törkein asia, jonka mies on sanonut ulkonäöstäsi
( ex - nykyinen tai kuka tahansa muu mies )
ap:n ex mies sanoi näin: kyllä noi sun tissit on rumat nyt kun tolleen roikkuu ( olin juuri lopettanut imettämisen )
Kommentit (132)
mies ei oo ikinä sanonut mitään ikävää, mutta nuorena sinkkuna jossain opiskelijabileissä tuli joku känniääliö siihen viereen kiehnäämään. Puristi käsivarresta ja sanoi itsekseen "Onhan tässä vähän liikaa, mutta kaippa se mulle kelpaa" (olin siis myös silloin selvästi ylipainoinen) Jostain syystä en oikein lämmennyt iskuyrityksille :)
ja ylipainoiseksi, kun mitat 59kg/171cm
Olin tyttökavereiden kanssa bailaamassa ennen lapsia ja kuukahdin kotiin tultua sohvalle vaatteet ja meikit päällä. Kun siitä sitten aamulla könysin ylös meikit poskilla, silmät punaisina, tukka pystyssä ja naama turvoksissa, niin mies sanoi että taisi tulla vedettyä mervit ja matki yöllistä sössötystäni siinä samalla.
En loukkaantunut, nauratti kovasti miehen imitaatio minusta. Taisi osua aika lähelle totuutta...
Eikö parisuhde pitäisi olla vapaaehtoisuuteen perustuva? Minä olen aina luullut, että parisuhteessa ollaan siksi, että toisesta tykkää niin kovasti!
Muuten on enemmän keskittyny luonteen haukkumiseen kun ulkonäön mutta kylläpä mä annan samalla mitalla, ei kukaan täydellinen oo..
me ollaan oltu yhdessä 18 vuotta niin nämä haukkumiset ovat pisara meressä kun koko meidän yhteisestä elämästä 97 % suusta tulee hyvää&kaunista, paljon kehuja sekä ulkonäöstä että luonteesta ja rakkautta jaetaan toisillemme eri muodoissa melkein päivittäin! silloin ei tämä 3 % enää merkkaa. Tiedän että tällaista on vaikea ymmärtää mutta en tosiaan alkaisikaan päivittäin sietämään haukkuja. Ne ovat aina ulos tulleet suuren stressin hetkellä ja riidoissa . T: 43
muistan ikuisesti sen kun 4,5 vuotta sitten sanoi että hyvä ku et oo mikään yli hyvännäkönen niin ei tarvi pelätä et joku veis sut, ja en tosiaan oo mikään ruma vientiä on ollu aina ja miehellä ois kyllä huonommat mahdollisuudet löytää uusi suhde kun mulla.Loukkas tosi kovaa ja loukkaa vieläkin :( ja sit on sanonu et oon ihan tavallinen.Kehunut paljon muita naisia mut mua ei ikinä.Jep ja nykyään kaksi lasta ja naimisissa.
mitä nykyinen mies tai entiset miesystävät tai edes lyhytaikaiset heilat olisivat ulkonäöstäni sanoneet.
Yksi miespuolinen kaverini, joka harrasti vaihtuvia itseään nuorempia hyvin laitettuja pimatsuja, oli sitä mieltä, että olen liian luonnontilainen hänen makuunsa (mutta kyllä me silti kerran kännissä pussailtiin). Yhden poikaystävän kämppis oli sitä mieltä, että mulla on liian pienet tissit (siinä vaiheessa painoindeksi oli 18 ja koko 70A eli ihan aiheesta varmaan sanoikin), mutta kuulin sen poikaystäväni kautta enkä suoraan. Samoihin aikoihin eräs kaverini sanoi, että olen liian laiha.
olen saanut kuulla lapseni isältä. Olen läski, huora lehmä, vammaisen näköinen idiootti. Eihän se hyvältä tunnu, mutta itsestäänhän siinä surkimuksen tekee.
"toivottavasti se ei saa sun kaljua, ihan järkyttävää".
Mulla on todella ohuet hiukset isältäni perittynä ja ne on aina ollut minulle se ongelma :( joten jotenkin se satutti, vaikka tosin sanoinkin ja olinkin sitä mieltä että juu toivottavasti ei saa.
ex sanoi, kun olin jättämässä häntä että luulenko tosissani löytäväni jonkun uuden miehen, kun kaksi lastakin! Ja hän kärsi itse kauheasta aknesta viel 25v...nyt näin hänestä kuvan ja olin kuolla nauruun...akneperse vieläkin, hyih :D
Mieheltä olen kuullut olevani valas ja "Babar". Lisäksi hän ei ole kuulemma koskaan kiihottunut mun vartalosta ja oli kuulemma pettyntt kun näki mut ekaa kertaa alasti. Olin 18v neitsyt, ja ekaa kertaa ylipäätään alasti. Ja säästänyt neitsyyttäni "sille oikealle". Muistele tässä nyt sitten hääyötä kivasti :( ja mä olin ajatellut että se olis kaunis ja ainutlaatuinen kokemus.
ex sanoi että toivottavasti älyät tappaa itses ja meet huoramutsis perään, ihravalas, läski, huora, lutka, huuti naamassa kiinni kuinka ruma olen ja miten mun pitäs kuolla.
Ex-poikaystävä: "On sulla vähän tota mahaa, mut niin kauniit kasvot, ettei se haittaa." Ja mitathan oli tuolloin 170/57. Malliltani satun nyt vaan olemaan sellainen, että kaikki ylimääräinen tulee keskivartaloon. Joutuisin treenaamaan uskomattomia määriä, mikäli haluaisin litteän vatsan ja mielestäni se ei kuitenkaan ole vaivan väärti. :D
En tajua tuollaisia. Varsinkaan noita ventovieraita jotka sanoo noin törkeitä jollekkin ihan randomille.
Itselle tänään Hesen jonossa tuli joku huivipäinen laitapuolen kulkija sanomaan, että "'älä päästä lapsiasi tähän kuntoon". En tajunnut edes kiittää huolenpidosta, kun eukko näytti niin vastenmieliselle ja harmitti oma refleksi vähän jälkeenpäin. Mut ei todellakaan mitään noin kauheita kun teille. Vilpittömät osanottoni elämänne urpoista, hankkiutukaa eroon!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 09:05"]
Ootko saanu turpiin? Ei kenelläkään oo tollasta nenää muuten. Eipä alkanut sen pitempi suhde tämän miehen kanssa. Ja nenänikin luokittelen ihan normaalin näköiseksi.
[/quote]
Olin varmaan jo kommentoinut aiemmin tähän samaan ketjuun?
Ex-säädöstä oli hauska heittää läppää siitä kuinka ruma olen.
Tuntemattomat miehet haukkuneet näin kaikkialla, kadulla.. yms.:
Läski, lihava, rumilus, ruma, susiruma, miehen näköinen, hyi helvetti, kotka, haukka, noita-akka, ei minkään näköinen, hirviö, väsyneen (=ruman) näköinen, vanhan näköinen, vanhan naisen näköinen (olin nuori), sian näköinen, susi, käärme ja muita kamalia eläimiä...yms.. ja paljon muita haukkumanimiä.
"Sun vaatekaappi on täynnä pelkkää roskaa"
Ei ehkä pahin täällä, mut itselle paha, kun on niin huono itsetunto ja mietin aina vaatteita myöten, etten vaan näyttäis tyhmältä muiden silmissä.
Exä haukkui rumaksi, lehmäksi, huoraksi ja ties miksi..Nykyinen mies ei ole koskaan sanonut ulkonäöstä mitään loukkaavaa, osaa pitää mölyt mahassaan. Enkä enää edes kuuntelisi mitään törkeyksiä.
Työpaikalla miehiltä alkoi tulla ties mitä "persees leviää" kommentteja kun olin raskaana.