysyttiin) että pääsiäinen menee Levillä, siitä kahden viikon päästä yhdistetty ranta+golfloma Kreetalla ja kesälomalla varmaan suunnataan myös reissuun. Kuulemma ei ole ihan normaalia tuollainen matkustelu (sanottakoon että edellinen reissu mulla oli toissa talvena Thaimaahan). Olin aivan äimistynyt kahvipöydässä enkä osannut oikein sanoa mitään. Mielestäni ihan normaalia.

Minä olisin vastannut, että ajattelimme hiukan urheilla lomalla, josko vaikka suksien päälle tohtisi nousta. Toivottavasti on aurinkoiset kelit. En ikinä kerro matkailusta tai leuhottele, mitä tehnyt lomalla. Vastaan ympäripyöreästi, jotta kenelläkään ei tulisi vaivautunut olo enkä halua panna näyteikkunaan kaikkea mitä omistan tai että on rahaa tehdä matkoja. Oltiin viimeksi lomalla kiertelässä Eurooppaa ja kun joku kysyi, mitä teit lomalla, vastasin vaan, että kävin ostamassa hiukan kesävaatteita, otin aurinkoa ja nautiskelin jäätelöstä.

Vierailija
12/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastannut, että ajattelimme hiukan urheilla lomalla, josko vaikka suksien päälle tohtisi nousta. Toivottavasti on aurinkoiset kelit. En ikinä kerro matkailusta tai leuhottele, mitä tehnyt lomalla. Vastaan ympäripyöreästi, jotta kenelläkään ei tulisi vaivautunut olo enkä halua panna näyteikkunaan kaikkea mitä omistan tai että on rahaa tehdä matkoja. Oltiin viimeksi lomalla kiertelässä Eurooppaa ja kun joku kysyi, mitä teit lomalla, vastasin vaan, että kävin ostamassa hiukan kesävaatteita, otin aurinkoa ja nautiskelin jäätelöstä.

mitä harrastan. Pah, antaa olla koko jutun

Vierailija
13/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kaikki vastaajat ovat naisia,kuten luultavasti myös työpaikalla keskustelleet.

Vierailija
14/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kaikki vastaajat ovat naisia,kuten luultavasti myös työpaikalla keskustelleet.

t.ap

Vierailija
15/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jo kertonut että ei ole normaalia tuollainen. Oletko hidas vaan etkö vaan tajua?

Vierailija
16/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pariin vuoteen käynyt tasan missään. Ja silti ällistellään, kun nyt aion reissata. Miten näitä asioita voikin tulkita näin eri tavalla? T.ap

Vierailija
17/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ketä ei. Mäkin lomailen ja reissaan vissiin "selvästi normaalia enemmän" mutta ei mun työkavereista kukaan ole sitä mulle itselleni ainakaan tullut ihmettelemään.

Vierailija
18/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ketä ei. Mäkin lomailen ja reissaan vissiin "selvästi normaalia enemmän" mutta ei mun työkavereista kukaan ole sitä mulle itselleni ainakaan tullut ihmettelemään.

Riippuu myös paljon tavasta, jolla asioistaan kertoo.

Vierailija
19/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me matkustettiin viime syksynä Italiaan ekaa kertaa 7 vuoteen. Nyt tekisi taas mieli lähteä, mutta on pulaa, rahasta ja sopivasta ajasta - aina se on pois jostain muusta. Esim. mökille ei sitten keretä, ja siellä pitäisi maalata ja kotona vähän rempata, ja sen rahan voisi käyttää muuhunkin... Saas nähdä, jätetäänkö taas väliin.

Kaverini matkustaa perheensä kanssa juuri tuon kolme kertaa vuodessa, ja heille se varmaan on normaalia. Mulla on myös työkavereita, jotka tekevät pari reissua vuodessa. Silti en pidä sitä normaalina. Koen tietysti itseni normaalina niin kuin ilmeisesti sinäkin itsesi. En silti hämmästelisi, jos joku noista työkavereistani kauhistelisi, miksi emme matkusta. Sehän on hänelle normaalia se matkustaminen...

Vierailija
20/22 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten on kenenkin mielestä paljon... Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja jos on varaa ja aikaa (siis lomaa töistä), niin miksi ei voi viettää lomaansa ulkomailla? Ei kaikilla ole omaa mökkiäkään, jolla viettää kesälomaansa. Vuokramökki suomessa on monesti kalliimpi vaihtoehto kuin ulkomaanmatka, toki halvan leirintämökin saa halvemmalla, ei tarvitse hintatietoja kaivaa mistään.

Me lomailimme vain kotimaassa viime vuonna ja sitä edellisenäkin, sitä ennen taisi olla pari ulkomaanlomaa/vuosi. Tälle vuodelle on yksi kotimaanloma varattuna ja ulkomaanmatkoja tehdään ainakin yksi, ehkä kaksikin, riippuu hieman hinnoista. Ihan normaalia vaihtelua mielestäni, ei mitään leuhkimista ja leveilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi