Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

törkein asia, jonka mies on sanonut ulkonäöstäsi

Vierailija
27.03.2011 |

( ex - nykyinen tai kuka tahansa muu mies )

ap:n ex mies sanoi näin: kyllä noi sun tissit on rumat nyt kun tolleen roikkuu ( olin juuri lopettanut imettämisen )

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin surullinen ketju. Ja monien puolesta tulee niin surulinen olo. Etenkin sen joka itkien lähtee tupakalle. Mä en muista edes mitä paskaa mun ulkonäöstä on sanottu, koska en ole siitä niin loukkaantunut. Olen silti saanut mun share of crap. Huorittelu ja äitiyden kyseenalaistaminen, sekä fyysinen uhkailu on jäänyt mun mieleen.

Mut heti kun valtasuhteet suhteessa kääntyi, loppui huorittelut ym. Mua ei todellakaan kiinnosta, niin nyt yritetään hyvitellä ja käyttäytyä ihmisiksi. Sama kuvio oli yhdessä edellisessäkin suhteessa.

Vierailija
42/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2011 klo 22:48"]

"Näytät jo vanhalta ämmältä" (olin 32)
"Oot kyllä nykyisin aikamoinen lehmä" (bmi oli 21 raskauden jälkeen, sitä ennen 19)
"Sun tissit meni täysin pilalle imetyksestä"
"Et oo enää minkään näköinen"
"Kuka sun näköistä katselis?"
"Sun ois varmaan vaikee löytää enää uutta miestä"

[/quote]

Kai olet tajunnut etsiä sen uuden miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2011 klo 22:48"]

"Näytät jo vanhalta ämmältä" (olin 32)
"Oot kyllä nykyisin aikamoinen lehmä" (bmi oli 21 raskauden jälkeen, sitä ennen 19)
"Sun tissit meni täysin pilalle imetyksestä"
"Et oo enää minkään näköinen"
"Kuka sun näköistä katselis?"
"Sun ois varmaan vaikee löytää enää uutta miestä"

[/quote]

Kai olet tajunnut etsiä sen uuden miehen?

Vierailija
44/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sano tisseistäni että "on nää paremmat kuin sellaset roikkutissit", kun kysyin että onko mun c-kupit liian pient. Eli, kohteliaisuus... Sama mies sano mun mahasta että "vois se pienempikin olla"... Ja sillon ihan normaalipainonen olin. No se ite oli sellanen kukkakeppi ja vähän aina aattelin, että joko se tykkää alipainosista naisista tai että se on piilohomo.

Pahempiakin kommentteja oon joskus saanu eksiltä tai miehiltä yleensäkin, mutta oon unohtanu ne! :o

Vierailija
45/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, mätisäkki, et sä nyt mikään missi oo (no shit) ym, nykyinen ei ole haukkunut koskaan.

Vierailija
46/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä antoi ymmärtää, että mun olisi vaikeaa löytää toista miestä, koska en voi saada biologista lasta. Tiesin itsekin, että en ehkä ole parhaimmilla pisteillä varustettu, mutta exän puhe kuitenkin loukkasi. Fiilikseni oli kuin ei-eliittikumppanilla.

Vierailija
47/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 01:29"]

et sä nyt mikään missi oo (no shit) ym,

[/quote]

Mulle on oma isä sanonut noin. Lisäksi haukkunut lihaksikkaita reisiäni ja käskenyt laihduttaa.(olin hoikka, BMI 21)

Muut miehet ei ole haukkuneet.

Vierailija
48/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas teillä karmeita miehiä, huh huh.

Omaan ulkonäköön liittyen oma mieheni ei ole koskaan mitään negatiivista sanonut (muuten olisikin ex-mies), mutta muistan esim. kuinka ulkona kävellessäni pari nuorta kundia sano "bää" kun kulkivat ohitseni. Viittaus siis luonnonkiharaan, vaaleaan kuontalooni. Olin sillon tosi loukkaantunut, mutta nyt lähinnä naurattaa.

Tarhaikäisenä yhdellä pojalla oli myös tapana muistuttaa, kuinka mulla on "rumin tukka" jonka se on "koskaan nähnyt".

Rappukäytävässä mua vastaan tuli myös vähän aikaa sitten nuoripari. Tyttö moikkas, mutta poikaystävänsä katsoi nenänvartta pitkin. Kerroksen ylempänä kuulin, kuinka tyttö sanoi: "Oli tosi kaunis", johon poika vastasi; "No, eihä toi ny kaunis ollu!"

Tässä nyt ne haukut, jotka tulee mieleen. Vastapainoks oon sit kuullut, kuinka oon mm.: "(tosi) kaunis", "söpö", "kuin enkeli", "oikea auringonsäde", "suloinen", "kuin nukke", "ihana", "kaunotar", "missimateriaalia", "turhan nätti", "yks kauneimmista naisista, jonka oon koskaan nähnyt". Näitä muistelen paljon mieluummin :)

Vierailija
49/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ainoastaan yhden kerran, kun joku on sanonut jotain ulkonäkööni liittyvää, joka satutti. olin silloin jotain 18 vuotias, kun joku tuttu sanoi, että sun vartalosi on kyllä tyrmäävä, mutta serkkusi naama on kuitenkin paljon kauniimpi.

siinäpä pahin, mitä koskaan olen kuullut. ja tuostakin on yli 20 vuotta aikaa.

näistä tuli kuitenkin mieleeni yksi kerta, kun olin käymässä lastentarvikeliikkeessä ja sinne tuli nuori pariskunta vauvan kanssa. myyjä ihasteli siinä vauvaa ja kysyi kuinka vanha tämä on ja mies sanoi, että kolme päivää, olivat juuri synnäriltä tulossa. samaan syssyyn mies kysyi, josko liikkeessä oli myytävänä "jotain tukijuttuja". myyjä vähän hämmentyneenä kyseli, että imetysrintaliivejäkö, ja mies tokaisi, että "tuohon mahaan, kun se on vieläkin noin kuvottava, vaikka akka on jo synnyttänyt." naisparka näytti siltä, että haluaisi kadota lattian alle.

Vierailija
50/132 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen povekas nainen (muuten hoikka ja sopusuhtainen) ja jotenkin kärsinyt isoista rinnoistani. Baarissa olin tulevan mieheni kanssa ja oltiin poistumassa sieltä, niin eikö joku kännissä oleva jätkä kovaan ääneen huutanut että v...u miten isot boltsit. ensin häkellyin ja tokaisin että no samaa ei voi sanoa sinun etumuksesta! sen kaverit alkoi nauramaan ja huutelija meni noloksi.

Vierailija
51/132 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa rumat jalat." Venyttelin sängyssä oikeasti ihan nättejä jalkojani. Silloin olin hoikka, nykyään hiukan isompi. Tulkitsen niin, että tarkoitus oli loukata. Mieheni teki varsinkin ennen ilmeisesti huonon itsetunnon takia sellaista, että arvosteli minua aiheettomasti varsinkin, jos vaikutin erityisen tyytyväiseltä itseeni ja kaikkeen.

Vierailija
52/132 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut mitään törkeää, ei nykyinen eikä entiset.

Vierailija
53/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi kännissä että olen kuvottava läskimaha joka on liian vanha (hän on minua vanhempi) ja hän säälistä on kanssani koska en kenellekkään muulle kelpaa. Hän joutuu psyykkaamaan itseään että voi minua edes panna ja sen jälkeen on välillä niin likainen olo että hän joutuu pesemään itsensä kloritella (5%:ksi laimennettuna).

Seurauksena oli se, että en kyennyt enää sänkyhommiin hänen kanssaan. Takaraivossa vaan jyskytti että saako hänellä kuvotus kohta vallan niin, että homma loppuu kesken... Meinasin myös mennä orkuttomaksi mutta homman pelasti se että fantasioin harrastavani seksiä jonkun ihan toisen kanssa.

Ja välillä fantasioin mieheni harrastavan seksiä jonkun upean naisen kanssa ja minä sitten siirryn sen upean naisen tilalle. Aika säälittävää? Mutta Salma Hayekina tms. homma toimi.  Enkä ole enää ollut alasti sängyssä. Yöpaitaa vain sen verran ylös, että tulee pillu näkyviin. Rintani ei ole miestäni koskaan kiinnostanutkaan!

Mieheni ei ole mitään negatiivista sanonut ulkomuodostani viimeaikoina mutta en valitettavasti pääse tästä asiasta yli. Se häiritsee seksielämääni ja on alkanut häiritä arkielämäänikin.

Silläpä minulle on järjestetty treffit ensiviikolla tuttavien mökille, jonne lähden viikoksi sienestämään. Sinne tulee ikäiseni herrasmies, joka on juuri eronnut. Hänen tyttärensä (joka on äidilleen erittäin vihainen) sanoi että olisi aivan unelmaa jos iskä ja sinä menisitte yhteen!

No katsellaan ihan rauhassa..... Ai niin tämä tytär sanoi, että olet yksi upeimmista naisista mitä hän on koskaan tavannut! Se vähän lohduttaa. 

Ja se, että mieheni on mahdollisesti jo nyt ex! Meillä on kuluva viikonloppu ensimmäinen, jolloin ei ole harrastettu seksiä vaikka molemmat on paikalla.... Mieheni ilmeisesti aavistaa jotain, sillä hän on soitellut ihan tikusta asiaa juttuja pitkin päivää.....

Tämä yö vielä töitä JA SITTEN ALKAA LOMA!!!!

