Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Keskituloiset maksavat Suomessa eniten veroja yht
28.03.2011 |
ja ylläpitävät hyvinvointivaltiota
- muistakaa se äänestäjät!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kuin keskituloisia.
Vaikka hyvätuloisia verotetaankin korkealla prosentilla, ei siitä kauheita kerry ihan siksi, kun heitä on niin vähän, muutama tuhat. Oikeastaan kansantalouden kannalta olisi paras päästää hyvätuloiset veroista kokonaan, koska se kannustaisi yrittämään enemmän ja se hyödyttäisi yhteiskuntaa monella tavoin.