Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Jylhän mies: Jos Tiina lihoo, se on petos!

Vierailija
29.03.2011 |

Just. Kauneusyrittäjä Tiina Jylhällä ei ole lupaa lihoa eikä rupsahtaa. Jos näin tapahtuu, on se aviomiehen mukaan petos.

"Jos Tiina lihoo naimisiinmenopainostaan ja rupsahtaa, se on petos", Tapani "Tape" Valtonen toteaa ilme peruslukemilla.

"Jos hän lihoo yli viisi kiloa, se on törkeä petos".

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011032913452443_vi.shtml

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän Tiina J. on alunperin edes näyttänyt?

Muistaakohan kukaan? Missä vaiheessa tämä itsensä parantelu on alkanut? Varmaan jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
2/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mieheni on luvannut rakastaa minua ryppyineni päivineen, sellaisena kun olen ja sellaisena kun olen tulossa olemaan.

Tämä ei luonnollisestikaan tarkoita sitä, että antaisin itseni repsahtaa oman terveyteni kustannuksella ja lakkaisin vaikkapa välittämättä omasta hyvinvoinnistani. Toki omasta terveydestä kannattaa pitää (pystyessään) hyvää huolta, mutta itsensä loputon muovaaminen veitsen ja erilaisten tököttien avulla alkaa pahimmassa tapauksessa menemään jo sairauden puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättivelatkin toki ulosotossa, kun kaikki liiekenevä - oma ja lainattu - laitetaan kehon "parannukseen". Kun noita lähikuvia kasvoista katsoo, miettii todella olikohan kaikki sen arvoista... <a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/IL%20Tiina%20Jylhällä%20on%20jättivela…" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/IL%20Tiina%20Jylhällä%20on%20jättivela…">http://www.iltasanomat.fi/viihde/IL%20Tiina%20Jylhällä%20on%20jättivela…;

Millä tätä glamuur-elämää oikein rahoitetaan, jos on monen sadan tonnin velat niskassa?

Vierailija
4/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syyllistynyt oikeaan super-petokseen!!!! Olen jojotellut painoni kanssa viimeiset 15v.! Mutta olen varmaan saanut armahduksenkin aina kun paino jojonnut alas!

Mutta entäs miehet; onko se petos, jos siitä ahkerasti, huumorintajuisesta, kotitöihin osallistuvasta raamikkaasta adoniksesta tuleekin yksinkertaisesti itsekeskeinen, löysä sohvaperuna?

Vierailija
5/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg? Tai sen 5?

Vierailija
6/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se petos naista itseään kohtaan.

Vierailija
7/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg? Tai sen 5?

20 kg? Tai sen 5?

jos laiha muutenkin tai rinnat katoaa.

Vierailija
8/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi keskittyä ihan oman itsensä kehittämiseen, etenkin älyllinen puoli tuntuisi sitä kovasti tarvitsevan.

Vierailija
9/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienirintaisen, normaalit huulet omaavan naisen kanssa ja sitten yhtäkkiä kuppikoko kasvaa monella desillä ja huulet turpoaa jne.??

Onko se petos naista kohtaan että vanhuus se sille miehellekkin tulee, ei ole ihan samannäköinen 20 kuin 60? Naurettavaa!

Vierailija
10/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon siis pettäny miestäni tosi törkeästi. Jos en olisi tätä lukenut niin en olisi sitä itsekään tajunnut! Asiaa ehkä lieventää se tieto, että myös mieheni on lipsahdellut, vatsansa on kyllä huomattavasti kookkaampi kuin kuusi vuotta sitten alttarille astahdellessa.

Mä olen 10 kiloa painavampi kuin luvatessani rakkautta ja uskollisuutta.

Sillä ei toki ole mitään merkitystä että näytän nyt paremmalta kuin koskaan. Olisi pitänyt pysytellä sinä hiirulaisena mitä olin. Näin ollen miehelläni ei minua kohtaan ole mitään velvollisuuksia.

Mitenhän tuota avioliittoa saisi muokattua niin, että oltaisiin naimisissa juuri sen ajan kun näyttää oikein hyvältä, stailattu vimpan päälle ja sitten kelpaa katsella.

Sen vartin päästä kun näyttää taas repsahtaneelta ja on muutenkin paska, voi sitten mennä kaappiin piiloon ;D

Sääliksi käy tuota Tiinaakin, voiko tuossa tilanteessa elämä enää muuta ollakaan kun ulkonäön vatvomista? Ei enää näe että elämässä on pajon muutakin ihanaa. Jopa rumilla läskeillä, olen joskus nähnyt sellaisen ihan nauravan!

Vierailija
11/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea arvomaailma. Tiina Jylhä on pahemman luokan kuminaama, naisella ei ole luonnollista osaa kehossaan kai missään. Kaikki ruumiin osat on polvinahkoista lähtien kiristetty ja viritetty. Nyt selvisi, mikä Tiinaa on ainakin osittain näiden vuosien aikana ajanut näitä muutoksia tekemään....

Eikö petos enemmänkin ole se, että nainen on jo naimisiinmennessään parannellut itsensä epäaidoksi?? Antaa ikään kuin ymmärtää, että geenit olisivat ulkonäöllisesti otolliset, mutta todellisuus paljastuu sitten lasten synnyttyä, kun aletaan perhepiirissä miettiä, keneltä lapsiparka on perinyt ruman perunanenänsä ja roikkuvat silmäluomet kun "äitikin on niin luonnonkaunis"...

Enemmänhän se on petos, että peittelee omia biologisia piirteitään, kuin että vanhenee luonnollisesti, biologian määräämässä aikataulussa...

Vierailija
12/12 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättivelatkin toki ulosotossa, kun kaikki liiekenevä - oma ja lainattu - laitetaan kehon "parannukseen". Kun noita lähikuvia kasvoista katsoo, miettii todella olikohan kaikki sen arvoista...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/IL%20Tiina%20Jylhällä%20on%20jättivela…