Kävin luomenpoistossa ja olen suunniltani pelosta tulosta odotellessa
Kirjoitin aiemmin että olen menossa toimenpiteeseen.Perjantaina kävin enkä sen jälkeen ole muuta kuin paniikissa ollut.Asia on koko ajan mielessä,en pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen että luomessa olisi melanooma.Odotan vain puhelinsoittoa.
Lääkäri sanoi että 99,9% varmuudella on hyvälaatuinen eikä tarvi olla huolissaan.hieman huvittuneena oli huolestani.
Se oli ihonvärinen koholuomi,joka ollut ainakin 10v.paikoillaan ja 3 vkoa sitten se kasvoi hieman.
Nyt poiston jälkeen mulla on särkenyt päätä n.10cm poistetun luomen paikasta,luomi oli siis niskassa.Olen ihan vakuuttunut että päänsärky liittyy poistettuun luomeen.Tuo päänsärky on aivan outoa,sijaitsee korvan takana,josta ei koskaan ole särkenyt.Voivatko tikit säteillä päänsärkynä?Haava on hiukan arka.
En voi puhua kellekkään,mies sanoo huoleni olevan turhaa ja hermostuu kun jankutan asiasta,
mutta kun en pysty ajattelemaan mitään muuta!Meillä on 3 pientä lasta ja pelkään että jäävät ilman äitiä.olen niin suunniltani pelosta etten tiedä miten selviä siihen,kun lääkäri soittaa tulokset 11 päivän päästä-ellei siis huonot uutiset tule jo aiemmin.
Luin tietysti useita tarinoita joissa sanottiin samaa että lääkäri sanonut luomen olleen vaaraton ja sitten patologi todennutkin melanoomaksi.
Kommentit (22)
Isäni kuoli melanoomaan toukokuussa, ensin sairasti kolme vuotta leikkauksen jälkeen ilman mitään, sitten viimeisenä vuotena tauti levisi yhtäkkiä keuhkoihin, maksaan, sekä viimeisenä kuukautena aivoihin. Se oli ehtinyt metastasoida imusolmukkeisiin jo ensimmäisen leikkauksen aikaan, mutta ei pitänyt olla ongelmallista. Useita epilepsiakohtauksia, joista toisella meinasi halvaantua ja viimeinen koitui kohtaloksi (kohtaus jylläsi aivoissa ja kuoli lopulta keuhkokuumeeseen). Viimeisenä kuukautena toivoin joka hetki, että isä pääsisi jo pois. Oli vain 50-vuotias. Jäi monet häät ja lakkiaiset näkemättä liian aikaisin.
Äh mitä helvettiä - tämähän oli KOLME VUOTTA vanha ketju. Kiitti vitusti, 21!