Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voi laihtua nutriletilla viikossa?

Vierailija
28.03.2011 |

ja jaksaako tuollaisia viikkoa syödä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laihduin kahdessa viikossa 5kg, normaalipainossa nutrasin

Vierailija
2/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kokeilla, miten voikin olla niin vaikeaa karistaa 5 kg..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiologisesti on mahdotonta karistaa laskia enempaa kuin noin 500g viikossa. Se mika nutraamalla lahtee, on lahinna nesteita..

Olen muutamia kertoja kayttanyt nutriletia mahtuakseni johonkin tiettyyn asuun tiettya tilaisuutta varten, mutta pysyvaksi laihdutuskeinoksi siita ei ole. Paino kun pyrkii kuurin jalkeen nousemaan nopeasti lahtotasolle (tai mieluiten vahan ylikin - se on elimiston keino varautua seuraavaan "kriisiin"). Eli jos sen 5 kg pystyt nutraamalla pudottamaan, siita se TODELLINEN tyo vasta alkaakin kun pitaa yrittaa normaalilla ruokavaliolla pitamaan paino kurissa..

Vierailija
4/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon laihtuu, kun kilot tulevat takaisin, kun lopetat nutriletit.

Vierailija
5/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon laihtuu, kun kilot tulevat takaisin, kun lopetat nutriletit.

nutraamalla laihtuu ihan oikeasti, se ei ole pelkkää nestettä mikä lähtee. Kyllä ne on ihan oikeita kiloja -ja läskejä- jotka lähtee. Siihenhän nutraus just perustuukin, se ei ole mikään ihmedieetti, vaan lääkärienkin suosittelema laihdutuskeino. Tottakai kilot tulee takaisin, jos nutrauksen jälkeen palaa takaisin niihin elämäntapoihin mitkä ne kilot on tuonut, mutta niin se on jokaisessa laihdutusmuodossa. Ihan samalla tavalla ne kilot nutrauksen jälkeen pois pysyy kuin missä tahansa laihdutuksessa, jos vaan muuttaa elämäntavat terveelliseksi. Itse nutrasin 10kg pois, eikä kiloakaan ole tullut takaisin. Aikaa tästä jo vuosi.

Vierailija
6/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut kaksi kertaa elämäni aikana. Toisella kertaa lähti 11 kg/ 6 vkoa ja toisella kertaa 16 kg/ 9 viikkoa eikä tullut takaisin.

En oikeastaan laske edes nutraamiseksi mitään viikon starttipaketin vetoa. Se voi olla alku muulle laihdutukselle, mutta ketoosiin kun pääsee voi vetää nutreja vaikka kuinka kauan ja voi hyvin.

Vierailija
8/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutraamalla. Kyllä oikeasti ahdisti. etenkin kun tiesin, että nestettä lähtee, mutta ei pitään hurjia lukuja.

Eilen aloitin uuden 5pv kuurin. Ekan päivän jälkeen paino oli noussut 0,3kg.

Onkohan mun kropassa jotain vikkaa? olen kuitenkin reilusti ylipainoinen. Ekalla kerralla paino 80,4kg. Tokalla kertaa 76,9kg aloituspaino.

Vierailija
9/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutraamalla. Kyllä oikeasti ahdisti. etenkin kun tiesin, että nestettä lähtee, mutta ei pitään hurjia lukuja.

Eilen aloitin uuden 5pv kuurin. Ekan päivän jälkeen paino oli noussut 0,3kg.

Onkohan mun kropassa jotain vikkaa? olen kuitenkin reilusti ylipainoinen. Ekalla kerralla paino 80,4kg. Tokalla kertaa 76,9kg aloituspaino.

Vierailija
10/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään siihen lisäksi? Ja se pari litraa vettä vähintään? Jos haluaa laihtua kunnolla niin mä kyllä suosittelen ihan niitä pelkkiä pirtelöitä, en tuota starttipakettia.

Vierailija
11/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti olin pelkillä jauheilla. 3 pirtelöä ja 2 lämmintä keittoa päivässä ja paljon nestettä.

Vierailija
12/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa nutrauksen ennen menkkoja tai oviksen aikaan, jolloin kerääntyy nesteitä ja paino nousee.

Tiedän, koska nutrasin pitkään ja noin kävi kaksi kertaa kuussa tilapäisesti, mutta sitten paino laskikin turvotuksen lähdettyä yhtäkkiä jopa kilon.

Vierailija
13/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten lähtikin kerralla kunnolla. 5pv on kyllä tosi lyhyt aika nutrata, ei siinä oikein vielä tuloksia ehdi tulla kunnolla. Sittenhän se laihdutus vasta pääsee käyntiin!

