Jos kysytään humalatilaa asteikolla 1-10, niin miksi vastaatte, jos se on 0
Kommentit (8)
ihmisillä olevan luetun ymmärtämisessä ongelmia. Johtunee siitä.
Meinasin muuten itse tehdä samanlaisen aloituksen :)
Big Deal :)
Eikö oo kiva että sait jotain vastauksia kuitenkin?
Itse pidän tyhmänä ihmistä joka ei tätä tajua.
Big Deal :) Eikö oo kiva että sait jotain vastauksia kuitenkin?
Tylsäähän sellainen keskustelupalsta olisi jossa pysyttäisiin aina ja visusti aiheessa. Minusta on positiivista, että taulukoiden ulkopuolisetkin vastaukset käyvät ilmi. Mitä enemmän keskustelua, sen parempi!
Tylsäähän sellainen keskustelupalsta olisi jossa pysyttäisiin aina ja visusti aiheessa. Minusta on positiivista, että taulukoiden ulkopuolisetkin vastaukset käyvät ilmi. Mitä enemmän keskustelua, sen parempi!
Ihmettelen vaan samaa kuin aloittaja ja olen edelleen samaa mieltä.
Juuri tuollaiseen kysymykseen vastataan niissä raameissa mitkä kysymyksessä esitetään. Keskustelu on sitten asia erikseen ja keskustelua ei tuossa ole.
Kysyttiin HUMALATILAA asteikolla 1-10 olettaen ilmeisesti että 1 on vähän ja 10 paljon. Jos ihminen ei ole lainkaan humalassa, niin ei voi vastata edes 1, joten silloin ainoa looginen vastaus on 0.
Ja on ihan mielenkiintoista tietää, kuinka moni ei ole humalassa lainkaan, siksi 0 vastauksetkin on mielenkiintoisia.
Kysyttiin HUMALATILAA asteikolla 1-10 olettaen ilmeisesti että 1 on vähän ja 10 paljon. Jos ihminen ei ole lainkaan humalassa, niin ei voi vastata edes 1, joten silloin ainoa looginen vastaus on 0.
Ja on ihan mielenkiintoista tietää, kuinka moni ei ole humalassa lainkaan, siksi 0 vastauksetkin on mielenkiintoisia.
Kysytään humalatilaa, eli jonkinlainen humalatila on oltava voidakseen vastata kysymykseen. Jos ei ole humalassa, silloin ei vaan vastata.
Ei voi olla vaikeeta.
Big Deal :)
Eikö oo kiva että sait jotain vastauksia kuitenkin?