Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annettavaa sinulla on parisuhteelle?

Vierailija
28.03.2011 |

Mä olen ollut jo vuosia yksinhuoltajana ja yhdellä toisella keskustelupalstalla tuli juttua mitä nyt naiset yleensä mieheltä vaatii jne. ja kerroin aika korkeista tavoitteista (no, korkeita ja korkeita mutta mukiinmenevän näköinen täytyy olla, liian komeaa en edes huolisi, ei väliä missä on töissä, rahallakaan ei väliä mutta minä en rupea ketään elättämään, juodakin saa kunhan ei liikaa, polttaminen ok, huumeet ei, mielellään joskus ollut parisuhteessa että on joskus kelvannut jollekulle, niin kuin minäkin).

No, eikös siihen joku peräkammarinpoika ängennyt kyselemään mitä annettavaa mulla on, kun noin kauhean listan olen miesvaatimuksista laatinut. No, onko noi kamalia vaateita?

Jäin kyllä miettimään että niin, no mitäs annettavaa mulla sitten olis... Tässä vuosien aikana kun olen oppinut ihan itseksenikin viihtymään, pillu jää varmaan sitten ainoaksi ;) Toki voisin runoilla kaikenmaailman kliseitä huumorintajusta selänpesutaitoihin, mutta arkihan sitten sen näyttää miten kolahtaa, vai?

Eli: mitä te teette yhdessä miestenne kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin oman arvioni mukaan olen

- ihan kivannäköinen (en huikea kaunotar mutten koirakaan)

- skarppi, hauska ja ulospäinsuuntautunut

- korkeakoulutettu ja hyvässä työssä (ei niin että miehiä kiinnostaisi naisten työpaikat, mutta enpähän ole sitä elättäjää vailla)

Mielestäni ap:n vaatimuslista oli hyvin kohtuullinen.

Vierailija
2/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä miestä saa varmaan etsiä hamaan loppuun asti, mutta itse olen oman toisen puoliskoni löytänyt ja vikoineen kaikkineen se on silti parasta mitä elämällä on ollut mulle ikinä antaa.

Ja mitä mulla on antaa parisuhteelle... ihan ensiksi tulee mieleen rakkaus. Rakastan miestä niin hyvinä kuin pahoinakin aikoina ja niitä pahoja aikoja on kyllä ollutkin. Nyt mulla on mies joka esim. arvostaa sitä että pukeudun aina viimeisen päälle, tuen sitä kaikessa mitä se tekee, vaikkei ne aina minun mielestäni järkeviä juttuja olekaan, puuhastelen sen kanssa autojen kimpussa, katsellaan leffoja jne.jne. Ihan arkisia juttuja, mutta kaikki natsaa yhteen.

Ne asiat mitkä edellisissä parisuhteissa on aiheuttanut riitaa ja sanomista, on nyt kohdillaan tässä suhteessa. Kaikki on osunut nappiin. Ehkä siksikin on helppo antaa itsestään enemmän ihan joka saralla, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä niin paljon kuin viitsii kysellä. Kumppanuutta, työkaveruutta, kodinhoitoa, ruokaa, hoidan yhteisiä lapsiamme.

Itsestäni voisin kyllä pitää parempaa huolta, se on totta!

Vierailija
4/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuon palstan miehistä on sitä mieltä että naisen tulisi huolia kuka tahansa mies joka heitä päin sattuu vilkaisemaan, ja miesten oma toive onkin sitten löytää 17-vuotias neitsyt, että ei nyt ihan tarjonta ja kysyntä kohtaa :D

ap

Vierailija
5/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuon palstan miehistä on sitä mieltä että naisen tulisi huolia kuka tahansa mies joka heitä päin sattuu vilkaisemaan, ja miesten oma toive onkin sitten löytää 17-vuotias neitsyt, että ei nyt ihan tarjonta ja kysyntä kohtaa :D

ap

Vierailija
6/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Laitan niin hyvää ruokaa, että mieheni kaveritkin ovat minuun lääpällään

- Ja ne, joita ei ruoka kiinnosta, ovat innostuneita remonttiakan taidoistani

- Olen aika peto virasto- ja raha-asioissa, joten hoidan tarvittaessa veroilmoitukset, vakuutus- ja pankkiasiat, testamentit yms kuntoon

- Osaan sekä ostaa että myydä asuntoja ilman taloudellisia tappioita

- Matkaseurana olen miellyttävä, koska olen esittelykelpoinen ja kielitaitoinen enkä missään tilanteessa perässä vedettävä

- Taloudenhoitajan taitoni hipovat täydellisyttä, pitäen sisällään myös siivoojan työnjohdon.

- Vanhemmuudessakaan en ole täysin avuton - siitä minulla on lastenpsykiatrin kirjallinen lausunto

- Olen kiinnostunut monista asioista, joten kuuntelen ja keskustelen sujuvasti. Minun kanssani ei tarvitse syödä hiljaisuuden vallitessa, ellei välttämättä halua

- Lisäksi olen muodollisesti pätevä.

Vierailija
7/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitan noista sinun vaatimuksista miehelle, niin olen mielestäni ihan ok näköinen (vaikkakin ylipainoinen), töissä (tosin en pidä työstäni), en polta enkä juuri juo (saati käytä huumeita), olen pitkässä parisuhteessa (tosin tämä on ainut suhteeni). Mutta mitäs annettavaa mulla nyt on, paitsi hyvää, huumonrintajuista seuraa, kodinhoitoon osallistumista, yhteisistä lapsista huolehtimista? Ja joo, sitä pilluakin on tarjolla, useammin kuin mies jaksaisi edes.

Seksin, kotitöiden ja yhteisten ystävien lisäksi meillä ei kyllä ole yhteistä tekemistä miehen kanssa. Joskus tuo minun mieliksi hieroo hartioita ja minä sen mieliksi pelaan jotain lautapeliä. Mutta molemmille mieluista yhteistä tekemistä on aika vähän.

Vierailija
8/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinä ja huonoina aikoina, arvostusta siitä mitä toinen tekee minun, perheen ja kodin eteen. Hyvää seksiä jota ei koskaan käytetä kiristyksen välineenä. Lisäksi olen ikäisekseni hyvin säilynyt ja pidän itsestäni huolta - jos nyt ulkoisilla seikoilla on merkitystä.

Mun mielestä ap:n "vaatimukset" oli hyvin kohtuulliset, eri asia jos pitäisi olla komea, johtotehtävissä, varakas ja akateeminen tms... turhaa kruusausta mikä ei kerro ihmisestä itsestään mitään.