Vierailija
14/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin nutraamalla kolme vuotta sitten 20 kg ja siihen päälle vielä osanutraamalla 14 kg samalla kun opettelin uudet ruokailutottumukset. Paino on pysynyt hyvin poissa mutta kun aloitin uuden lääkityksen paino nousi nopeasti neljä kiloa. Nyt nutraan nuo kilot pois - kaksi jo lähtenyt. En tiedä miten valtavan ylipainon pudottaminen ja uusien elintapojen opettelu olisi sujunut ilman Nutrilettia.

Vierailija
15/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mitään siihen lisäksi? Ja se pari litraa vettä vähintään? Jos haluaa laihtua kunnolla niin mä kyllä suosittelen ihan niitä pelkkiä pirtelöitä, en tuota starttipakettia.

Mun mun mies on nutrannut varmaan 100kiloa - eka viikko pää särkee ja on nälkä mutta sitten keho tottuu ja kunhan pysyy pois keittiöstä niin nutraus on (kuulemma) helppoa - mutta ylläriylläri, aina kun on lopettanut nutriletin niin vuoden sisään on suurin osa painosta palannut (ihan samalla tavalla kuin alunperinkin - syömällä ja juomalla). Eli olennaisinta olisi kyllä se ’paluu ruokailijaksi’- vaihe ja miten pitää siinä se itsekuri.

Itse olen osanutraillut (aamulla Nutri ja töissä kevyt lounas, iltapäivällä Nutri ja illalla ’jotain kevyttä suolaista ruokaa’ ja olen kyllä aika hyvin saanut kilot pidettyä pois - nyt tosin on taas uusi koitos kun viime talven stressi ja vaihdevuodet tekivät tuhojansa, ja kesällä annoin sitten vain iltariennoille periksi 😕.

Meillä käytetään vain ja ainoastaan suklaa-nutria (muut maut ovat esanssisia ja äl-löt-tä-vi-ä. ) suklaata saa Tokmannilta 25pss muistaakseni 19,95 , joten siinä säästää pitkän pennin noihin muissa kaupoissa 16,95/15kpl myytäviin verrattuna.

Vierailija
16/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mun mies on nutrannut varmaan 100kiloa - eka viikko pää särkee ja on nälkä mutta sitten keho tottuu ja kunhan pysyy pois keittiöstä niin nutraus on (kuulemma) helppoa - mutta ylläriylläri, aina kun on lopettanut nutriletin niin vuoden sisään on suurin osa painosta palannut (ihan samalla tavalla kuin alunperinkin - syömällä ja juomalla). Eli olennaisinta olisi kyllä se ’paluu ruokailijaksi’- vaihe ja miten pitää siinä se itsekuri.

Itse olen osanutraillut (aamulla Nutri ja töissä kevyt lounas, iltapäivällä Nutri ja illalla ’jotain kevyttä suolaista ruokaa’ ja olen kyllä aika hyvin saanut kilot pidettyä pois - nyt tosin on taas uusi koitos kun viime talven stressi ja vaihdevuodet tekivät tuhojansa, ja kesällä annoin sitten vain iltariennoille periksi 😕.

Meillä käytetään vain ja ainoastaan suklaa-nutria (muut maut ovat esanssisia ja äl-löt-tä-vi-ä. ) suklaata saa Tokmannilta 25pss muistaakseni 19,95 , joten siinä säästää pitkän pennin noihin muissa kaupoissa 16,95/15kpl myytäviin verrattuna.

Kuinka iso sun mies oikein on ollut jos 100kg laihuttanu

Vierailija
17/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko siitä eniten laihtuu. Laihdut myös ihan tavallisella ruoalla kun syöt vain vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
18/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori 😂, olinpa epäselvä. nyt se on varmaan joku 95kg mutta tuo nutrailu on ollut hänelle vähän sellainen syysharrastus...painavimmillaan hän oli joku 115kg ja siitä sitten sahaillut edestakasin niin että yhteensä varmaan jo kituuttanut sen sata kiloa...

Vierailija
19/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kg lähti 8 viikossa. Pussikuurilla olin, ei muuta. Riitti että kerran söi lounaan kuurin jälkeen ja siinä oli paino tullut takaisin. Eli pelkkää nestettä oli lähtenyt. 

Vierailija
20/25 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon sitä on varaa nutrailla kun lihoo aina välissä takaisin. Minä esim. olen aloittanut nutrauksen ekan kerran 110-kiloisena, olen nutrannut yhteensä yli 60 kg, ja painan nyt 130 kg. Mahtavaa tämä laihdutusmatematiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän