Pulma; haluan vauvan mutta en halua seksiä
Eli perheessämme on jo kaksi lasta ja kolas kovasti toiveissa. En ole koskaan ollut mikään seksihirmu ja eka saikin alkunsa ihan eka yrittämällä. Toista lasta halutessamme olivat seksihaluni täysin kadonneet ja koin vauvapuuhat jotenkin "ajanhukaksi". Haluamme kovasti kolmatta lasta mutta ajatuskin seskistä ällöttää ja oksettaa. Ei tee mieli sitten ei yhtään. Mies tokia haluaa ja joskus pari kertaa vuodessa joudun suostumaan ihan toisen vuoksi ja yritän ajatella muita asioita. Missä ovat minun halut? Oli minulla niitä vielä nuorena. Olen jopa miettinyt että jos mies tuottaisi tuotteensa kortsuun ja sitten ruiskutan itseeni. Onko kokemusta?
Kommentit (24)
ja muut asiat ovat hyvin perheessämme. rakastan miestäni todella paljon mutta läheisyyttä tarjoan mieluummin muilla keinoin. en tiedä miks mua ei seksi kiinnosta, mies tietää mun oongelmasta ja toistaiseksi ainakin vielä sanoo pystyvänsä elämään mun kanssa. tiedostan kyllä, että se voi nostaa kytkintä asian takia, mutta meillä kuitenkin on nuo lapset ja ihana elämä. onko se seksi sitten oikeesti niin tärkeetä?
Jatkuva torjutuksi tuleminen syö miestä. Ja naista. Se on kamalaa.
onko se seksi sitten oikeesti niin tärkeetä?
onko se seksi sitten oikeesti niin tärkeetä?
eli jos kumpikaan ei halua, niin ei ongelmaa.
Oletko koskaan pohtinut miksei seksi kiinnosta sinua?
miljoonat kerrat miks se ei kiinnosta. nautin seksistä vielä ennen esikoista. sitä harrastettiin n.3xvko. esikon jälkeen piiitkä kuiva kausi koska jouduttiin hätäsektioon. ekakerta sektion jälkeen pelotti ihan v.....i!! yllätys yllätys, se ei enää tuntunutkaan oikeastaan miltään. en koe kiihottumista vaikka kuinka räpeltäs. kyllä siihen hommaan kuitenkin kykenin, koska toivoimme toista vauvaa. kakkosen jälkeen en halunnut seksiä ollenkaa. koen sen täysin turhaksi ja hyödyttömäksi. en saa mitään itselleni. haluamme kuitenkin yhdessä kolmannen lapsen...tuo vähän haastetta elämään ja mun ongelmaa.
eli lasten jälkeen seksihalut kadonneet. ja kakkonen syntyi siis alakautta
Menette yksityisklinikalle inseminaatioon!
Siksi yksityiselle, että julkiselta ei saa hoitoa ellei ole vuotta lasta yritetty. Ja se yrittäminen vaatisi vähintään seksiä joka kuukausi ovulaation aikoihin. Jos siihen ei pysty niin yksityisklinikalle vain.
miljoonat kerrat miks se ei kiinnosta. nautin seksistä vielä ennen esikoista. sitä harrastettiin n.3xvko. esikon jälkeen piiitkä kuiva kausi koska jouduttiin hätäsektioon. ekakerta sektion jälkeen pelotti ihan v.....i!! yllätys yllätys, se ei enää tuntunutkaan oikeastaan miltään. en koe kiihottumista vaikka kuinka räpeltäs. kyllä siihen hommaan kuitenkin kykenin, koska toivoimme toista vauvaa. kakkosen jälkeen en halunnut seksiä ollenkaa. koen sen täysin turhaksi ja hyödyttömäksi. en saa mitään itselleni. haluamme kuitenkin yhdessä kolmannen lapsen...tuo vähän haastetta elämään ja mun ongelmaa. eli lasten jälkeen seksihalut kadonneet. ja kakkonen syntyi siis alakautta
miljoonat kerrat miks se ei kiinnosta. nautin seksistä vielä ennen esikoista. sitä harrastettiin n.3xvko. esikon jälkeen piiitkä kuiva kausi koska jouduttiin hätäsektioon. ekakerta sektion jälkeen pelotti ihan v.....i!! yllätys yllätys, se ei enää tuntunutkaan oikeastaan miltään. en koe kiihottumista vaikka kuinka räpeltäs. kyllä siihen hommaan kuitenkin kykenin, koska toivoimme toista vauvaa. kakkosen jälkeen en halunnut seksiä ollenkaa. koen sen täysin turhaksi ja hyödyttömäksi. en saa mitään itselleni. haluamme kuitenkin yhdessä kolmannen lapsen...tuo vähän haastetta elämään ja mun ongelmaa. eli lasten jälkeen seksihalut kadonneet. ja kakkonen syntyi siis alakautta
Tää nyt menee vähän ohi aiheen, mut.. Kysyisin että miks pelkäsit seksiä sektion jälkeen??
Itse halusin seksiä n. vko sektion jälkeen, ei kyllä ollut hätäsektio. Mikä siinä pelotti??
