Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa sietämään anopinvierailu..

Vierailija
27.03.2011 |

anoppi tulossa viikoksi kyläilemään, siivoamaan kaappeja ja tunkemaan nokkansa joka puolelle, ei jaksaisi sitten millään. Tiedossa viikko valitusta ja ruikutusta ja neuvoja taloudenpidossa, mies ei jaksa edes kuunnella äitiään, vaan jättää sen mulle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, olen aina siivoamassa meidän perheen sotkut, anoppilassa, toisin kuin miehen laiskasisko. Ruokaa teen kaikille, enkä koskaan ole ollut anoppilassa yötä. Mistä edes teet noin typeriä päätelmiä? Onko äitisi ehkä samanlainen kyylä-ruikuttaja? AP

veljeni vaimo. Siinä vissi ero, eiks vaan =)). Ymmärrän kyllä näitä anoppejakin enemmän, kun olen lukenut näitä juttuja täällä. Kun isestä tulee anoppi, niin tulen visusti asumaan hotellissa, etetn ole vaivaksi.

oletko sinä samanlainen kuin mieheni sisko?

Vierailija
22/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on anopin vierailujen jälkeen aina hirmu huono omatunto, että hän joutuu teillä siivoojaan asemaan. Sanot, että olet päättänyt, että tällä kertaa anpin ei tarvitse siivota meillä, vaan viikko pitää ottaa ihan lomailun kannalta. Nyt saa keskittyä ihan täysillä seurusteluun vaan, nauttia ja rentoutua. Sano, että haluat, että tämä on anopille lomaviikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelet häntä kuin vierasta ja osoitat sen myös. Vierailla ei ole tapana penkoa kaappeja... Mutta minä olisin tyytyväinen jos joku meidän kaapit siivoaisi, joten lähetä se seuraavaksi tänne meille :)

kympillä!

oma anoppiani ei voisi vähempää kiinnostaa meidän elämämme,joten nähdäänkin kerran vuodessa vaan.

Vierailija
24/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en anna neuvoja, jos niitä ei kysytä

-touhuan lastenlapsen kanssa juttuja

-en pidä poikaani aina oikeassa olevana

Vierailija
25/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on anopin vierailujen jälkeen aina hirmu huono omatunto, että hän joutuu teillä siivoojaan asemaan. Sanot, että olet päättänyt, että tällä kertaa anpin ei tarvitse siivota meillä, vaan viikko pitää ottaa ihan lomailun kannalta. Nyt saa keskittyä ihan täysillä seurusteluun vaan, nauttia ja rentoutua. Sano, että haluat, että tämä on anopille lomaviikko.

kiitos! AP

Vierailija
26/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen juttu, mitä tämä anoppi tekee, tulee myöhemmin esille ja niin että minä olen negatiivisessa valossa, "sielläkin joutui siivoamaan"-olen marttyyri asenteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän