En jaksa enää vauva-lehtiä,mikä naistenlehti tilalle?
lapset taitaa olla tehty ja 3 vuotta olen tilannut sekä kaksplussaa että vauvaa. Nyt aion irtisanoa molemmat, sillä aiheet on koluttu jo läpi.
mikä olisi suht "kevyt ja hömppä" lehti, missä kuitenkin on myös asiaa mm. ajankohtaisista aiheista, haastatteluja jne? En ole kiinnostunut kovinkaan paljoa kuitenkaan muodista, meikeistä tms.. mutta esim. henkilökuvat kiinnostaa. Vinkkejä? Ja saa ilmestyä useinkin :)
Kommentit (16)
Tosin luen sitä aika harvion, joten en tiedä, käykö se(kin) tylsäksi aikaa myöden. Mielestäni siinä on ollut tosi hyviäkin juttuja "hömpän" ohella.
Tulee kerran viikossa ja lukemista riittää helposti pariksikin päiväksi, jos ei sitten imaise kerralla sohvanpohjalla. Kevyt lehti, muttei liikaa trendihöpötystä, meikkejä tai muotikuvia joista ei saa mitään selvää. Ruokaohjeetkin ovat järkeviä. Viime aikoina ollut tosi hyviä henkilöjuttuja, on sekä julkkisten että tavisten kertomuksia. Plus nettisivuilla on aina jotain ekstraa, esim. nyt kun oli lehdessä juttu Sanissa, on netissä vanha Sani-juttu luettavissa. Meillä myös mies lukee Me Naiset, vaikka muuten lehtimaku on tyyliin veneet, sukset ja kalastus.
Juttuja julkkiksista ja taviksista, ruokaohjeita yms.
tilaan ET-lehteä ja se on HYVÄ!!!!
Kotivinkki on aina välillä ollut hyvä, mutta toisinaan siitä ei saa mitään irti.
En ole kiinnostunut kovinkaan paljoa kuitenkaan muodista, meikeistä tms.. mutta esim. henkilökuvat kiinnostaa. :)
Kirjoitettu sopivasti pilke silmäkulmassa ja osin kieli poskellakin. Myös vakavia aiheita ja juuri henkilöhaastatteluja. Kurkistuksia eriskummallisiinkin aiheisiin (kuten mm juttu nudistien viikonloppubileistä ;)
Image on myös hyvä!
Meille tulee MeNaiset, Parnasso (jota en suosittele, ellet ole kirjallisuuden ystävä -> itse pidän siitä), National Geographic, Hesari ja Koti&Talo.
henkilöhaastatteluja ym. todella aiheta laajasti.
Me Naiset on TODELLA hyvä. Ensinnäkin tulee joka viikko ja on tosissaan hyvää luettavaa.
Yhtä hyvä kuin Kodin Kuvalehti, mutta tulee joka viikko, Kodin Kuvalehti vain joka toinen.
Myös Meidän Perhe on hyvä, mutta keskittyy aiheiltaan perheeseen. Me Naisissa on juttuja laajemmalti, just viimeviikkoisen lehden luettuani sanoin miehelle, että tästä lehdestä en luovu :)
Minulle on nyt tullut Me naiset monta kuukautta, mutta mielestäni Anna on parempi.
On asiaa ja viihdettäkin