Pulma; haluan vauvan mutta en halua seksiä
Eli perheessämme on jo kaksi lasta ja kolas kovasti toiveissa. En ole koskaan ollut mikään seksihirmu ja eka saikin alkunsa ihan eka yrittämällä. Toista lasta halutessamme olivat seksihaluni täysin kadonneet ja koin vauvapuuhat jotenkin "ajanhukaksi". Haluamme kovasti kolmatta lasta mutta ajatuskin seskistä ällöttää ja oksettaa. Ei tee mieli sitten ei yhtään. Mies tokia haluaa ja joskus pari kertaa vuodessa joudun suostumaan ihan toisen vuoksi ja yritän ajatella muita asioita. Missä ovat minun halut? Oli minulla niitä vielä nuorena. Olen jopa miettinyt että jos mies tuottaisi tuotteensa kortsuun ja sitten ruiskutan itseeni. Onko kokemusta?
Kommentit (24)
En ymmärrä miksi olet miehesi kanssa enkä sitä miksi miehesi sietää tuollaista. Voihan olla että hän käy vieraissa tai huorissa, vaikea uskoa että aikuinen mies tuohon muuten suostuisi. Siedettävänä on nainen ja pari räkänokkaa mutta pillua ei saa. Melko mahdoton yhtälö.
Mene nukkumaan höpötyksien kanssa aloitus 1/10000000000000000 paskaa.
Koska kokeilitte viimeksi? Hormonit voivat vaikuttaa synnytyksen jälkeen parikin vuotta niin ettei haluja ole, mutta kyllä ne voi palata takaisin. Ja tarkoitan siis sitä, että se räpellys voisi toimia nyt vaikka ei toiminut vuosi sitten.