törkein asia, jonka mies on sanonut ulkonäöstäsi
( ex - nykyinen tai kuka tahansa muu mies )
ap:n ex mies sanoi näin: kyllä noi sun tissit on rumat nyt kun tolleen roikkuu ( olin juuri lopettanut imettämisen )
Kommentit (132)
Jos laihuttasit 10kg, ni oisit ihan ok. (hoikka sillon). Yritti myös kämppikselleen naittaa, sopisin kuulema hälle paremmin. Yks ei panis, vaikka mulla ois pussi päässä, tää oli ventovieras työharjottelupaikassa. Ruma läski.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2011 klo 09:10"]
sanoi mulle:
Olet kyllä ihan kaunis mutta perseesi on liian iso jotta voisin olla sun kanssasi.
Huvittavaa että kyseessä oli mies joka selvästi oli kiinnostunut mutta näköjään jäi sitten tuosta perseenkoosta kiinni.. Niin ja samana iltana pokasi sitten karmean baariruusun jolla oli ylipainoa varmaan 35 kg, mutta ehkä hänen makuunsa oli se että nuo kilot oli kertyneet mahaan, ei perseeseen.
Niin ja mun perseenleveydestä sen verrran että joo, onhan mulla leveä hanuri mutta en koe sitä rumaksi sillä vyötäröni on 66 cm ja lantio 98 cm.
[/quote]
Marilynmonroe- mitat! :D
Tämä tapahtui, kun olin 12 tai 13 ja minä ja ystäväni seurasimme kun luokkalaiseni poika yritti järjestää luokan kingin sokkotreffeille kaverinsa kanssa. Kingi, olkoon vaikka Jani, tenttasi tältä pojalta tietoa tytön ulkonäöstä, mutta poika ei suostunut kertomaan ennalta, koska halusi tytön olevan täysi yllätys. Tähän ystäväni sanoi parittajapojalle, että antaisi edes jonkinlaisen vinkin, koska mitä jos tyttö olisi ihan ruma. Silloin Jani sanoi suunnilleen näin: "No tuskin se on niin ruma, kuin toi Sanna (minä). Tiedän että sä et ois niin paskamainen, et laittaisit mut treffeille noin ruman tyypin kanssa." ja katsoi minua häijysti silmiin, kun nielin itkua.
Yksi exä oli seurustellut aiemmin tytön kanssa, joka kiusasi minua koko yläasteen ajan. Tämä exä, tästä tietoisena, kerran sanoi että sillä oli paljon kiinteämmät tissit kuin minulla. Ja tämä muiden ihmisten kuullen, vähän kehuskellen kuin olisi ollut hauskakin juttu. Ei seurusteltu enää pitkään sen jälkeen.
Seurustelukumppanit eivät ole arvostelleet ulkonäköni, päin vastoin. Murrosikäinsenä sain kyllä kuulla kaikenlaista "kannustavaa".
[quote author="Vierailija" time="27.03.2011 klo 22:48"]
"Näytät jo vanhalta ämmältä" (olin 32)
"Oot kyllä nykyisin aikamoinen lehmä" (bmi oli 21 raskauden jälkeen, sitä ennen 19)
"Sun tissit meni täysin pilalle imetyksestä"
"Et oo enää minkään näköinen"
"Kuka sun näköistä katselis?"
"Sun ois varmaan vaikee löytää enää uutta miestä"
[/quote]
Narsisti!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2011 klo 00:45"]
tokaisi kohdallani "ruma".
Järkytyin aika lailla sillä en olisi ikinä uskonut kenenkään tekevän noin täysin tuntemattomalle ihmiselle ja mies oli ulkonäön perusteella vähintään 30 vuotias.
JA olin tuolloin raskaana joten kai hormoonit vaikuttivat osittain tuohon järkyttymiseeni.Omistan peilin joten näen kyllä siitä miltä näytän. Ei tarvitsisi muiden sitä erikseen ilmoitella :)
Muuten eivät miehet ole sanoneet mitään pahaa ulkonäöstäni ainakaan minun kuullen.
(huom.sillä oli nahkarotsi päällä ei edes paitaa peittämässä mahaa) eli vertas mua exäänsä ja sanoi että hänen exä oli tosi lihava muttei kuiteskaan NOIN lihava. Hämmennyin koska olin viimesilläni raskaana ja siitä mahasta ei voinu erehtyä vaikka olikin levee tyttömaha =)
Mikä helvetin tyttömaha? Kaikki sanoi mulle et mulla on poikamaha kun olin raskaana, mut tyttö sieltä tuli. Tiedän myös leveämahaisia pojan saaneita.
Outoa se on, mutta molemmat "poikamahat" kannoin ylhaalla ja leveasti...molemmat tytot alhaalla ja "kapeasti"......ehka sattumaa.
Täällä mies on todennut alapääni olevan kuin rämemajava alatiesynnytyksen jälkeen. Ei se ollut aiemminkaan mikään kaunis, olen aina itsekin hävennyt isoja sisempiä häpyhuuliani kun ne on jotenkin roikkuvat ja ryppyiset. Mutta vaikka mies on sanonut nauttivansa kun saa antaa mulle suuseksiä, en enää osaa nauttia sen saamisesta lainkaan. Tuntuu inhottavalta ja pitää pestä alapää kuumalla vedellä mahdollisen suuseksin jälkeen..
Lihoin ensimmäistä odottaessani n 20kg, eivätkä ne ole itsestään lähteneet enkä ole saanut aikaiseksi pudottaa niitä. Tähän mies on kommentoinut että oothan sä pyöreempi, harmi että noihin tisseihin ei menny enempää kun ne näkyy roikkuvan. Ja silti "palvoo" isoja rintojani.
En ole jaksanut panostaa ulkonäkööni kotiäitinä ollessani (tuntuu jotenkin turhalta vasitusti pukeutua ja meikata ja laittaa hiukset kun ei välttämättä kotipihaltaan poistu koko päivänä), ja tähän mies on kommentoinut että oon varmaan huomannut miten on vaikuttanut hänen haluihinsa mua kohtaan. Kun en laittaudu, ei hän halua minua. Voitte uskoa, että meillä ei juuri enää seksiä harrasteta..
Ootko saanu turpiin? Ei kenelläkään oo tollasta nenää muuten.
Eipä alkanut sen pitempi suhde tämän miehen kanssa. Ja nenänikin luokittelen ihan normaalin näköiseksi.
Vaarini synnärillä päivä synnytyksen jälkeen: "Onko sieltä toinenkin tulossa"
Sama mies nimiäisissä: "Joko sä seuraavaa odotat" vilkuillen mahaani.
Eipä sillä, kyllä vaari aina ilmoittaa jos kilot alkavat kerääntymään. Oon tässä lähempänä kolmeakymppiä oppinut ottamaan kaikki sen puheet huumorilla, ei sitä muuten kestä.
Nykyinen ei ole sanonut mitään loukkaavaa ulkonäostäni. Ainoastaan positiivisia asioita. Edellinen sitä vastoin taisi joskus sanoa,että "voisin tiputtaa muutaman kilon". Sitä edellinen sanoi, että ihannepainoni on kymmenen kilon päässä. Olen 166/66. Nykyiselläni on parhain vartalo kuin kellään aikaisemmalla, sixpack ja rintalihakset löytyy, että siitäs saivat eksät :D!
Mun entisen poikaystäväni kaveri oli kysynyt seurustelumme alkuaikoina exältäni että "Onko toi pirjo joku narkkari? Näyttää vähän siltä"
Kysymys ilmeisesti siksi että olin ja olen melko laihanpuoleinen.
- saatanan läski, laiska lehmä
- kato peiliin
Saat säälistä aisaa jos paat pussin päähäs.
Varpaista lähtien, painoani normaalioloissa kuin raskaana. Bmi:ni on 20-21 ja raskausaikana lihoin 15 kg.
Mies on ex.
Mies yritti kannustavasti pohtia, mitä riippurinnoille tehtäisiin. Ja itsellenihän ne eivät ole mikään ongelma.
"Ei tarttis ton takapuolen enää levitä." Olin 15-vuotias ja kokoa 36, pituutta 172 cm. Vartaloni oli missikisoihin kelpaavaa lajia. Isäni oli karmea mies. Vanhempana pehminnyt ja katunut ja tullut ilmeisesti uskoonkin syyllisyydentunnossaan.
sanoi, että kävelen kuin vammainen, ja että hän on itse asiassa muutenkin kuvitellut että olen vammainen ja tarvitsen apua, joten hän on vähän säälistä alkanut seurustella mun kanssa..
Iso nenä, pienet rinnat, outo.... onneks en muista enää kaikkia :)
Nykynen mies on tokassut kesällä rannalla, että "Sullahan on selluliittia perseessä!" no shit. Mutta tämä ei ole ilkeä mies, toisin kuin tuo eka, tämä on vain juntti XD
"Näytät jo vanhalta ämmältä" (olin 32)
"Oot kyllä nykyisin aikamoinen lehmä" (bmi oli 21 raskauden jälkeen, sitä ennen 19)
"Sun tissit meni täysin pilalle imetyksestä"
"Et oo enää minkään näköinen"
"Kuka sun näköistä katselis?"
"Sun ois varmaan vaikee löytää enää uutta miestä"
Ei kai varsinaisesti sanonut rumasti, mutta jäi kaivelemaan... Kun sanoi "parasta sussa on se että oot laihtunu"