Vierailija
54/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 19:37"]

Mieheni sanoi kännissä että olen kuvottava läskimaha joka on liian vanha (hän on minua vanhempi) ja hän säälistä on kanssani koska en kenellekkään muulle kelpaa. Hän joutuu psyykkaamaan itseään että voi minua edes panna ja sen jälkeen on välillä niin likainen olo että hän joutuu pesemään itsensä kloritella (5%:ksi laimennettuna).

Onnea sinulle! Olisipa ihanaa, jos sinulla ja uudella tuttavuudella kipinöisi. Mutta onko puolisosi sellainen, että hän ei pimahda kokonaan, jos kuulee jotain. Menettele viisaasti, varovaisesti.

Seurauksena oli se, että en kyennyt enää sänkyhommiin hänen kanssaan. Takaraivossa vaan jyskytti että saako hänellä kuvotus kohta vallan niin, että homma loppuu kesken... Meinasin myös mennä orkuttomaksi mutta homman pelasti se että fantasioin harrastavani seksiä jonkun ihan toisen kanssa.

Ja välillä fantasioin mieheni harrastavan seksiä jonkun upean naisen kanssa ja minä sitten siirryn sen upean naisen tilalle. Aika säälittävää? Mutta Salma Hayekina tms. homma toimi.  Enkä ole enää ollut alasti sängyssä. Yöpaitaa vain sen verran ylös, että tulee pillu näkyviin. Rintani ei ole miestäni koskaan kiinnostanutkaan!

Mieheni ei ole mitään negatiivista sanonut ulkomuodostani viimeaikoina mutta en valitettavasti pääse tästä asiasta yli. Se häiritsee seksielämääni ja on alkanut häiritä arkielämäänikin.

Silläpä minulle on järjestetty treffit ensiviikolla tuttavien mökille, jonne lähden viikoksi sienestämään. Sinne tulee ikäiseni herrasmies, joka on juuri eronnut. Hänen tyttärensä (joka on äidilleen erittäin vihainen) sanoi että olisi aivan unelmaa jos iskä ja sinä menisitte yhteen!

No katsellaan ihan rauhassa..... Ai niin tämä tytär sanoi, että olet yksi upeimmista naisista mitä hän on koskaan tavannut! Se vähän lohduttaa. 

Ja se, että mieheni on mahdollisesti jo nyt ex! Meillä on kuluva viikonloppu ensimmäinen, jolloin ei ole harrastettu seksiä vaikka molemmat on paikalla.... Mieheni ilmeisesti aavistaa jotain, sillä hän on soitellut ihan tikusta asiaa juttuja pitkin päivää.....

Tämä yö vielä töitä JA SITTEN ALKAA LOMA!!!!

[/quote]

Vierailija
55/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kundikaveri sanoi mulle aamulla kun herättiin, että kyllä sä oot ruma ilman meikkiä. Hän myös haukkui rintojani liian pieniksi ja rumiksi.

Vierailija
56/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka on oikeasti loukannut, on "oot ihan punainen". Jep, totta se kyllä oli ja punastelen pajon, mutta ei siitä tarvitse huomauttaa.

Kerran yksi ihan ventovieras kommentoi käteni väriä sanoilla "hyi saatana", mutta se nyt lähinnä nauratti. Se oli mieheltä jotenkin niin spontaani reaktio, kun verrattiin rusketuksiamme.. Tai siis miehen rusketusta ja minun hyvin, hyvin vaaleaa ihoa. En osannut edes loukkaantua.

Vierailija
57/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että minulla on oksettavat roikkuvat riippa tissit... Tuumasin tähän, että jos ne kerta niin kauheat ovat, hänen olisi parempi alkaa katselemaan muita rintoja, omilleni kun en mahda mitään!

Yhdessä ollaan, mutta vieläkin asia välillä kaihertaa mielessä... Itse kun pidin vielä rintojani ihan siedettävinä, mutta näköjään olin väärässä :(

Vierailija
58/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä ei suoranaisesti ole kukaan mies haukkunut päin naamaa, mutta loukkaannuin kun eräs exä yritti tehdä minusta ex-naisensa näköistä:"värjää hiukset punaiseksi ".

Vierailija
59/132 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä sanoi ettei ymmärrä miksi on mun kanssa kun oon niin ruma. :/ nyt vasta kymmenen vuotta myöhemmin olen alkanut tajuamaan että oon oikeesti kaunis.

Vierailija
60/132 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen suusta:
- oot ruma, vanha ja läski (ikää oli 28v)
- ei kukaan sua huoli tollasella mahalla (synnytyksen jälkeen)
- ruma ilman meikkiä
- huora, prostituoitu
- mielisairas huora, ei tommoseen ees lääkkeet auta
- läski tyttö
- mä saan koska tahansa 18v hyvännäkösen tytön. Sua ei huoli kukaan, kato ny ittees!

Oma isä, kun olin lapsi:
-sä oot niin vitun ruma ettei sua kehtaa viedä minnekään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme