"Megan Fox liian laiha" kerro mielipiteesi tästä kuvasta!
http://static.iltalehti.fi/viihde/foxlaiha82603HL_503_vi.jpg
Olenko ainut, jonka mielestä vasen jalka ja se, miten se kiinnittyy lantioon, näyttää tosi hölmöltä? Leveän lantion alla olevat tikkujalat näyttävät jotenkin hyvin epätasapainoisilta, tässä kuvassa ainakin näyttää, kuin jalasta olisi lohkaistu aimo siivu pois.
Kaunista vai ei? (kasvojen kauneutta kukaan voi tuskin kiistää, vaikka ovatkin leikkausten tulos ja hiukan muoviset..)
Kommentit (33)
Mun silmiin ihan normaali tuossa ap:n kuvassa. Itse näytin suht samalta ennen lapsia, kun oli vielä aikaa itselle.
Mutta nykyään kaikki on niin paksuja, että en ihmettele, jos tuo näyttää tikkulaihalta. Tosi monilla esim. reidet hinkkaa yhteen ja pohkeet täyttää kumpparinvarren. Jos sitä pitää normaalina, niin kai nuo reidet sit ohuilta vaikuttaa.
ei välttämättä tarkoita, että olisi läski. Minulla on aina ottanut reidet ylhäältä yhteen, koska jalkani ovat lähellä toisiaan. Reidet voivat hinkata yhteen kahdesta syystä:
-jalkojen sijainti
-läskiys
Terv: hoikka, jolla ovat reidet hinkanneet aina yhteen, myös alipainoisena ollessa
ihan normaalin näköinen timmi vartalo minusta eikä yhtään liian laiha saati että olis liian laihat jalat. Naamakin näyttää muoviselta vain kuvaustavan takia...
siis ihan sairas nainen. tottakai on liian laiha. ei varmasti ole enää kuukautisia, näkee että rasvaprosentti on jo liian alhaalla. eikä pahemmin lihaksiakaan. koko nainen on ihan feikki=tuote.
ei todellakaan mikään seksisymboli, mieluumminkin ahdistunut ano
Perustan vastaukseni vain tuohon yhteen ap:n laittamaan kuvaan, mutta ei näytä siinä lainkaan liian laihalta eikä missään tapauksessa anorektiselta. Enkä ymmärrä, mistä ihmeestä voisi päätellä, että rasvaprosentti on liian alhainen kuukautisiin? Itse olen suunnilleen saman kokoinen, ehkä aavistuksen pyöreämpi, ja rasvaprosenttini on 23. Arvioin, että kuvan naisen rasvaprosentti on noin 22, eli ei missään tapauksessa liian vähän normaaliin hormonitoimintaan! Lihaksiakin on näkyvissä.
Ja ap:lle vielä, eihän tuon naisen lantio ole yhtään leveä! Ihan kummallinen kommentti sekin.
Normaalin näköinen kroppa. Ihme vääristymiä teillä!
Ei mitään liikaa eikä liian vähän. Täydellinen.
kaunis kroppa, eikä oo kyllä liian laiha. Asento on vaan tollanen että jalat näyttää hoikemmalta ku onkaan. Katsokaa vaikka käsivarsia, ei mun mielestä oo laihat, niinkuin liian laihoilla kädet näyttää ihan kummalliselta. Varmasti on vielä kuukautiset, olin ennen lapsia yhtä hoikka ja todellakin oli kuukautiset.
verrattuna aikaisempaan. Selkeästi on laihtunut tai sitten asennot ja valaistus vääristävät kuvia.
Kamalat nuo tatuoinnit. Miksi ihmeessä monet kauniit naiset pilaavat kroppansa tatuoinneilla? Onkohan tissit aidot vai silikonit?
Liian laiha on minusta sellainen, jonka luut törröttävät.
kaunis kroppa, eikä oo kyllä liian laiha. Asento on vaan tollanen että jalat näyttää hoikemmalta ku onkaan. Katsokaa vaikka käsivarsia, ei mun mielestä oo laihat, niinkuin liian laihoilla kädet näyttää ihan kummalliselta. Varmasti on vielä kuukautiset, olin ennen lapsia yhtä hoikka ja todellakin oli kuukautiset.
Jos tuosta laihtuu niin on liian laiha, tuossa vielä ok. On kyllä kaunis nainen voi luoja.
Miten mun mielestä siinä kolmannessa kuvassa näkyy
Vierailija - 27.03.11 11:39 (ID 12364134)
rasvaimun arvet?
eikä omaan silmääni liian laihalta. Reidet näyttää sen takia hassulta, että asento on tuollainen kumma poseeraus.
t. en yhtä timmi ja rasvaton, mutta hoikka nainen kuitenkin 33v.
kulkuskuopat on ihan yläreisissä. Ihan fysiinkan takiahan noi syvänteet reisissä on, mieti nyt itekin miten paljon tasapaksut reiden hinkkaisi kävellessä nivusiin.