Mä tiedän et jos oisin synnyttäny alakautta oisin varmasti ollu haluton harrastamaan seksiä, kun olisin pelänny että värkki on löysä/pilalla yms...
Mut itse aiheeseen; eikö kannattais mennä johonkin puhumaan ja selvittää mistä haluttomuus johtuu ja yrittää löytää ne halut uudestaan..? Tuskin kukaan mies (tai nainenkaan) jaksaa lopun elämäänsä tollasta ettei saa seksiä puolisoltaan ollenkaan..
Seksihalut ja vauvan alkuunsaaminen ei suinkaan ole sama juttu.
Jos haluat vauvan, ja mieskin haluaa, on tehtäväsi vain levittää jalkasi ja purra huuliasi. Ei siihen nautintoa tarvita.
Itse ajattelisin, että onglemanne on ihan muuta kuin seuraava vauva.
jolla ruiskaat nesteet sisään,
helppoa vai mitä?
mut en usko et kukaan mies oikeesti sua kestää puutteessa, eli en suosittele lapsen hankkimista olleskaa
mene psykiatrin pakeille, ja sit seksuaaliterapeutille hoitoon, ei ole normaalia tuo
vaan todennäköisesti hormonaalista. Siis se ettei halua seksiä. Kannattaisi tsekkauttaa hormonitasot jossain yksityisellä. Muuten kyllä ei suhteenne tule kestämään.
mutta menkää inseminsaatioon( ruiskusiemennys)
tai
koeputkihedelmöitykseen, kuten moni muukin
koska lapsettomuus johtuu ei todetusta lapsettomuudesta
Voi myös olla että olet aseksuaali, eli tunnet seksuaalista vetovoimaa vähän tai ei ollenkaan . Se on okei.
Hae apteekista sellainen muovinen lääkkeenannostelija ja mies ruuttaa kuppiin. Ovulaation aikaan, tunnistat sen varmasti jos olet ennenkin onnistunut kertalaakista raskautumaan.
Tiedoksesi ettei sinun tarvitse toimia kenenkään patjana ja masturbaatiovälineenä jos et halua, edes aviomiehesi.
Vierailija kirjoitti:
seksittömyyttä, ettet jää kolmen yh.ksi.
Toisaalta tässä tulee mieleen, että sulla ei ole miestä, ja mietit voitko huijata jonkun miehen isäksi tuolla keinolla.
Kenenkään sukusolujen varastaminen lapsitehtailuun ei ole ok ja sellaista ei pitäisi edes harkita.
Kannattaa kuitenkin miettiä asiaa myös siltä kannalta, että miksi haluaisit paritella miehen kanssa, jota et halua? Se lapsihan kantaa myös sen ällömiehen perimää.
Olisiko kuitenkin fikumpaa ottaa vaikka kissa, jos äidinvaistot ovat kovin kovat? Ihmiselämä on kuitenkin helposti 100 vuotta lisää himojen vastustelua.
Vierailija kirjoitti:
ja muut asiat ovat hyvin perheessämme. rakastan miestäni todella paljon mutta läheisyyttä tarjoan mieluummin muilla keinoin. en tiedä miks mua ei seksi kiinnosta, mies tietää mun oongelmasta ja toistaiseksi ainakin vielä sanoo pystyvänsä elämään mun kanssa. tiedostan kyllä, että se voi nostaa kytkintä asian takia, mutta meillä kuitenkin on nuo lapset ja ihana elämä. onko se seksi sitten oikeesti niin tärkeetä?
Ei se normaalille miehelle ole parisuhdetta kaatava asia. Vaikea tilanne se toki voi olla, ja vaatii suhteelta muuta hyvää sitten. Palstan pillunpuutevonkujat tietysti ovat tästä eri mieltä, mutta he ovat aika marginaalinen porukka, vaikkakin äänekäs.
Lapsettomuushoidot tai adoptio.
Keinohedelmöitys tai sijais synnyttäjä.
Äitipuoleksi ryhtyminen.
Vierailija kirjoitti:
Menette yksityisklinikalle inseminaatioon!
Siksi yksityiselle, että julkiselta ei saa hoitoa ellei ole vuotta lasta yritetty. Ja se yrittäminen vaatisi vähintään seksiä joka kuukausi ovulaation aikoihin. Jos siihen ei pysty niin yksityisklinikalle vain.
Ei siihen lääkäriä tarvite että mies runkkaa kuppiin ja se ruutataan naisen vaginaan.
Ovulaation tunnistaa siitä, kun alapäästä tulee limaa. Sitä tulee yleensä muutaman päivän ajan joten mikään kiirekään ei ole.
Jos haluat perinteisen "inseminaation" eli siittimellä siementämisen niin voit olla myös humalassa. Sinun orgasmiasi ei vaadita hedelmöittymiseesi. Ainoastaan oikea ajoitus. Ja tuo on itse asiassa kaikkein hedelmällisin strategia, ettei pane kuin kani, vaan mieskin pidättää siementään kunnes laskee sen sisään.
seksittömyyttä, ettet jää kolmen yh.ksi.
Toisaalta tässä tulee mieleen, että sulla ei ole miestä, ja mietit voitko huijata jonkun miehen isäksi tuolla keinolla.