Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei maksa vuokraa!

Vierailija
27.03.2011 |

Tilanne on tämä, meillä on 3 lasta, yksi 3v tyttö ja 5kk kaksospojat.

Molemmat raskaudet alkaneet ns. odottamatta, ei olla siis perustamalla perustettu perhettä.

Asumme vielä toistaiseksi kolmiossa, mikä alkaa jo olemaan melko ahdas meille. Tästä syystä mieheni ei maksa omaa, eikä lastensa osuutta vuokrasta.

Toisinsanoen minä maksan katon koko perheemme pään päälle. Syynä miehen maksamattomuuteen on oman tilan puute, eli se, että hänellä ei ole omaa huonetta!

Hän kokee, että minä ja lapset vallataan koko asunto, ja näinollen hän ei tunne "asuvansa" siellä.

Hän on myös täysin sitä mieltä, että olen vienyt häneltä nuoruuden ja vapauden huijaamalla hänet isäksi. Raskaudet ovat todellakin tulleet minullekin täytenä yllätyksenä, ja jos nyt saisin päättää, niin olisin taatusti miettinyt tarkemmin sekaantumista moiseen paskiaseeen!

Hän ei tunnu ymmärtävän sitä, että me ollaan kaikki yhdessä perhe, emmekä erikseen Hän ja Minä&Lapset.

Mies kyllä käy ruokakaupassa, ja joihinkin pakollisiin menoihin osallistuu, mutta suurin osa menoistamme menee minun kukkaroista. Äitiyspäivärahoilla kun olen, niin tekee TODELLA tiukkaa. Elämä on yhtä rahojen laskemista.

Mies sensijaan tienaa rapiat 3000e/kk, minä en näistä rahoista hyödy kuin muutamalla hassulla satasella.

Pärjäisin paljon paremmin ilman miestä, saisinpahan elatusmaksut, jotka olisivat paljon enemmän kuin miehen nykyään maksamat jutut.

Ongelmana vaan, etten pienten lasten äitinä jaksa aloittaa mitään erohässäkkää, enkä missään nimessä viedä lapsilta isää.

Mies on noin muutenkin melko "tunteeton" ja itsekäs, en jaksa edes mennä siihen, menee muuten koko ilta sepostaessa.

Kertokaahan nyt arvon siskot mitä tekisitte minun tilanteessa.

Anteeksi sekava selostus, toivottavasti saa jotain selkoa :)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sirkusta se on , senkus haet asuntoa ja pakkaat teidän kamat? On sitä muutkin eronneet, vai miten tämä teidän ero olis yhtään sen hankalampi?

No itsepähän ( ja lapset siinä sivussa tyhmän äidin takia) kärsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea sulle kämppikseksi kanssa!

Vierailija
4/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä tulevat kaikki iloiseksi, niin ota ero.

Tulet paremmin toimeen ja mieskin saa takaisin sen sinun "varastamasi" vapautensa.

Nyt vaikuttaa siltä että miehesi on sinulle vihainen että olette saaneet lapsia, ja hän ei voi itse lähteä kun on velvollinen (pointsit siitä) isänä olemaan, ja koittaa nyt testata sinun kärsivällisyyttäsi laittamalla sinut niin ahtaalle että SINULLE ei jää muuta mahdollisuutta kuin ottaa se ero - jolloin siis SINÄ olet perheenrikkoja eikä mies.

Vierailija
5/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pitää mulle nyt avata jonkun.

heti alussa jossa sanoit että lapsen isän ei maksa lastensa vuokraa. SIIS MITÄ? Nehän on SUN lapsia eihän niistä kuulukkaan maksaa mitään. ihan ihme juttu. asun lasten isän kanssa myös ja isä maksaa sen verran vuokraa OMASTA asumisestaan kuin pystyy. Eipä ole tullut pieneen mieleenikään pyytää ja odottaa sen maksavansa jotain lastensa osuuksia siitä. KOSKA EI OLE OLEMASSAKAAN SEMMOISIA.

jos samassa talossa asuu äiti,isä ja lapset.Niin eihän niistä "lasten asumiskustannuksista"eli vuokrasta toisin sanoen..kukaan tietääkseni vaadi lasten isältä erikseen jotain.no miten sen nyt selittäis niin että muutkin ymmärtää... siis alotuksen mukaan äiti maksaa vuokran ja odottaa että isä maksaa oman osuutensa (joka normaalia) sekä lastensa osuuden.(joka tosia outoa) eli ihmettelen tätä lasten osuutta. saikohan tosta mitään selkoa nyt???

Vierailija
6/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.pelle

Vierailija
7/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskaa se ukko pihalle!

Ei kukaan tuollaisella mitään tee!

Varmasti on olemassa vertaistukea, jos koet tarvitsevasi sitä erotilanteessa.

Vierailija
8/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkalaisiin jarjestelyihin suomalaiset naiset suostuvat.

Naiset tienaavat, maksavat ja tekevat kotityot ja miehet saastaa rahansa tilille ja juoksevat baareissa minka kerkiavat.

Vierailija
9/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipa siinä kummankaan ÄÖ taida huippulukuja koputella.

Kenelläpä koputtelis...

*hirn*

Vierailija
10/57 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.pelle

Tosta sun kirjoitustyylistä ja muusta huomaa ettet olet käynyt ihan kauheasti kouluja tai olet muuten vaan todella yksinkertainen.

Vierailija
11/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä kyllä ottaisin sen eron, laita vaan netissä asuntohakemus vetämään, ei ole vaikeaa.

Vai mitä oikein odotat?

Vierailija
12/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista isää? Isää, joka ei osallistu lastensa asumiseen ja elämiseen. Isä, joka vaatii oman huoneen. Isä, joka on "huijattu" isäksi...

Niin, ei tuollaista kultakimpaletta kyllä kannata jättääkään...

Vierailija
13/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pettää kolme kertaa?

Vierailija
14/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis, ei tuosta kukaan hyödy.

Vierailija
15/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moukkamaista , anteeksi vain ; mutta eritoten sinua ja lapsia kohtaan todella tunteetonta ja kylmää käytöstä!

Miehen tulisi nimenomaan ottaa osaa perheen menoihin siinä määrin kuin hänen tuloillaan (ja sanoit hänen tienaavan huimat summat 3000€/kk!) on OK, ja teidän tapauksessahan miehen palkasta maksaisitte kevyesti koko vuokran(?)...Ja paljon muuta.

En osaa neuvoa konkreettisesti muuta kuin suosittelen miehen laittamista vastuuseen! Eli kissa pöydälle ja keskustelemaan!!

Vierailija
18/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksoisraskauteen tarvitaan kaksi yhdyntä kertaa..

Vierailija
19/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakara koko mies

voisi äitinsä luota käydä teillä

Vierailija
20/57 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= kolminkertainen ehkäisyn pettäminen, simply. Ei ne kaksoset kahdesta eri kiksautuskerrasta alkuaan saa vaan samasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän